След 6 г. безпроблемно експлоатиране, ГИ нещо се скапА, както се казва на технически език. Паля днес, мина на газ и ми направи впечатление, че колата леко започна да тресе. Още при тръгване усетих, че колата е изгубила доста от конете си нейде. По време на движение минах на бенз и колата се изстреля, както си трябва. От ауспуха, когато е на газ, се чува едно като пърпорене с ниска честота. Оборотите са около 800, без да мърдат. На бензин от ауспуха се чува нормалния брум от 103-те катъра (колкото са останали живи де). Прибрах се и закачих ГИ-то на компа да видя за грешки. Нямаше. Първото което ми направи впечатление е високото време на газ. инжектори - около 9,5 мс. Бенз. инжектори на газ са 3,9-4.0 мс, а на газ времето им скача на 6,5 сек, което преди не беше така. Налягането след редуктора не мърда от 1,29-1,3 бара - както си е било винаги. Пробвах една калибрация - малки ми били инжекторите (валтек 3 ома). Досега не бяха малки, ама сега били малки. Върнах старите настройки и се чудя какво да правя. Мисля първо да сменя филтрите. Второ - някой има ли желани да хвърли едно компетентно око? Обещавам да му го върна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с AG Zenit
Collapse
X
-
Мисля че е време двата с теб да се хванем под ръка и да си купим по един нов изпарител и рейка. Имам същия проблем и ще се реши след промяна на тия две неща.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Сега идвам от паркинга и мисля, че проблемът е локализиран - инжекторът на 3-ти цилиндър. Само че не вадих маркучета, а изклювах буксите на инжекторите един по един. При изключване буксите (една по една) на 1, 2 и 4 цилиндър, работата на ДВГ се променяше осезателно (оборотите падаха) и веднага се вдигаха (явно ГИ компенсираше веднага). При изключване на 3-ти инжектор нищо не се случваше. Мисля, че инжекторът си е заминал, но може проблемът да е в крайното стъпало в ЕКУ на ГИ за трети цилиндър. На компа обаче се виждаше, че ЕКУ на ГИ пуска импулси към инжектора. Ще тествам с един диод на буксата дали идват импулси, но това ще е в петък.Благодарности на emzo и наостаналите, които се включиха.Очаквайте продължение.emzo написа:Шанса проблема да е в рейката е много голям.Вържи се и пусни всичко на бензин, пусни 1ви на газ , извади маркуча и виж дали пуска газ., после 2 ,3, и 4.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
След 3 годишно ходене по мъките с разни Райлове и Валтеци си взех OMVL и не мога да си позная колата.Това е относно марка и цена иначе Хана или Баракуда са класи над това което съм взел , ама ми е малко като на свинче звънче, да си взема такива.П.П. Имам един валтек който е на към 7-800 км 3 ома с щуцери 2,2 ако ти трябва.
Коментар
-
Днес закрепих временно положението. Оказа се, че проблемът идва не от повреден, а от зацапан инжектор. Днес го отворих и почистих по този начин. И сега колата отново ’фръкна. Тия дни ще се огледам за рейки. Но вече без да бързам.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
То хубаво да си намеря часовник, ама от къде? Отидох в един АГУ магазин, уж голям, на централно място, човека ми се стори компетентен. Питам го какви рейки има, а той - турски и италиански. Какви италиански? Той - РЕЙЛ по 95 лв. При положение, че в нета са с по 30% по евтини, се отказах. И се хванах и почистих всички клапани по горепосочения начин - без да размествам настройката на клапанчето. Сега не мога да разбера кога минава на газ - нито прихълцва, нито чувам инжекторите. Дали си внушавам или не, но ми се струва, че и краткия лаг при рязко подаване на газ изчезна. Не ми остана време да погледна лаптопа какво се случва, но и това ще стане.emzo написа:Намери индикаторен часовник и ги калибрирай.После нова настройка на Зенитчето и пей сърце.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Знам, че е по-добре да се калибрират. Още по-добре е да сложа нова рейка. А най-добре е да сменя колата с по-нова. :DqnisZ написа:Ти хубаво си ги почистил а видя ли в какво състояние бяха гумичките на гърба на плужерите? Колкото и да не си променял настройката тя си е заминала поради износването на тези гумичките а от там и хода им. Емо е прав да смениш плужерите и да ги калибрираш на ново с микрометър.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар