Настройките са добре направени с отлични показания на инжекторните времена както и всички други параметри. Има само един проблем , при ускорение с подадена максимална газ се получават предърпвания в диапазона между 3900-4500 оборота , след това няма проблени. Сещате се при тези обороти под пълна газ какви удари се получават ще скъса тампоните на двигателя....Днес последното което направих е че смених редуктора , изхвърлих оригиналното Стефанели и сложих редуктор Мимгаз който е доста по-голям. Отново настройка и пак същото. Инжекторите са ми нови Валтек с проверено разтояние на отварянето. Вече си мисля че всичко идва от шибания компютър на Фобос. Явно му се губят гънки от мозъка :D Качих му нов формуер , същата работа . Пробвах почити всички версии на Фобос ,но проблема си остава. Някой да се е сблъсквал с подобна простотия да каже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГИ Фобос
Collapse
X
-
Благодаря за помоща , разбрах каде е проблемаemzo написа:И според теб, как някой тук ще ти помогне, без да дадеш логове от фобоса и от бензиновото ЕКУ ?
Че изобщо ви занимавам с глупости . Извинявайте че ви наруших спокойствието във форума , а може би и куп правила на форума.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Няма падане на налягането, гаранция гледам го повреме на ускорение. Прекъсванията са можеби за десета от секундата редуващи се през секунда и след като подмине 4500 оборота започва доволно ускорение без проблем до 7300 оборота. Неме питай как достига до обороти по-големи от зададенитеemzo написа:Хвърлям боб, шарен, смилянски и казвам, че в тия обороти ти пада яко налягането.За да ме опровергаеш, пак стигаме до логовете
Въпроса е че тези прекъсвания ги прави между 3800-4500 оборота. Все едно че губиш запалването за десета от секундата. Нещо като липсващи сектори в горивната карта. За това се съмнявам в компа на шибания Фобос.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
Защо не качиш един лог на ламбдата точно в момента на ударите?ЕДИТ: Опс - сега видях че си ремапвал ЕКУ-то - без лога на ламбдата само предполагам че единственото ти решение са по-бързи инжектори.Може би над 4300 си стоят твоите постоянно отворени
?
Коментар
-
Да не става въпрос за автомобила от тази тема?http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=6452OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
За Фобос съм чувал всякакви легенди, за това, че се шашака от куп неща. Последният случай беше с баласта на някакъв ксенон-явно много китайски, който със смущения объркваше процесора на фобоса и се получаваше дупка в някакъв малък диапазон обороти...200-300 оборота, над средни, в които колата не работи както трябва. Колкото и безумно да звучи на пръв поглед- смениха баластите и колата се оправи.
Коментар
Реклама
Collapse

Абе emzo настоява за логове да помогне, автора не ще, аз ще изпия още една бира
Коментар