Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене Marea 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема ти е в помпата- има вграден възвратен клапан който предпазва горивото от връщане обратно в резервоара. Имал съм 2 такива помпи и проблема се решава като сложиш след помпата външен клапан- струват до 10-тина лв и вършат работа. По-лошото е че като започнат да не държат клапаните скоро и самата помпа умира- като се покара повечко време в топлото загрява и спира да качва гориво докато не се охлади- после пак така.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #17
      emo_bg написа:
      Е, да де, ама като извадя бушона и запали трудно на газ, както ти казваш, какво доказваме ?
      Доказваме че еднакво трудно пали с включена и изключена помпа, следователно нямаш добро налягане на бензин, а това е свързано по някакъв си начин и с паленето на газ, колкото и нелогично да звучи.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #18
        Като обобщя мненията, като проблем номер едно се посочва помпата, номер 2 - емулацията, номер 3 - стъпковото моторче. Еми, започвам ги подред, само не знам къде е тази помпа. Вдигнах седалката - не се вижда. Свалих дясната пластмасова кора до задния мост - там е само филтъра. Резервоара ли се сваля ?

        Коментар


          #19
          Във резервоара е,под задната седялка има едно капаче
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #20
            Отзад в багажника под кечето е пластмасовото капаче с 3 винта. Преди това обаче си купи клапан ,размера беше 8мм (диаметър) на щуцера му и направо го слагай.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #21
              И все пак, все още мисля: при поставяне "на контакт", помпата тръгва за 3-4 сек. Това е някакво реле за време, което цели тъкмо това - да се напълни бензинопровода чак до рейкатаи да се "уплътни". Ако приемем, че помпата не е както трябва, даваме 2-ри път на контакт. 3-ти път. Би трябвало да е напълнила с гориво. Опитвам да дам 2-3 пъти на контакт, чувам сработването и, но ефектът е същият: запалва след 6-7 секунди въртене. А дебит явно има, защото след като зпали, карам известно време на бензин и върви като самолет. Има нещо, което ми убягва в този проблем.

              Коментар


                #22
                Казах ти къде е проблема- минаха през мене 2 помпи с такъв проблем. Ако имаш желание търси проблема и другаде.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #23
                  emo_bg написа:
                  И все пак, все още мисля: при поставяне "на контакт", помпата тръгва за 3-4 сек. Това е някакво реле за време, което цели тъкмо това - да се напълни бензинопровода чак до рейкатаи да се "уплътни". Ако приемем, че помпата не е както трябва, даваме 2-ри път на контакт. 3-ти път. Би трябвало да е напълнила с гориво. Опитвам да дам 2-3 пъти на контакт, чувам сработването и, но ефектът е същият: запалва след 6-7 секунди въртене. А дебит явно има, защото след като зпали, карам известно време на бензин и върви като самолет. Има нещо, което ми убягва в този проблем.
                  ТОва дето го казваш, проверил ли си го- реленцето, и че помпата сработва като дадеш на контакт.Щото при този фиат, помпата тръгва със стартера, а това което чуваш , като дадеш на контакт не е помпата, а движението на стъпковото моторче.И по в началото на темата пишеш, че колата след 4хил. оборота забива, а сега твърдиш че вървяла като самолет.Ти си знаеш, но бих те посъветвал, ако все пак се решиш да сменяш помпа, вземай направо с кошницата и нивомера от някоя за части, вадиш старата- слагаш "новата", защото е малко "шитня" с тези маркучета , че фабрично са направени мн. яко и ше ги развалиш ако сменяш само помпата, а после не мож смогна да сменяш маркучи.Ама отвори първо и виж за какво става въпрос, пък тогава си решавай.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #24
                    Незнам пичове мо аз също съм с марея 1.8 16v 97г беше ми изгоряла помпата след като я смемих непалеше.Помпата е нова проверил съм свещи от които смених 2 едната беше счупена а другата с огромен нагар,та има ом нещо на тези фияти дето праи дерт и тва е но стъпковия мотор не играе роля при палене той само държи 1000об на празен ход.Аз лично карах с махната букса около месец разликата е че мо държеше с 100-200 об по малко

                    Коментар


                      #25
                      При металния колетор бенз. система е двупроводна т. е. имаш бензинопровод от помпата до рейката и от рейката до резервоара. Налягането в рейката трябва да е 3бара на тихи обороти и 2.8 на високи, това се постига с регулатор(вакумен) на рейката. Има възможност когато се скапе регулатора през вакума му да влиза бензин в колектора, мисля че би довело до подобни симптоми и би се отразило и на газ и на бензин. Иначе при обикновенна агу се слага задължително емулатор на дюзите иначе ще свети чека.Диагностика правил ли си? Фазов датчик също може да е проблема, също така и неправилно зацепен ремък.

                      Коментар


                        #26
                        chokicha написа:
                        ТОва дето го казваш, проверил ли си го- реленцето, и че помпата сработва като дадеш на контакт.Щото при този фиат, помпата тръгва със стартера, а това което чуваш , като дадеш на контакт не е помпата, а движението на стъпковото моторче.
                        По тихо да не те чуе някой, кви работи ръсиш. Пмпата сработва веднага след подаване на контакт за няколко секунди и спира (това е за да качи налягането в системата) и след това при стартиране на ДВГ сработва отново.А коллото до стъпковия това да не е 3kw ел мотор че да се чува така! Стъпковия е супер тих!
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар

                        Working...
                        X