Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помош при заскрежен изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помош при заскрежен изпарител

    Колеги , колата пали сутрин от раз на газ , като тръгна я карам нормално , докато загрее , както трябва и като приемем , че средата е 90 градуса , значи като стане 40 - 50 градуса губи обороти и гасне , паля я след това много трудно и като форсирам 3 - 4 хил оборота , ако не държа газта пак гасне . Изпарителя е леден , има лека скреж по него . Отварях долния маркуч от изпарителя , всичко е наред . Карам с антифриз , системата върти . Не винаги е така , друг път още пред нас като я запаля и изчакам 2 - 3 мин изпарителя се затопля . На бензин не мога да паля , защото нямам помпа . И между другото ми казаха трика с парцала и топлата вода и от седмица го практикувам , но ето днес пак ме остави . Ако знаете , споделете какво да направя , защото ме е страх така да карам , угасва , когато на нея й скимне . . .

    #2
    Възможно е да имаш въздушна възглавница в изпарителя. При тези температури не трябва да замръзва.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Има проблем с охладителната система на мотора.Има запушване някъде, няма достатъчно антифриз, има въздух в системата,проблем с водната помпа,това са някои от възможните причини!Може и компресия от някой цилиндър да надува,абе трябва си майстор май!?
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #4
        кола

        Като загрее колата обезвъздуши от към парното зад двигателяА ква е колата Виж при изпарителя дали идва вода да го подгряваСложи си една помпа за бензин може да намери и евтина Сега ако дойде зима кво ще правиш.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Колата е фиат Пунто 95 ` . Влиза течност в изпарителя , отварях маркуча , с антифриз съм , да . Как се обезвъздушава , никога не съм го правил . Ако има въздушна възглавница , тя пречи ли на течността да прави кръговрат през изпарителя . Вчера изтоках антифриза , налях нов и я държах 10 15 минути с отворена капачка на радиатора , колато загря до 100 градуса , изпарителя беше бял от скреж , а днес като го пипнах , пареше . Когато си иска май го прави . . .

          Коментар


            #6
            парното духа ли топло?кога се появи проблема?ако е от скоро, твърде вероятно е водната помпа да е сдала багажа.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              Парното разтопява ледници . Водна помпа съм имал проблеми на старата кола и от опит знам , че тя или се чупи от раз и не можеш да караш или не . . . Ми онзи ден ми го направи в петък на един светофар , много неприятно , преди около седмица ми гго направи 2 поредни дни , на кръстовище със стоп , отново много неприятно и преди около 3 седмици точно като паркирах пред блока . Общо взето няма сутрин , няма обед , нито вечер , прави го когато си иска и то като се покара , иначе пали чакмак , като излизам някъде . . .

              Коментар


                #8
                ivan_pop написа:
                Има проблем с охладителната система на мотора.Има запушване някъде, няма достатъчно антифриз, има въздух в системата,проблем с водната помпа,това са някои от възможните причини!Може и компресия от някой цилиндър да надува,абе трябва си майстор май!?
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  ivan_pop написа:
                  ivan_pop написа:
                  Има проблем с охладителната система на мотора.Има запушване някъде, няма достатъчно антифриз, има въздух в системата,проблем с водната помпа,това са някои от възможните причини!Може и компресия от някой цилиндър да надува,абе трябва си майстор май!?
                  Мда, и най вероятно е в големия кръг щом го прави в последствие, което ме води към радиатор и намален дебит на антифриза.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Значи ,ако разбирам правилно, като караш с висока скорост, няма проблеми.Само когато работи на място, тогава вледенява.
                    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                    Коментар


                      #11
                      Има вероятност да влиза газ от испарителя в охладителната система и да образува възд. възглавница. Т.е. профилактика ан изпарител е добра идея
                      Fiat Doblo 2006г. 1.6 16V Natural Power. 103 коня. Made in Turkey
                      "Real eyes, realize, real lies"

                      Коментар


                        #12
                        Е , да , когато си карам на скорост не го прави , но спра ли на светофар , стоп или да изключа от скорост колата по инерция преди светофар , стоп , гасне и паленето е адски трудно , отнема минути и ако хванеш момента в който подкачи обороти , трябва да тръгнеш с въртежи , защото отново гасне . .

                        Коментар


                          #13
                          Павлин_Хаджиев написа:
                          Е , да , когато си карам на скорост не го прави , но спра ли на светофар , стоп или да изключа от скорост колата по инерция преди светофар , стоп , гасне и паленето е адски трудно , отнема минути и ако хванеш момента в който подкачи обороти , трябва да тръгнеш с въртежи , защото отново гасне . .
                          В такъв случай колата ти се дави от много газ, и по точно от неизпарена газ.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            3 пъти ходих на газаджия ...

                            Коментар


                              #15
                              не си я обезвъздушил ,отзад по маркучите търси една тапичка

                              Коментар

                              Working...
                              X