Такаа, на бравата ми (1999-та) е с пластмасов колектор , може ли и има ли някакви ефекти (негативни или положителни) ,ако се монтира "метален" такъв? Че е по-здрав , по-здрав е... по-голям дебит има ли ли е същия просто е от по-стар модел на двигатела - да речем от 1.6 90 коня ? Рових се, но не можах да "скивам" такава тема или не съм се ровил достатъчно на дълбоко :D Поздрави!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 1,6 - смяна колектор
Collapse
X
-
Говорим за форма и размер, че не е необходимо преправяне.wwalker написа:По-леко с това изказване...Смяната е възможна, ако имаш всичко, което е закачено на колектора. Само колектора няма как да смениш.S_BANKOV написа:Колектора абсолютно идентичен и се заменя без никакви проблеми. Точно здравината му е предимствотоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Какво трябва да му се преправя на колектора не разбирам, ако говориш за монтажа на датчиците е друга работа вече, но аз разбирам въпроса така : Дали колекторите са идентични. - Да заменят се за 1 час.Synthy написа:Преди него е необходимо обаче, при това не малко.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Оборудван метален колектор се намира за малко пари например 60 лв. От пластмасовия се използва само Мап датчика ,цялата операция се прави за 1 час както е писал малко по нагоре колегата. Предимствата са доста , като почнеш от обикновенна газова и стигнеш до стъпково двигателче и ТПС (намират се на ниска цена и се сменят лесно,не като на пластмасовия колектор).
Коментар
-
За кой датчик пишеш?bastardo написа:искам и аз да добавя нещо аз смених колекторите и започна да непали на бензин датцхика е с 2 кабела на алуминиевите а моя е с 4 какво да се направи по вапроса ако някои мойе да помогне да пише и ли да се обади на 0897512171Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
С това точно обяснение, аз мога само да предполагам че говориш за кабела към MAP сензор + темп. датчик (ОЕМ 7472119), който се монтира на пластмасовите колектори.При металните там е само MAP сензора, а темп. датчик се намира на термостата.bastardo написа:мисля че е датчика за налягането на въздуха в колекторитеAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар