Та колеги, реших да сменя изпарителя на бравото. Не защото му имаше нещо, но понеже тъста си продаде голфа, решихме да ги менкаме защото неговия е нов, на една година, а моя е от 1998. И двата са BRC, 100 модел KW.Та какво стана: както бях писал тука http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...4+%EF%E0%EB%E8 голфа палеше доста трудно, когато беше топъл. Така и не разбрахме причината.А бравото, на газ-бензин - без значение, палеше от раз (от четвърт оборот).И сега, след смяната, бравото взе да пали трудно, като голфа. А голфа, взе да пали от четвърт оборот.Значи проблема явно е в изпарителите. Каква, обаче може да е причината? BRC - то от голфа го взех миналата година декември, чисто ново, от вносителя. А на моето старото съм сменял мембраните лятото. А миналата пролет, колата ми спря да работи на газ и се оказа, че някакви пружинки вътре в изпарителя са се прецакали, ходих при майстори, нещо ги наместиха, но казаха че изпарителя е над 200000 и си плача за нов.И още по-неприятното е, че бравото и на бензин взе да пали трудно. Направо се видях в чудо.Колеги помагайте!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравото пали трудно след смяна на изпарител
Collapse
X
-
Бравото пали трудно след смяна на изпарител
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Re: Бравото пали трудно след смяна на изпарител
Колега ти си лесен само сменяш гумичките на клапана на самия изпарител и си готов. Мога да ти дам молко повече информация но ми трябва да знам дали изпарителя е с голямата или с малката бобина *едната е по дьлга от другата личи си от прьв поглед*. А пали трудно защото изпуска газ след като си изгасил колата напьлва смукателните траби и задавя колата и ето защо пали трудно и на газ и на бензин но това не е болка за умиране. Неможах да разбера защо искаш да сменяш цялия изпарител *та в него има само две мембрани и две пружини* та кой ти каза че трябва да го сменяш и какво се обосноваха? Много ми е интересно да разбераzgabrovski написа:Та колеги, реших да сменя изпарителя на бравото. Не защото му имаше нещо, но понеже тъста си продаде голфа, решихме да ги менкаме защото неговия е нов, на една година, а моя е от 1998. И двата са BRC, 100 модел KW.Та какво стана: както бях писал тука http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...4+%EF%E0%EB%E8 голфа палеше доста трудно, когато беше топъл. Така и не разбрахме причината.А бравото, на газ-бензин - без значение, палеше от раз (от четвърт оборот).И сега, след смяната, бравото взе да пали трудно, като голфа. А голфа, взе да пали от четвърт оборот.Значи проблема явно е в изпарителите. Каква, обаче може да е причината? BRC - то от голфа го взех миналата година декември, чисто ново, от вносителя. А на моето старото съм сменял мембраните лятото. А миналата пролет, колата ми спря да работи на газ и се оказа, че някакви пружинки вътре в изпарителя са се прецакали, ходих при майстори, нещо ги наместиха, но казаха че изпарителя е над 200000 и си плача за нов.И още по-неприятното е, че бравото и на бензин взе да пали трудно. Направо се видях в чудо.Колеги помагайте!
-
Имаш предвид на електромагнитния клапан, предполагам?А този изпарител, като беше чисто нов, все пак, защо така изпуска газ?А след него има и още един клапан на газта (там където правих опитите с модула за ламбда контрола).Лесно ли се сменят тия уплътнения?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Днес ги купих, утре ще пробвам да ги сменя.Предполагам че се развива котвата на клапана и гумичките са там?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Колега зависи кой тип е изпарителя ако е с малка бобина има две гимички едната е *О* прьстен а другата е скрита в самир стержен и се сменя много трудно. А другив само отвиваш самия клапан и ще намериш гумичката *то и на двата е така, вадиш бобината и там с 19ключ няма нужда да сваляш цялия изпарител* УСПЕХ ако има проблеми пиши или по тел.zgabrovski написа:Днес ги купих, утре ще пробвам да ги сменя.Предполагам че се развива котвата на клапана и гумичките са там?
Коментар
-
Mодела е 100 KW, май в с късата бобина... утре ще развия с ключ 19 и ще гледам иначе купих цяло пликче с малки гумички и О пръстени казаха ми ремонтен комплект за електрическо BRC.P.S Не съм се отказал от ламбда контрола ... нямам в момента мултицет да мерна ламбдата
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
и аз съм тъй
откакто сложих газта миналата седмица пали на втория или третия опит - и на бензин и на газ... преди палеше от четвърт...майстора дето ми слага газта каза че било от бендикса на стартера....
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Е па тва за трудно палене от бендикса не го бях чувал... А е и невъзможно - върти ли стартера, значи не е от бендикса.Отиваш при т.нар. "майстор’, трусваш му колата и докато не си я оправи, не си тръгваш.Или просто имаш нужда от един газ анализ - по принцип като е оставена по-богата сместа по-трудно палят колите на газ, а веднага след като си я мъчил на газ и опиташ на бензин - тя просто е пренмаситена с газ и навираш и бензин - ами дави се добичето и му трябват няколко секунди вуртене да изчисти цилиндрите.При първо настройване на АГУ обикновено на ухо, винаги оставят сместа богата - да си доволен на прима виста - че върви добре колата, само дето после разхода е добър....donnna написа:и аз съм тъй
откакто сложих газта миналата седмица пали на втория или третия опит - и на бензин и на газ... преди палеше от четвърт...майстора дето ми слага газта каза че било от бендикса на стартера....Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар