Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 с Фобос - придърпва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #47
      Alex_RT написа:
      Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат. Приемам оферти за инжектора ако ня кой иска да предлага
      Кои инжектори на рейката на газовия или бензинови?Ако са бензинови на газ не може ли да запали аварийно?Аз паля на газ до около 0 градуса от там надолу ми е малко зор.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #48
        Tornado написа:
        Alex_RT написа:
        Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат. Приемам оферти за инжектора ако ня кой иска да предлага
        Кои инжектори на рейката на газовия или бензинови?Ако са бензинови на газ не може ли да запали аварийно?Аз паля на газ до около 0 градуса от там надолу ми е малко зор.
        ами при Фобоса не е толкоз лесно особено при студено време ако му е настроена да прехвърля на газ на 30 градуса на водата ще запали ама на куково лято Фобоса иска 30 градуса и като ги няма изписква 3-4 пъти и минава на Бензинпопринцип и за това има чалъм (не го препоръчвам но споделям)полива се датчика върху изпарителя(с вряла вода) за да се излъже че е над зададената температураПС: авариино се пали катосе натисне и задържи бутона за превключването на газта след което се дава на контакт и се пали
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #49
          Alex_RT написа:
          Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат. Приемам оферти за инжектора ако ня кой иска да предлага
          С директно напрежение как от Фес или вие им подадохте, премери ли им съпротивлението при куплунга до бензиновата рейка. Питам защото газаджиите като прекъснат бенз. инжектори за да вържат ГИ често само ги вързват без запояване и това понякога води до подобен проблем. Та ако си ги пробвал само с ФЕС не е гаранция че са изгоряли.

          Коментар


            #50
            Бензинови са развалените, при първата диагностика така да се каже даде 3 инжектора от 1 до 3 че не работятP0201-Injector cylinder 1 (1)P0202-Injector cylinder 2 (1)P0203-Injector cylinder 3 (1)P0170Сменихме пак бобините- останаха само 201 и 202.Последва откачане от куплунга и измерване на съпротивления от 400 ома до 1 килоом,тестване с 12 В дали цъкат- от 4 само един цъкна.Ако фобоса взима сигнал, че бензиновите инжектори са неработещи няма как и той да накара газовите да работят (лично мнение). Все пак тя и на газ не работеше дори топла като беше.После инжекторите са свалени и се потвърждава, че не работят. Сега ме притеснява възможно ли е да имам друг проблем в резултат на това- примерно с някой от компютрите- на газ или бензин.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #51
              Кой куплунг? И тези грешки 201 202 мисля че означеват липса на запалване на 1 и 2цилиндър.Съпротивлението на инжекторите мисля че е към 15-16кома но не съм сигурен. Тук из форума съм го срещал. Провери дали нямаш вода в куплунзите на самите инжектори, теста на Фес за инжекторите направихте ли и какво казва?Сега видях че си ги свалил. Фобоса взима сигнал от бенз комп за времената като и бенз и газовите инжектори са след него, като когато е на газ прекъсва бензиновите. По-назад съм ти пратил линк със схеми там се вижда, не знам какво може да ги изгори така наведнъж.

              Коментар


                #52
                15-16 Ohm , не kOhm !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  Куплунга на бензиновите инжектори е 5 пинов пластмасов. Намира се до 4-ти цилиндър под ламарината закрепена за металния колектор на входящия въздух.Тест направих с Фес. Нищо не каза. Прави тест и не изписа нищо, а и не знам дали трябва да изпише. В указанията пише, че трябва да се чуват.Чуваше се релето, но нищо повече, то заглушаваше инежкторите. Релето цъка, пуска бензиновата помпа, и инжекторите не можех да ги чуя. По късно инжекторите са свалени и няма цъкане.Изгорелите инжектори са с безкрайно голямо съпротивление, работещия дава 14 ома.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #54
                    След смяна на 3 броя бензинови инжектора и благодарение на колегата ИЛИЯН, който ги изпрати, колата вече е в движение.При първия старт светна чека, но не съм я закачал за адаптация и триене на грешки, след това чека не е светвал.Проблема с придърпването на газ остава, все още студена ( до около 60-70 градуса спрямо уреда на таблото) придърпването на газ остава.В неделя предстои ново засичане пак около 500 км, разход под 10 не очаквам,а следващата седмица я пращам директно на сервиз при газаджиите.Имам съхранени настройките от сегашния и режим, надявам се да открият проблема. Лично аз се съмнявам в газова рейка. След ремонта ако нещата не са по-добре и само я разчовъркат , в смисъл, че не открият механичен проблем а е само от настройки, ще направя нов бекъп на новите настройки, ще кача пак тези с които съм сега и ще сравня. Колкото и глупаво да звучи-надявам се рейката ми да е за ремонт и да я ремонтират, защото ако не е така може след това да изпадна във ’’филм’’ в който да не се разбере и какъв е проблема. Това ще е и причината да направя архив на сегашните настройки.На газаджиите разбира се няма да казвам нищо-нещо като проверка за работата , която им предстои да свършат.Темата стана дълга, вероятно и скучна, но... както се казва-’’това са рисковете на прякото предаване’’
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #55
                      Проблемите вече са разрешени.Оказа се повредена газова рейка, последва ремонт.Сега всичко е наред, ще видя и разхода как ще е.Рейката е Райл 3 ома.Темата е за ключ!Благодаря на всички за мненията!
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #56
                        Tornado написа:
                        Кога успя да и навъртиш на тази рейка 50000 км. нали я сменя скоро.Съмнява ме ,че по-скоро някой от елементите и се дъни от амортизация.
                        Познах.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар

                        Working...
                        X