Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Мареа 1.6 Проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Мареа 1.6 Проблем с оборотите

    Добър вечер колеги! Сдържах се вече 3 месеца да не публикувам нова тема , ала вече не мога да намеря причина в проблема който има колата ми. Изчетох много, но уви проблема ми остава . Състои се в това: Оборотите се менят от 500 до 1200 приблизително, друг път пък на празен ход остават постоянно 2000 оборота, случва ми се като подам газ да кажем до 4 - 5000 оборота в минута при спада им колата да огасне. Четох във форума много теми свързани с този проблем(стъпково моторче, въздух след дроселовата клапа, ламбда сонда... и т.н.), ала уви колата ми не се оправя. Какво става свалям клемата на акумулатора, след примерно 30 мин. я закачам пак(винаги чакам поне 10 минути) за да РЕСТАРТИРА компютъра, колата заработва разкошно, но може да е за 2 часа, 2 дена, 2 седмици, а може веднага, колата си решава кога, и започва да мени оборотите. Какво съм направил до момента : Сменени свещи Denso 2-полюсни, бобина нова, стъпково моторче сменено със здраво такова(и добре почистено), проверил съм MAP, TPS сензори, Датчик (на термостата и температура на встъпващия въздух във всмукателен колектор) всички отчетени стойности са в границите на нормалното, Ламбда сондата също работи нормално. Казаха ми въздух след дроселовата клапа, веднага смених гарнитура на всмукателните колектори заедно с о-пръстените между 2-те части на колектора, нови маркучи към МАП сензора, към сервото и картерни газове. Нови О-пръстени на инжекторите, почистена дроселова клапа и инжектори, сменен горивен филтър. Колата няма газова уредба и никога не е имала. Двигателя е 1.6 103к.с. Бензин Метални колектори МОЛЯ ВИ, ако сте имали такъв проблем, или сте се натъквали на кола с такъв проблем или просто имате опит, споделете го. Благодаря Поздрави Ивайло.

    #2
    Диагностика направи аз залагам на стъпковия въпреки че си с друг , но просто на диагностика трябва да излезне каква грешка дава колата
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Днес сутринта се разровихме повече по колата с колегата ми диагностик, направихме диагностика първо грешки 0, всички сензори работят и отчитат както си трябва, и хубавото е че открихме проблема, под дроселовата клапа има един щуцер на нея около 1 см. дълъг от там тръгва маркуче което влиза в тръбата от която си наливаш масло в двигателя, накратко през него преминават картерни газове и ги отвежда към дроселовата клапа. От там смучи въздух, а маркучето е ново. Това което направихме за бързо е да затапиме щуцера на клапата и колата заработи като часовник. Колегите със същите проблеми да го направят това току виж при тях има ефект. Мисля че причината е О-пръстена на тръбата за наливане на масло, там където тя се свързва със цилиндровия блок.

      Коментар

      Working...
      X