Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за редуктор за ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за редуктор за ГИ

    Здравейте колеги става въпрос за изпарител R-UNO.Настроен е на 1.45 налягане и при пълна гас пада на 0.95. Въпроса е, ако намаля налягането на 1 бар и увелича размера на дюзите, дали ще има такова осезателно падане на налягането?Г.И. е Кар Гас с дюзи Валтек 3 ом,колата е Фиат ХГТ 147 к.с.Моля за съвет,благодаря предварително.

    #2
    Тези работи се правят малко със настройка на МАП таблицата на газовия инжекцион.Не става толу така да пипаш.Всъщност как виждаш налягането на газта явно следиш стойности в движение.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      да гледам в движение

      Коментар


        #4
        Той като му кляка "изпарителя", квото и да настройва все тая.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=6311
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            Страна работа са тези изпарители особено по измислените. Аз преди два дни слагах един *но не R-UNO* и на 1.6 бара при пълна газ падаше на 1.35 бара но на кола 355кс. така че толкова си могат тези от "ЗЛАТНОТО РУНО". Сложи по мощния може и да ти ти свърши работа по добре от този при тях иска по голямо презапасяване.

            Коментар

            Working...
            X