Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с тръбичка на изпарител BRC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с тръбичка на изпарител BRC

    Сега си смених мембраните при развиване на входящата тръбичка се разви гайката и втулката в изпарителяи при зглобяване сега не може тръбичката и втулката да станат едно цяло а изпуска газ Не можах да ги развия втулката и гайката която притяга тръбичкатаДали ще може да се развие без да се скъса тръбичката. или да търся нова тръбичка 40 см и 2 притягащи гайки .
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Събираш си мислите и првиш описание по картинка, та да стане ясно какво питаш и какъв проблем имаш.Ясно и грамотно.А нов изпарител винаги може да си купиш.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      кола

      Това където съм посочил се разви заедно с тръбичката и гайката която притиска тръбичката.А тази втулка не трябва да се развива та си седи да изпарителя Сега като уж е зглобено излиза газ ако почна да развивам ще се скъса тръбичката.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        кола

        Най после го оправих проблема. Тръбичката с щуцера не се зглобяват а тръбичката е затиснатаСмених щуцера и тръбичката до клапана Така се беше заглабило че нямаше развиване а и на кофти място Почти зад двигателя
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ако може и да се регулира изпарителя ще е добре!На тези BRC-та трябва малко чалъм за успешна смяна на мембраните.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            кола

            Изпарителя се регулира уж но има друго Няма значение как е нагласен има някаква зависимост на коя предавка съм ако не съм на точната предавка може понякога да гръмне леко На дълъг път няма проблем.Май пак ще отварям от съм мембраните може да не съм ги сложил вътре добре А иначе не гори много вече 3 пъти уж няма а тя била пълна бутилката че е смятам за София 11л а то сигурно е по малко .Сега е по топло вече ама да е под 10 едва ли .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Добре де, какъв точно е чалъма на тези изпарители, че и на мен ми предстои ремонт на такъв който досега не е отварян никога? И мембраната за високото с пружината ли се стяга, или след като се стегне се слага пружината?

              Коментар


                #8
                При затворена игла до край и другия винт да е горе-долу наравно с корпуса,при неработещ мотор(липса на вакуум на изхода на изпарителя),той не трябва да пуска газ!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  Отговарям сам на себе си за пружината на първата степен на редукция-слага се пружината след като се стегне мембраната. Иначе налягането на първа степен се повишава, което не е желателно. Има само едно клипче в ютуб, което е качено от един поляк и той монтира точно тази мембрана неправилно, като я затяга заедно с пружината.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Е то с пружината трябва да се натиска много да се завият винтоветеТака че добре е да се сложи после е с малко повече упорство.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X