Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ, колата не иска да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ, колата не иска да запали

    Здравейте колеги. Карам фият брава 1.8 16в 113 к.с. на метан (преди работеше на бензин но спря, казаха че е бенз помпа и скоро щях да я оправям...). Та карам си аз на метан, стигам си, гася я. След 2 часа се качвам и няма никой. Върти стартера, но не ще да запали. Дори не затриса. Дръпнаха ме с въже, запалва но не вдига оборотите, просто се чува, че работи , но стрелката за оборотите стои забита долу и не реагира на педала на газта, който след като го пусна тя угасва. Метановата бутилка е пълна. Не знам дали не е нещо по тоците, но се чудя какъв проблем може да се зароди при изгасена кола, защото преди да я изгася се държеше добре. Не зная дали не ми е премахнат имобилайзера, имам 2 ключа. Като дам на контакт да паля лампата с жълтия ключ свети и примигва през няколко секунди. Отдолу под седалката не си намирам бутона, за който говорят свързан с имобилайзера, сигурно е някъде другаде. Но не мисля, че е свързано с него... Дали има някакви бушони, които да имат значение за паленето. Ако е датчик на колянов вал няма ли да запали поне веднъж (след 30тия опит или при дърпане). Нямам представа, който мисли нещо да помага. Проблема е , че е в Костинброд - там майсторите много заети излязоха, а на мен си ми трябва кола, че работя с нея.Благодаря

    #2
    Масата на мотора, провери нея.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Помощ, колата не иска да запали

      boce_skripeca написа:
      Като дам на контакт да паля лампата с жълтия ключ свети и примигва през няколко секунди.
      Из форума:- мига - означава, че или в ECU или в FC ECU кодът липсва; Пробва ли да запалиш с другият ключ?Може да пробваш и с друг акумулатор.Дугият вариант, както и Слави писа, е нещо по захранването.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Прощавайте, забравих да добавя. Преди като дам на контакт до лампата за масло и акумулатор от ляво стоеше лампа подобна на свещ, която след 2 секунди загасва. Сега тази лампа въобще не светва. Дали може да не идва ток до свещите или нещо такова (не че съм сигурен че точно това значи) и как мога да проверя/поправя. Кое е масата на мотора? Не мисля, че може да е нещо с кода, защото преди като карах някой път си свети, някой път не, но не се е отразявало никога на карането и паленето. Пробвах и с двата ключа,да. Извадих клемите на акумулатора и пак ги сложих - без промяна.

        Коментар


          #5
          boce_skripeca написа:
          Кое е масата на мотора?
          По-добре ходи да досаждаш на майсторите да ти погледнат колата Масата е черният минусов (-) кабел, който излиза от акумулатора.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Аз към майсторите ще ходя, проблема е че в Костинброд са малко. Сега отивам натам, но искам да тръгна с някакви предположения какво да опитам. Имам мултицет, кажете какво да замеря и да проверя. Може ли някои бушони да са нещо. Тази маса - какво да и гледам? В смисъл кабела си е ок, преди 3 дни сложих нови месингови клеми, затегнат е, добре изглежда, почва писукане като го доближа до клемата на акумулатора, което ме навежда на мисълта че функционира. Какво имате предвид?

            Коментар


              #7
              Имаш две маси, една на купето и една на мотора, провери тази на мотора. Търси по самия двигател или скоростната кутия деле кабел хванат на корпус. Няма да те насочвам къде е захванат, щото може да е на сто места сложен.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                А лампата с инжектора за какво е и може ли да е нещо от нея?

                Коментар


                  #9
                  Сега пробвах пак, откачих акумулатора, след 10 мин го закачих, като дадох на контакт жълтата лампа за кода светеше , но без да мига, а тази за инжектора - пак не светеше. Както и да е, не пожела да запали.Дали може нещо да се е прецакало по метана или по свещи/ бобини, но тогава няма ли поне да затриса. Масата си е ок. Какво да замеря?

                  Коментар


                    #10
                    Ако жълтата лампа не угасне, няма да запали. Това ти е имобилайзера и целта му е точно да не можеш да запалиш колата.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Това само на диагностика ли се оправя? Мога ли сам да си премахна имобилайзера или да го заобиколя по някакъв начин и да запаля без него? Попрочетох това онова, но не ми стана много ясно... май трябва да свалям ЕКУ-то и такива...

                      Коментар


                        #12
                        За сега се оправих колеги, изключих акумулатора за час, след това си ми я имаше чек лампата с дюзата и тази за ключа, но изгаснаха и запалих. Сега ще видя занапред как ще е. Благодаря на всички

                        Коментар


                          #13
                          Точно си провери масите и се подготви за нов акумулатор.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            А защо пък за нов акумулатор? Този си се зарежда...

                            Коментар


                              #15
                              boce_skripeca написа:
                              А защо пък за нов акумулатор? Този си се зарежда...
                              Е хубаво, карай с него.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X