колеги как се обучава стъпковото моторче на браво 1,2 16v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обучение на стъпково моторче
Collapse
X
-
И как по-точно?????Процедурата е следната(на студен двигател):1. даваш контакт за 5 секунди и изключваш без да палиш2. повтаряш това още два пъти прес 10-15 секунди3. палиш колата БЕЗ да пипаш каквото и да било (газ,съединител,...)4. изчакваш да загрее(да завъртят перките) и гасиш5. за такива въпроси ползваш търсачката на форума. Има поне 15 теми по въпроса.За твоя мотор май пишеше, че е добре преди процедурата да се откачи АБ за 30 минути. Това при 1,8 не важи и не съм сигурен при теб как е.slonikon написа:с кабел и фиатекускан.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
и къде го пишеше това?щото в Service manuala пише друго. в част 3, страница 303.пусни си фиатекускана на симулация и там е описана процедурата.ред: намерих го!от всичко, което съм пробвал, съм установил, че работят тия двете:все пак, според сервизното ръководство нулирането се прави с диагностичен инструмент. затова аз ползвам втората.Toва ли е въпросната процедура: Pashov написа: значи : 1> загравяш до 80 градуса двигателя... изклучваш от акумулатора за 15 мин. после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изклучваш от контакт.....после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасиш ..и след това вече всичко беше ОК....това е процедурата по замяната на стъпковото моторче. ))))))) ... ново моторче итая съм я пробвал - действа. Във ФЕС търсиш на Actuators F6 или Adjustments F7 -Reset Idle... което ти работи. Процедурата, според ФЕС, е следната: The function allows to set to zero all the motor self-adaptive parameters and to simultaneously re-calibrate the minimum actuator position. Note: every time the actuator is replaced the ECU must learn the minimum position. The procedure should be executed in the following order: 1) Execute this adjustment procedure 2) Turn the key OFF for about 30 seconds 3) Turn the key ON and wait about 30 seconds 4) Start the engine and drive 10 km.----------------------------брава 1,2 - 99 г.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Тук си говорим за реални неща. Ти правил ли си го това с така наречения "диагностичен инструмент" ? И знаеш ли, че няма нищо общо с кабел и MES (FES се казва MES вече) . Казвам това което съм правил нееднократно и работи. Аз обясних на човека как да си реши проблема директно. Ти ако имаш по- добър вариант го опиши, а не давай страници и др. , просто го опиши с няколко точки, както аз направих. Ако има по-добър начин, не само на мен, а и на всички тук ще е полезно. Със сигурност с MES и обикновен кабел няма да стане само.slonikon написа:......все пак, според сервизното ръководство нулирането се прави с диагностичен инструмент. затова аз ползвам втората.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Оф стига вече, говорите за два коренно различни двигателя и две коренно различни ЕКУ-та.на 1.2 няма проблем да се обучи стъпковия мотор, той дори сам се сеща какво да прави след 10-на минути работа, но 1.8 работите не стават, там е друга боза. с ФЕС не става, дори и екзаминър или текса искат сервизен ключ или код на двигателя.slonikon написа:айде в неделя ще ми обясниш каква е разликата между ФЕС и Examiner. :D моето моторче съм го самообучавал поне 10 пъти. описвал съм го - вж. цитата горе. и със сигурност на 1.2 става само с ФЕС и обикновен ваг-ком от 20 кинта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар