Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата гасне на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колата гасне на газ

    Здравей те ходих на реглаж на газовата-ловато за моно, след реглажа се вдигна разхода и колата започна да гасне при изключване от скорост или рязко намаляне на скороста- какво да правя
    fiat brava 1.4 12v 1997

    #2
    Колата ти е брутално задавена от прекалено богата смес и за това гасне. Намери някой, който знае как да я настрои. Не се връщай при тези "майстори", които са ти правили "реглажа".
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Punto_II_HGT написа:
      Колата ти е брутално задавена от прекалено богата смес и за това гасне. Намери някой, който знае как да я настрои. Не се връщай при тези "майстори", които са ти правили "реглажа".
      интересното е че този сервиз ми постави и подържа газовата уредба вече 6 години
      fiat brava 1.4 12v 1997

      Коментар


        #4
        Ами тогава направи рекламация да си оправят бъркотията колата е прекалено обогатена и за това гасне.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          stivid1 написа:
          Punto_II_HGT написа:
          Колата ти е брутално задавена от прекалено богата смес и за това гасне. Намери някой, който знае как да я настрои. Не се връщай при тези "майстори", които са ти правили "реглажа".
          интересното е че този сервиз ми постави и подържа газовата уредба вече 6 години
          Какво наложи ходенето на реглаж? Какъв беше проблема?

          Коментар


            #6
            u_bo написа:
            stivid1 написа:
            Punto_II_HGT написа:
            Колата ти е брутално задавена от прекалено богата смес и за това гасне. Намери някой, който знае как да я настрои. Не се връщай при тези "майстори", които са ти правили "реглажа".
            интересното е че този сервиз ми постави и подържа газовата уредба вече 6 години
            Какво наложи ходенето на реглаж? Какъв беше проблема?
            Ааа, това е правилния въпрос в случая. И на мен ми е интересни с каква цел отиде?
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              stivid1 написа:
              Punto_II_HGT написа:
              Колата ти е брутално задавена от прекалено богата смес и за това гасне. Намери някой, който знае как да я настрои. Не се връщай при тези "майстори", които са ти правили "реглажа".
              интересното е че този сервиз ми постави и подържа газовата уредба вече 6 години
              Какво наложи ходенето на реглаж? Какъв беше проблема?
              ходих на реглаж защото като смених въздушния филтър колата нямаше мощност над 100 км/ч и в сервиза я сложиха на стенд, сега колата няма проблеми за скорост но като изключа от скорост и оборотите падат почти до нула а пвечето пъти направо гасне
              fiat brava 1.4 12v 1997

              Коментар


                #8
                От 7 години карам на газ. Никога не е имало промяна във вървежа преди/след смяна на въздушен филтър. Слагал съм 3-4 марки. Проблема не би трябвало да е в реглажа - преди да ти го разбутат, някъде другаде се крие заека. От кога не е чистен/сменян филтъра на клапана за високото налягане?
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  Hristian_Aleksiev написа:
                  От 7 години карам на газ. Никога не е имало промяна във вървежа преди/след смяна на въздушен филтър. Слагал съм 3-4 марки. Проблема не би трябвало да е в реглажа - преди да ти го разбутат, някъде другаде се крие заека. От кога не е чистен/сменян филтъра на клапана за високото налягане?
                  миналата година ми смениха клапана с филтъра защото бил се прецакал и ми сложиха някакъв на ловато или брц който е без филтър-киче
                  fiat brava 1.4 12v 1997

                  Коментар


                    #10
                    stivid1 написа:
                    Hristian_Aleksiev написа:
                    От 7 години карам на газ. Никога не е имало промяна във вървежа преди/след смяна на въздушен филтър. Слагал съм 3-4 марки. Проблема не би трябвало да е в реглажа - преди да ти го разбутат, някъде другаде се крие заека. От кога не е чистен/сменян филтъра на клапана за високото налягане?
                    миналата година ми смениха клапана с филтъра защото бил се прецакал и ми сложиха някакъв на ловато или брц който е без филтър-киче
                    Мисля, че не може да е без филтър. Да не се окаже в него проблема? При мен след смяна наклапана, новото почна да върти номера след месец някъде.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      Kay_ написа:
                      stivid1 написа:
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      От 7 години карам на газ. Никога не е имало промяна във вървежа преди/след смяна на въздушен филтър. Слагал съм 3-4 марки. Проблема не би трябвало да е в реглажа - преди да ти го разбутат, някъде другаде се крие заека. От кога не е чистен/сменян филтъра на клапана за високото налягане?
                      миналата година ми смениха клапана с филтъра защото бил се прецакал и ми сложиха някакъв на ловато или брц който е без филтър-киче
                      Мисля, че не може да е без филтър. Да не се окаже в него проблема? При мен след смяна наклапана, новото почна да върти номера след месец някъде.
                      колата ми гореше 7/100 смених клапана и вдигна разхода на 8/100, сега като ми направиха реглажа разхода е 11-12/100. Кажете къде в София да отида да я регулират
                      fiat brava 1.4 12v 1997

                      Коментар


                        #12
                        Kay_ написа:
                        Мисля, че не може да е без филтър. Да не се окаже в него проблема? При мен след смяна наклапана, новото почна да върти номера след месец някъде.
                        Аз със с клапан на BRC, няма хартиен филтър. Има пластмасово цилиндърче с много фина метална мрежа и малка магнитна таблетка. Не се сменя, просто се чисти с въздух и малко бензин.
                        stivid1 написа:
                        колата ми гореше 7/100 смених клапана и вдигна разхода на 8/100, сега като ми направиха реглажа разхода е 11-12/100. Кажете къде в София да отида да я регулират
                        А изпарителя на колко години е?
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Сложи си стария клапан не ти е проблем изпарителя щом е горяла толкова а само настройките. Не знам щом е горяла толкова що си е пипал .Ти да не искаш да ти връща газта обратно :D
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Ела на срещата в неделя ще я пипнем. Сашко знае от къде се ръчка изпарителя. Само че за мен сместй е бедна не богата. Ако беше богатащеше да вдигве оборотите.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Ела на срещата в неделя ще я пипнем. Сашко знае от къде се ръчка изпарителя.
                              E как бе аз не си ли омажа ръцете събота и неделя все едно не съм бил почивка. Нека дойде и ще я видим
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X