Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на газ на темпра моно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висок разход на газ на темпра моно.

    Колеги от какво може разхода на газ да ми е 15/16 и то по пътища без задръствания и светофари без значение лято или зима ,все толко си гори ,нови свещи ,въздушен филтър , 10 пъти я настройвам ,не го правя за първи път ,много коли съм настройвал и все малко си горят ама тоя фиат не знам що толкова гори , изпарителя е ловато не мирише от никъде на газ , миналата година гореше 11/100 и вървеше яко , сега нещо е мудна и 15-16/100 и се чудя от какво е вече ,как да разбера тоя изпарител за кофата ли е /?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Първо си виж въздушният филтър колко е мръсен. Свещите трябва да са с просвет между електродите около 0.8 мм. Мембраните в изпарителя се подменят през 20 - 30 хил. километра. Не е необходимо да го сменяш целия. Все пак комплектът мембрани струва към 20 лв. Не е зле да се провери и филтърчето в чашката на газовия клапан. Струва лев - два.
    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

    Коментар


      #3
      ivchotr написа:
      Първо си виж въздушният филтър колко е мръсен. Свещите трябва да са с просвет между електродите около 0.8 мм. Мембраните в изпарителя се подменят през 20 - 30 хил. километра. Не е необходимо да го сменяш целия. Все пак комплектът мембрани струва към 20 лв. Не е зле да се провери и филтърчето в чашката на газовия клапан. Струва лев - два.
      свещите са изрядни нови NGK ,въздушния е на 3000км без прах чист и здрав , около 20хиляди я карах на газ от както я взех ,още като я взех гореше 16-17 ,понастройх я някак закрепи на 11/100 и сега след зимата не мога да я смъкна , всеки ми казва изпарител ,обаче не ми се дават пари на вятъра ако не е от него , а колата работи идеално ,пали лесно , стъбилни ниски обороти ,само малко мудна стана нещо и почна да гори 15-16 , и просто как да разбера дали е здрав тоя изпарител ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        без да се отвори и да се види чувствителноста /мекотата/ на мембраните е трудно да се разбере !
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          bmahob написа:
          без да се отвори и да се види чувствителноста /мекотата/ на мембраните е трудно да се разбере !
          добре ,аз така и така ще го сменям нямам друг вариант , според тебе може ли да гори 15/100 от изпарителя и от него малко да се е поспънала колата в момента ? преди го бех направил 11/100 и вървеше доста доволно ,сега се поспъна и гори 15 , и според мене или е изпарителя или плочката ?
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            според може, богата смес висок разход и дави на газ
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              fuel injekcion написа:
              малко да се е поспънала колата в момента ? преди го бех направил 11/100 и вървеше доста доволно ,сега се поспъна и гори 15 , и според мене или е изпарителя или плочката ?
              От загинал изпарител, голф2 не искаше да вдигне повече от 60км/ч и качи разхода с 2-3 литра. Иначе работеше като по-часовник, но в изпарителя беше станалото като в оная реклама "от великата фаянсова стена, до дълбините на канала.След смяната на изпарителя с такъв втора употреба, колата стана изтребител :D.Оттогава мембраните се поддържат и гоУфето е вярно.

              Коментар


                #8
                bmahob написа:
                според може, богата смес висок разход и дави на газ
                това е и според мен НО намалям въздух ,както и газта колата върви леко спънато пали от раз всичко точно пак гори 15 , пусна повечко газ и въздух колата се позадавя като и дам повечко газ студена и застане на 500оборота за 20 секунди и после дигне на 1000, правя я с нов филтър и газ колкото да има ряз колата разход 15/100 запуша малко въздуха пак толко , каквото и да правя все толкова си гори ,но ме навежда на мисълта че колата има ТПС ,който би трябвало да не играе на газ ,но при махането му колата газне , ламбдата ми е прекъсната , дюзата ,и бензиновата с релета но реално има доста излишни кабели около изпарителя а колата е без симулатор и емулатори , и на таблото ми свети УМНАТА дюзичка , няма значение на бензин или газ съм тя повечето пъти свети ,понякога не свети , няма промяна в колата ,единствено има промяна ако не свети и пресветне за момент ,тогава колата забива за секунда ,или газне ако е на празен ход , моля ако някой колега който е чат в нещата да ми снима как му е вързана газта и кое как е спирано за да пренавържа всички кабели , защото имам чувството че тая кола е връзвана някак си като газов инжекцион , и колата се дави по накакъв начин, искам да си я вържа само с спиране на дюза и помпа и то да стане с 2 реленца който се хваща + от клапана на газта и при прехвърляне да прекъсват веригата ,а не с сумати кабеляци и колата да ми прекъсва понякога така на газ , но не смея да и откача кабелите и буксата за дюзата и ламбдата да си пусна само копченцето на газта ,и да карам с изключена помпа и дюза 100ккм да видя как е ,ама не знам ако махна всички релета и глупости ще запали ли тая кошница
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  колеги колата не спира да гори толкова ,другата седмица и взимам нов изпарител ,ще махна всички релета и хиляди жици по изпарителя ,ще си вържа само клапаните на + и - и ще си вържа както си е била дюзата и помпата както и ламбдата която е явно прекъсната и кабелите и влизат в купето , после ще махна само буксата на дюзата и ако трябва бушона на бензиновата и ще я засека колко ще ми гори така ,защото според мен проблема е нещо по връзването ,ТПС на колата работи дори на газ , тоест като му махна буксата колата на газ си гасне .... проблем ли ще е да си карам без ламбда сонда и на бензин ? не ме интересува колко ще ми гори защото на бензин рядко я карам ?
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар

                  Working...
                  X