Здравейте. От една седмица карам Мареа 1.8 99г. и преди няколко дни забелязах че въпросния въздуховод от дебитомера към двигателя е скъсан на 2 места. Прочетох доста теми и останах с впечатлението че при това положение колата трябва да дава някакви проблеми. Колата си върви добре нямам никакви проблеми, нито се дави нито си мени обороти абсолютно нищо. Лошото е че незнам колко трябва да е бърза, какъв е нормалния ряз на този двигател. Звъннах в няколко магазина ,вкючително и в аутоиталия, и отговора беше че е спрян от производство а в моргите ги режат за по удобно.Вчера го залепих с бишоп лента и нямаше никаква разлика в поведението на колата. Това нормално ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан въздуховод?
Collapse
X
-
на мен ми светеше чек-а от този скъсан въздуховод и колата имах чувството ,че е тромава бавно се развърта ..
след като го оправих въпросния въздуховод и отрязах катализатора , не стига че ми дадоха 100 лева ами и колата буквално се ОТПУШИ ! След това все едно карах друга кола..
Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
-
http://tuning-parts.bg/reducirashti-45-grad/382/Е това ти трябва и си решаваш проблема. Оригинален нов нямаш шанс да намериш, а ако намериш такъв ще е на цена 60-70лв. Аз с този маркуч онзи ден си реших същият проблем само, че на купето.
Коментар
-
Няма да стане,благодаря за предложението. От едната страна на моя излиза едно тънко маркуче. Ще звънна още някаде за мареа на части, ако няма ще играе силикона. Между другото днес запали нормално ,но оборотите бяха колебливи около 800 за 1-2 секунди след това се вдигнаха на около 1100. При потегляне само придърпа за малко и се оправи.durex_a написа:http://tuning-parts.bg/reducirashti-45-grad/382/Е това ти трябва и си решаваш проблема. Оригинален нов нямаш шанс да намериш, а ако намериш такъв ще е на цена 60-70лв. Аз с този маркуч онзи ден си реших същият проблем само, че на купето.Fiat Brava 1.9TD 100
Fiat Marea 1.8 HLX
Коментар
-
Имаше ли разлика в вървежа след това?alvanovo написа:моят също беше скъсанникаква разлика нямаше при движение на колатапроблема реших така - купих силиконов универсален маншон за карета, изрязах от големите диаметри колкото ми трябва и го нахлузих тогоре върху стария, и стегнах със скобии това бешеFiat Brava 1.9TD 100
Fiat Marea 1.8 HLX
Коментар
-
това мъркуче като го махнеш и колата освен да ти се по добри друго не виждам кво да стане, маркучето е за маслените пари ако го издърпваш и погледнеш вътре най вероятно ще е пълно с ГОВНА. Слагаш силиконовият маркуч от линка вземаш 50см обикновен воден маркуч набуваш го на мястото където е бил този малкият и го пускаш на долу. И си решаваш проблемите.
Коментар
-
аз и преди това нямах проблеми никаквипросто го направих, за да не влизат боклуци в мотораshkribailo написа:Имаше ли разлика в вървежа след това?alvanovo написа:моят също беше скъсанникаква разлика нямаше при движение на колатапроблема реших така - купих силиконов универсален маншон за карета, изрязах от големите диаметри колкото ми трябва и го нахлузих тогоре върху стария, и стегнах със скобии това бешеФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар