Кутията хич не е случайност. Масов проблем е, чети в английските форуми, там има много и ги карат повече. Иначе Бравото е чуден автомобил с много лека поддръжка, обаче и мен ме мори проблема със скоростите. Какъвто и да е стила на каране, никой не може да ме убеди, че е нормално да отваряш скорости на 50 или 100 000 км.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос относно новото ФИАТ БРАВО
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега извинявай, че се налага да те цитирам, но може ли да ми обясниш как така този мотор се настройва и може да бъде 120, 150, 170 и 190 коня като при Фиат Браво следващата модификация на двигетеля T-JET 120 коня е T-JET 140 коня. И този T-JET 140 коня двигател не се предлага за България, но ако искаш го виж в сайта www.fiat.it Втория ми въпрос е как така "Турбото се включва само когато има нужда,инак си караш с 90 кончета"? Това какво означава, че аз си карам 90 кончета, но при ускоряване в даден момент или когато искам да изпреваря някой с увеличаването на скороста и съответно покачването на оборотите в даден момент Турбото се включва автоматично и колата става много бърза започва бързо да ускорява и да се движи бързо като Фурия като вдига много висока скорост. Това ли имаш напредвид?И нещо друго искам да питам, което няма нищо общо с написаното от теб. Някой знае ли Браво 2 до кого ще е в производство и ще се продава и кога приблизително може да излезе напълно обновен модел на неговото място в С-сегмента?yuliyancho написа:Мотора е един и същи,разликата е в турбото.Този мотор се монтира на всички коли на ФИАТ:ФИАТ,АЛФА,Ланчия и с турбо според настройките може да бъде:120,150,170,190 коня.За разхода:зависи от стила на каране.При спокойно каране в града без клима -8,5.Изънградско на магистрала с 140км/ч с клима 6,5 - имаш 6-та скорост.Турбото се включва само когато има нужда,инак си караш с 90 кончета.Но ако се наложи да сложиш някой Гоуф на място имаш и 120 или 150 на разположение.Турбо,турбо, ама само с въздух няма как да върви.Колата е много здрава и надеждна-Дидо е единствения със сериозен проблем от форума,ама знаеш ли какъв стил на каране има?Ако не се лъжа вече е сменял накладки и дискове,а колата му е една година по нова от моята.Като цена/качество/параметри като нова и преди 4г. и сега колата няма аналог на бг пазара. :Dsigpic
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sev мерси за отговора. Но след като си толкова категоричен в това, което си написал да разбирам ли тогава, че базовия бензинов мотор на 500L от 95 к.с. е взет от Браво 2 и е модернизирано усъвършенстван, колкото да работи като съвременен 95 к.с. бензинов двигател?Sev написа:90,120,150,170,190 може би са подобни, но не съвсеминаче турбото се включва над определени оборотидо кога ще се произвежда - според мен до съвсем скороима 500L, който си е от този сегментняма да има директен заместникsigpic
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ми то тогава какво се получава тука:1. Проблем с Турбото, който често се бил повтарял и след първото му отремонтиране.2. Проблем със скоростната кутия, който също е възможен да се случи отново.3. И после, защо FIAT не можели да продадът колата.Ми как ще е продадът те още от самото начало като са видели какви са проблемите и, че същите се повтарят често и съответно интереса и търсенето са се отдръпнали от голямото предлагане, което е имало. Ето, защо почти няма никакъв интерес.Така, че ако ще се взима тази кола при всички случаи 1.4 90 к.с. 16V MPI без TURBO поне ако ще става нещо да е само със скоростната кутия иначе в противен случай колата става нерантабилна то и затова няма никакъв интерес.pakumba написа:Кутията хич не е случайност. Масов проблем е, чети в английските форуми, там има много и ги карат повече. Иначе Бравото е чуден автомобил с много лека поддръжка, обаче и мен ме мори проблема със скоростите. Какъвто и да е стила на каране, никой не може да ме убеди, че е нормално да отваряш скорости на 50 или 100 000 км.sigpic
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Всъщонст се носи слух че от март 2014год. слиза от конвейра.FIATIST написа:Колеги все пак да попитам понеже чух различни мнения. Всъшност знае ли някой докога ще продължи производството на Фиат Браво? Модела излезе през 2007 г. После има някакво обновление през 2011 г., но като, че ли е само на интериора не е фейслифт.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 ... поне на мойта кола де ...
... поне на мойта кола де ...
							
						 
 
Коментар