На скоро си купих Punto производство 2002г. 7 месец 1.2, 65 коня. решил съм да го напрая още по икономично, тоест да му сложа газово. не че сега харчи много около 6 на 100. Това което разбрах от форума е че не трябва да се стискам и да му взема нещо качествено и скъпо за да мога да тръгвам на сфетофарите с включен климатик, и после да се силя в задръстванията :D. Благодаря за информацията форума е просто прекрасен! изключително полезен!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Нека обобщим
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Подписвам се изцяло!johnfound написа:Аз лично бих обобщил малко по-различно: Не е много важно колко скъпа е уредбата, а колко квалифицирано и качествено е поставена и настроена.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Но определено в случая трябва да е инжекцион, за да няма никакви проблеми в действителност. Колкото до качественото поставяне и монтажа - подписвам се с двете ръце!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Извинявай за офтопика, ама да използвам случая - как е фобоса след толкова време и километри?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До колегата Згабровски
Общо взето резултатите са повече от задоволителни.Имах малко ядове в началото , за които съм писал преди, но след преинсталиране на новата версия на софта се оправи всичко.От тогава всичко е наред.Разхода , хмммм, различни стойности за градското в нормален режим на системата варират между 11.5 -13.5 .За извънградски режим - между 8.8-10.5 в зависимост от настъпването на педала :D .Още не съм сложил Бриск свещи както ме посъветва собственика на Фобос-газ, скоро ще го направя.Честно казано съм много доволен.Ако имаш някакви кокретни питания, насреща съм.Поздрави!Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: До колегата Згабровски
И аз искам малко повече инфо за тия свещи, а иначе любопитствам щото тъста гледа едно пунто 1.2 и за газ ще трябва инжекцион, а той живее в Плевен при което нещата ще се подредят перфектно.Richard Burns написа:Общо взето резултатите са повече от задоволителни.Имах малко ядове в началото , за които съм писал преди, но след преинсталиране на новата версия на софта се оправи всичко.От тогава всичко е наред.Разхода , хмммм, различни стойности за градското в нормален режим на системата варират между 11.5 -13.5 .За извънградски режим - между 8.8-10.5 в зависимост от настъпването на педала :D .Още не съм сложил Бриск свещи както ме посъветва собственика на Фобос-газ, скоро ще го направя.Честно казано съм много доволен.Ако имаш някакви кокретни питания, насреща съм.Поздрави!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: До колегата Згабровски
Тези стойности от 11-13 градско и 9-10 извънградско с двигател 1,8 ги постигам и аз с обикновинна газова и върви много добре. Не виждам съществена разлика.Richard Burns написа:Общо взето резултатите са повече от задоволителни.Имах малко ядове в началото , за които съм писал преди, но след преинсталиране на новата версия на софта се оправи всичко.От тогава всичко е наред.Разхода , хмммм, различни стойности за градското в нормален режим на системата варират между 11.5 -13.5 .За извънградски режим - между 8.8-10.5 в зависимост от настъпването на педалаTempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: До колегата Згабровски
Само за сведение колега мога да се хвана на бас за колкото пожелаеш , че горивната смес на който и да е газов инжекцион е в пъти по-оптимална спрямо горивната смес на една обикновена уредба дори накичена с емулатор и другите електроники.Освен това рисковете които крие една обикновена уредба от backfire и съпровождащите го екстри са си една качествена инвестиция ако не дай си боже стане.Така че аз залагам на ГИ.Petko написа:Тези стойности от 11-13 градско и 9-10 извънградско с двигател 1,8 ги постигам и аз с обикновинна газова и върви много добре. Не виждам съществена разлика.Richard Burns написа:Общо взето резултатите са повече от задоволителни.Имах малко ядове в началото , за които съм писал преди, но след преинсталиране на новата версия на софта се оправи всичко.От тогава всичко е наред.Разхода , хмммм, различни стойности за градското в нормален режим на системата варират между 11.5 -13.5 .За извънградски режим - между 8.8-10.5 в зависимост от настъпването на педалаDriving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Газова уредба за ФИАТ ПУНТО 1,2 SX /75/1996г
Да се вклуча и азОбикновенна газова за Пунто 1,2/75 пълен инжекцион..Абсолютно няма проблеми..нито гърми ..колата върви по-добре от бензин..Не съм съгласен с колегите за газ-инжекцион..Колата на градско не ми пада под 9/100 бензин..на газ е около 10-11/100 в задръстваниата на Софиа..По-повод оптималната смес..съгласен съм с колегата с Фобос..обикновена газова не подържа оптимална смес..НО!!!Аз на моита съм сложил ламбда монитор на Руен Тек..ламбда контрол-Заволи и АЕБ ламбда процесор (9гр съм го сложил на газ)..Ламбда контрола ми подържа-100% правилна смес(виждам го на ламбда монитора)точно както на бензин..Динамиката на колата е добра.4 месеца я карам всичко е наред..С ламбда контрола и ламбда монитора съм спестил маса пари от ходенето по настроики при газадзии..Човек без особени познаня следваики инструкциите може сам да си настрои газовото.Само че нещо имам проблеми с компа маи..от време на време се багва или имам проблем с бензиновата част..нещо не ми достига гориво маи..Краси
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
добре де на пунтото в най-най-най- големите задръствания в софия харчи 7 и половина на извънградско под6 и то бензин... тва не е въобще много и има много дора тяга... препоръчайте ми някой гАзаджия дето и продава уредбите и ги монтира добре и въобще пълно обслужване .. по възможност в софияPunto 2002 - смачкано
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Газова уредба за ФИАТ ПУНТО 1,2 SX /75/1996г
Можеш ли да дадеш малко повече инфо за ламбда монитора и лабда контрола, а също и за аванспроцесора. Ако си писал нещо по въпроса пусни ми линк. Може и на ЛС.Krasimir Kostov написа:......Аз на моита съм сложил ламбда монитор на Руен Тек..ламбда контрол-Заволи и АЕБ ламбда процесор (9гр съм го сложил на газ)..Ламбда контрола ми подържа-100% правилна смес(виждам го на ламбда монитора)точно както на бензин..Динамиката на колата е добра.4 месеца я карам всичко е наред..С ламбда контрола и ламбда монитора съм спестил маса пари от ходенето по настроики при газадзии..Човек без особени познаня следваики инструкциите може сам да си настрои газовото......КрасиFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар