Здравейте колеги и за много години. Имам една такава питанка - дали е възможно на Мултипла G-power 1,6 бензин със заводска газова Валео течна фаза да се махне оригиналната газова и да се монтира обикновена газова с плочка. Ако може - как? А ако не може - защо? Питам, понеже имам проблеми с газовата и не работи на газ, а в наши град тази технология е непозната на газаджиите. Благодаря предварително за отговорите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Мултипла G-power.
Collapse
X
-
Може да се сложи обикновена газова, но стъпковото моторче е със самоадаптация и ще ти прави въртели с гаснене и нестабилни обороти на празен ход. Може и да не махаш оригиналната, нека си стои, няма да ти пречи особено. Иначе какъв й е проблема?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Re: Въпрос за Мултипла G-power.
Ако е фабрична газовата,трябва ти по-скоро добър диагностик на мотори а не газаджия!SDLW написа:Питам, понеже имам проблеми с газовата и не работи на газ, а в наши град тази технология е непозната на газаджиите. Благодаря предварително за отговорите.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Re: Въпрос за Мултипла G-power.
Колата работи перфектно на бензин, след като я купих, съм сменил профилактично кабелите, свещите, въздушния филтър. Не така стои въпроса на газ. На газ има следните симптоми. Когато я запаля сутрин студена, при опита да обърне на газ директно изгасва. и така всеки път. Като загрее се мъчи да работи, но ефекта е като да не му стига гориво на двигател - прекъсва и не може да се изфорсира. На дълъг път е същото - киха, кашля и прекъсва при опит да обърна на газ. Ако карам по равно с триста зора успявам да я накарам да се движи. Обаче доиде ли баир нагоре, нещата се влошават, не може да се изфорсира и нма мощност. Съответно от спряло положение не мога да тръгна на газ. Пак казвам - на бензин няма никакви грижи. Относно газаджиите - тук при нас ми предложиха да ми махнат тази уредба и да ми монтират газов инжекцион, като от тази уредба не можело да се ползва нищо. Даже и бутилките не ставали. Аз обаче искам да намеря сервиз, където да я диагностицират, да намерят проблема и да го отстранят, за да мога да си ползвам оригиналната уредба. Та това е за сега.ivan_pop написа:Ако е фабрична газовата,трябва ти по-скоро добър диагностик на мотори а не газаджия!SDLW написа:Питам, понеже имам проблеми с газовата и не работи на газ, а в наши град тази технология е непозната на газаджиите. Благодаря предварително за отговорите.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Системата и аз не я знам каква е колега. На газовите инжектори пише Viale, затова предполагам, че системата е такава. Има едно нещо което прилича на редуцир вентил и се чудех дали в него може да има филтър. И аз за пръв път виждам такава уредба и нямам представа какво, къде и как се случва.ivan_pop написа:Аз имам опит с ICOM.Там няма софтуер,мерят се налягане на една джаджа и разни напрежения.Има филтър който е на зареждачката.Тази система в случая не зная каква е.M5kov написа:Тя е фабрична, ама е с отделен комп, за който не знам дали има софтуер.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар