Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1,8 GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1,8 GT

    Здравейте колеги.Като за начало аз съм с Фиат Брава 1.8 GT с обикновена ГУ. Казаха ми че газовата ми била заводска но това хич не ми се вярва заради тъпото разположение на изпарителя ми. Намира се до левия халоген..... Не знам по каква причина но и ми прави проблеми-над 80 км/ч изключа ли от скорост угасва. На празен ход на място като си загрее оборотите падат до толкова че почва цялата задница да подскача, а на бензин не ми държи празните обороти от 1500 катери бавно до 2000 и след това рязко ги отрязва на 1500 и цикъла се повтаря безкрайно. Първия ми въпрос е къде се намират вашите изпарители? Гледам на по малките кубатури все има къде да се тикне ама при мен газаджия ми каза че нямало къде.Второ има ли някой с подобни проблеми или симптоми та да ме насочи. Чистих и проверявах клапичката за празните обороти-без промяна. Опитах да почистя MAF-a отново нищо не помогна. Благодаря на отзовалите се предварителн.
    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

    #2
    от къде си?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      От Русе съм.
      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

      Коментар


        #4
        ходи при инжинер стойчо да ти я нагласи. по меэдународното в посока метро преди шела.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Настройката ок ама това място на изпарителя искам да се смени. Казаха ми че с по малък изпарител (ловато) можело да стане. Гледам има ловатота едни електрически някакви други вакуумни и малко ми е мъгла тази част. За моята обикновена АГУ какъв трябва да е и каква е разликата между едните и другите. Един пич ми каза 150 кинта за такъв и се чудя ако си нямеря втора ръка дали няма да стане.
          Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

          Коментар


            #6
            За оборотите няма да е лошо да си свалиш и почистиш стъпковото моторче, след което да махнеш клемите на АБ и тогава да пробваш пак как ще е положението, като имай предвид, че първите 40-50км ще се самоадаптира, след това трябва да е ОК, ако проблема е в него разбира се.
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Чистих,сменях,върях,суках-не падат и си люлеят там. Това за бензин. На газ са ниски ама там повече ме интересува да си преместя първо изпарителя.
              Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

              Коментар


                #8
                Ако на бензин не е в час колата не очаквай на газ да е перфектна, първо я оправяш на бензин и след това коректна настройка на газ.
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Ще го имам в предвид. Значи сега остава да успея да си закача успешно ЕКУ-то към компа, че и това не ми се получава. Не знам дали не бъркам буксата.
                  Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                  Коментар


                    #10
                    звънни да ти очяснявам кое как за мотора 0897 97 0975 слави
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Аз докато не смених всички сцепени маркучи между дросела и въздушния филтър, гумените уплътнения на всмукателния колектор и гарнитурата му нещата с оборотите не се оправиха. От близо 2 години вече нямам проблеми. Просто сваляш всичко и започваш да сменяш, не е лошо да си изработиш гарнитурки от картон за дросела и моторчето за празен ход, и със силиконче става също.
                      п.с. там, където ти е монтирана плочката на газовата също трябва да се уплътни хубаво със някакви големи о-пръстени (аз примерно използвах уплътнения за кубинска кафеварка - паснаха идеално)
                      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                      Коментар


                        #12
                        ся остава да кажиш кой ти даде акъл
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Е ти се включи тогава много навреме и нещата си дойдоха на мястото Тези съботно-неделни авторемонтни срещи са мноого полезни!
                          1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                          2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                          Коментар


                            #14
                            Ами аз започнах да подменям неща. Днес смених капака на въздушния филтър защото беше натрошен и въздуха изобщо не преминаваше през него. След тази подмяна оборотите на газ отидоха на майната си. Успях да се навра под колата че да си видя какъв ми е изпарителя. Оказа се Ланди Ренцо TP VD 040 електрически. Бутах това и онова накрая успях да му смъкна оборотите ама не мисля че е от правилното клапанче и то по точно това на тръбата вече към плочката. Мъчих се от долу от месинговия винт да ги стабилизирам ама не ми се получи особенно. Сега съм я спънал от пластмасовия към плочката и очаквам вашите предложения как да стабилизирам нещата.
                            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                            Коментар


                              #15
                              първо я оправи да не смуче въздух. после оборотите от месинговия винт.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X