колеги имам проблем с фобос 1 на фиат браво 1,8 при палене след престои колата започна да гасне в момента в които прехвърля от бензин на газ заработва на 600-700 оборота и гасне паля веднага след това никакъв проблем няма на топъл мотор съшо няма проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с фобос 1 гасне при прехвърляне
Collapse
X
-
на 30градуса е добре, никога не съм имал проблем с тази температура, а знам и за няколко човека дето са настроени на 20 градуса и пак нямат проблеми. Евентуално датчика да е дал фира ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На 20 градуса казват, че се разбивали дюзите. Не знам дали е вярно, но ако работи без проблем е готино да ти обръща на 20гр.S_BANKOV написа:на 30градуса е добре, никога не съм имал проблем с тази температура, а знам и за няколко човека дето са настроени на 20 градуса и пак нямат проблеми. Евентуално датчика да е дал фира ?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Mоята обръща на 15 вече 6-7 години.прехвърля перфектно с едва доловимо потрепване на мотора .Компа е БСМ на същите години и няма подгряване на дюзи и подобни глупости.Единственото важно в случая е перфектната настройка на смесите и разбира се редовната смяна на филтри защото евтини дюзи пълни с мазна гнус от газта на студено наистина залепват.Да допълня че пролет, лято и есен директно си пали на газ.
Коментар
-
Есента единия канал на матрикса изгоря и сега съм с пауърджет единични и все още нямам оплаквания ,дано да удържат.По темата : има няколко начина за преминаване от бензин на газ ,единият е да минават всички цилиндри един по един последователно,другият е всички едновременно ,в моя комп се регулира и всеки инжектор след колко такта или секунди да прехвърли след като предишния цилиндър е прехвърлил на газ .Затова си мисля че без кабел няма да стане ,трябва да се пипне от майстор и да се пробват няколко варианта на прехвърляне,освен температура могат да се заложат и обороти за прехвърляне и нещата да стават когато изфорсираш до 2000об например ,тогава няма да се усеща изобщо прехвърлянето.emzo написа:И пропусна да кажеш,че си с Матрикс инжектори
Коментар
-
Убеди се първо, че отчитането на температурния датчик е вярно. На мен ми прехвърляш по датчика на ГИ на 30 градуса, а реално мотора беше на 70 градуса
Сега съм с нов датчик, закачен на един маркуч, понеже стария беше залят в изпарителя. Същите проблеми... 1:1, гаснеше когато прехвърли ако не съм на скорост, като подам рязко газ също.Като загрее -няма проблеми.Вдигнах си температурата с 5 градуса и е една идея по-добре, но май не достатъчно.Иначе подкрепям мнението на Емзо!Аз съм с фобос 1 на над 7 г. инжекторите сега са райл 3 ома.
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар