Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при превключване на ГАЗ !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при превключване на ГАЗ !

    Здравейте!
    Колата я взех преди около 5 месеца и до сега не съм имал проблеми с нея, но от вчера нещо най-вероятно се "счупило". Колата пали на бензин и превключва автоматично на газ след 2000 оборота. Газта е обикновна (не е инжекцион). Вчера до като карах не обърнах внимание, че на целия път са направили вертикална разкопка и влязох в нея със скорост около 50 km/h и като се има в предвид, че колата е със спортно окачване и пружини може да си представите какъв е бил ефекта, та... След около 5 минути колата изгъсна в движение (извън скорост) до като минавах през легнал полицай. Последваха няколко неуспешни опита за запалване, до като на 4-5 път запали едва, едва с подаване на газ. Колата запали и си вървеше нормално, но днес се появи следния проблем:
    Пали на бензин (всичко ок), но като стигне 2000 при превключване към газ оборотите рязко падат и колата гъсне. Бях при един майстор (газаджия) и ми казаха, че газовия клапан не се отваря. Подаваха му ток с някаква жица директно от акумулатора и клапана се отвори. В следващите 2-3 запалвания колата прехвърляше нормално, но проблема пак се появи и понеже колата ми трябваше пробвах по следния начин:

    Паля на бензин без да вдигам оборотите до 2000, включвам 2-ра, прехвърлям ръчно с копечето на газ и вдигам оборотите на скорост. Колата пресецва 2-3 пъти по този начин, но прехвърля на газ и всичко е ок.

    2-3 пъти прехвърлях така, после опитах на място и пак не ставаше - продължих да прехвърлям на скорост още няколко пъти и сега като пробвах колата вече прехвърля нормално и на място както си беше преди.

    Да се притеснявам ли ? Какво може да е станало и възможно ли е проблема да е станал от разкопката, в която влязох с голяма скорост, защото труса наистина беше (сериозен).

    Благодаря!

    #2
    Може вътре в ключето буксата да се е разлепила.
    Или някоя жица кум клапана да први проблем.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Здрасти друже,
      така както описваш ситуацията ми намирисва на два проблаема:
      -с влизането в рова си изкривил тръбата за газта и отива по-малко газ към двигателя;
      -закачил си жицата, която подава плюс на релето в бутилката, ако си с евро сонда и тя не отваря и пак нямаш приток на газ.
      В общия случай трябва да имаш клапан на изпарителя, ако е електрически, трябва да имаш газов клапан и на евро сонтата, ако си с такава.
      Вземи един втори човек и единия да прехвърля на газ другия да слуша или с ръка на релето да усеща щраква ли на определените обороти.
      Но най-вероятно си закачил жицата под колата за евросондата, на мен ми се случи веднъж, та гадая на база собствен опит.
      Другия вариант е на един от тея клапани да му се губи масата, но първо проверете кой точно не сработва, а ако сработват всички, дали има газ до газовия клапан и изпарителя.

      Поздрави и успех.
      ПП:Сега видях, че в последствие вече нямаш проблем, но сигурно се корени в някоя хлабава връзка.
      Последна редакция от pl4 8rp; 21.03.2017, 13:02. Причина: Леко допълнение...
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #4
        Вчера колата ми трябваше и тръгнах да превключвам на скорост, но не стана номера. Отворих капака и се заслушах при превключване какво се случва с газовия клапан. Та стандартното "щтракване" при превключването си го има, жиците също са окей и стигнах до извода, че най-вероятно вътре нещо "забива", та... Запалих колата на бензин и я оставих да работи така като през това време отпред с отверка чукнах няколко пъти леко върху клапана и хоппп - колата превключва без проблем. Последваха няколко тестови опита и всичко беше ок. Заредих колата, покарах 100на км - проблеми няма. Тази сутрин също превключи без проблем. Все пак ще я карам на майстор, но интересно от какво може да се получава след като очевидно с тока, окабеляването и тръбите/маркучите всичко е ок :/

        Коментар


          #5
          окис на бушона за газта.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар

          Working...
          X