Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с FIAT Brava 1.6 бензин 16V.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с FIAT Brava 1.6 бензин 16V.

    Имам FIAT Brava 1.6 бензин 16V. и проблема е следния вчера я вкарах в обороти на 1-ва до 4-5 хил оборота така и на втора и трета и .... после намалих скороста с спирачката и взех за връщам от 4-та на 3 и така и като вкарах на 2-ра колата започна да губи обороти . Сега не може да вдигне повече от 2500 оборота и двигателя нещо тресе . Като работи двигателя се чува като дизел . Някой има ли идея какво може да й има ?

    #2
    Веднага проверка на ангренажния ремък !
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Не е скъсан с отлично състояние . Колата пали но губи обороти и тресе и не мога да разбера от какво

      Коментар


        #4
        Haller написа:
        Не е скъсан с отлично състояние . Колата пали но губи обороти и тресе и не мога да разбера от какво
        начин на зацепване да не е прескочила Зъбе
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Може и някой кабел на свещите да е сдал багажа, ама ремъка е по-вероятния виновник.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Ремъка е на 45 000 -46 000 км и е много добре не е нацепен парво си мислех за някои счупен зъб но , всичките са наред аз ги прегледах . Дали е възможно да е от хидравличните повдигачи на клапаните ?Преди около 20 дена преди да стане това ми сменяха водната помпа . Може ли майсторите са напраили някой гаф ?

            Коментар


              #7
              Колегата todorshalev ти е писал, че може просто да е прескочил ремъка, не да е скъсан.За повдигачите не знам, ама щом са си работили преди напъна ми се струва, че не е от тях.Огледай свешите/кабелите/бубината, макар, че бубината май се скапва тотално и няма палене, та може и да не е от нея.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                и на мен така ми се струва - че си вкарал рязко втора без междинна газ и е джаснал ремака.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  100 % ремъка ти е прескочил !Не си прави експерименти , че после да няма тема за ремонт на глава.Не си мисли , че критерия на един ремък е само това дали е нацепен или не. Износването на ремъка не се определя само по външния му вид. Тези 45 000 км ако си ги навъртял за 4 г е нормално ремъка просто да е поостарял.В случая е много важно и в какви условия са навъртени тези км. Ако и преди си цедил така до лютеницата резултата е логичен.Имай предвид, че прескачането може да е и от ролката обтяжната, тя също се износва. Моя ремък прескочи и колата също работеше като шевна машина. Дори не си направих труда да правя експерименти, веднага я угасих и след това доживях гоУф да ме дърпа.Мотора работеше дори с 3 прескочили зъба ! Нямах ударени клапани.Моя съвет е пълен преглед на ремъка и ролките и след това задължително диагностика !
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря на всички за дадения акъл . Сега вече към сервиза .... там ще си покаже !

                    Коментар


                      #11
                      Haller написа:
                      Благодаря на всички за дадения акъл . Сега вече към сервиза .... там ще си покаже !
                      Аз пък си мисля че е гарнитура на главата,когато се получи при мен колата работеше като трактор,двигателя много тресеше и едвам я вкарвах в обороти да я закарам до сервиза.

                      Коментар

                      Working...
                      X