Здравейте колеги, от известно време наблюдавам, че пунтото ми дава повишен разход на гориво. Колата е 1.2 60 коня от 2000 г. До сега гореше 6.5-7/100 а новият разход е 10/100. Карам я 90% градско. Ходих и на диагностика където всичко излезе нормално само на ламбда сондата показваше - богата смес. Единият от майсторите предположи, че катализатора може да е запушен. Това трябваше ли да се отчете при диагностиката ? Защото до сега не съм усетил миризма от запушен катализатор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повишен разход на гориво на пунто
Collapse
X
-
Термостат, термодатчици, запушен горивен филтър, дюзи, мап сензор, Да продължавам ли? Трябва си диагностика в движение, иначе нищо не правите. Газ има ли колата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Проблема излезна там където е бензиновата помпа. Когато колата работи от кръглата бяла пластамса на която е закрепена помпата излиза бензин. Някой може ли да ми каже дали това е просто някакъв капак или част от помпата ? Дали може ли да се намери самостоятелно или върви с "всичко" комплект ? Точно от това кръгче което е най-отгоре излиза бензина.
Коментар
-
Чудесно и сега ако не мога да намеря втора употреба трябва да давам 300 лв. за нова помпа. Май съвсем скоро ще пиша в секцията "продавам авточасти’" От както съм взел тоя боклук 2 дни го карам след това 3 дни е в сервиза. От първия ден в който го купих съм в тоя форум. На старото голфче което имах за 8 години и 120000 км съм му сменил 2 шарнира а сега номера на сервиза ми е на бързо набиране даже съм го вкарал в групата защото често се чуваме.
Коментар
-
Цялата помпа при италянеца е 60 лв или търси от някои от форума който продава на частиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Ами можеше да си купиш новото голфче и да задаваш други въпроси:- гори масло повече от резачката, сегменти ли са или ще мина само с гумички, а то блока вече е елипса- прекъсва, не държи обороти - цяла дроселова клапа заедно с понтенциометъра, защото пистите му са станали или по скоро нищо не е останало от тях - тук е като с помпата и кошницата, вървят си заедно дросел с понтенциометър- от главата се чуват странни шумове, все едно е дизел- още...Не ме разбирай погрешно, имал съм и немски коли, но повярвай не случайно се върнах пак на Фиат. А това за шарнирите и разни такива железа го забрави, това не е фактор при "новите" коли.sanko написа:Чудесно и сега ако не мога да намеря втора употреба трябва да давам 300 лв. за нова помпа. Май съвсем скоро ще пиша в секцията "продавам авточасти’" От както съм взел тоя боклук 2 дни го карам след това 3 дни е в сервиза. От първия ден в който го купих съм в тоя форум. На старото голфче което имах за 8 години и 120000 км съм му сменил 2 шарнира а сега номера на сервиза ми е на бързо набиране даже съм го вкарал в групата защото често се чуваме.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
отхлабваш си гривната на помпата (без да я сваляш) и при италянеца спираш отвън отвиващ гаиката и сваляш помпата (5 мин. Работа) взимаш помпата ти (тя върви с кошницата заедно) влизаш намирате същата плащаш , излизаш слагаш новата(втора ръка) закачаш всичко и пробваш ако всико е наред и не тече бензин от никаде се прибираш а от старата ти кошница могат да се ползват помпата и подплавъка който ти остават в резерва . ПС: изпитан метод само че аз бях с изгоряла помпа и отидох Авариино на Газsanko написа:Аз ако се отърва с 60-70 лв. все едно съм минал без пари
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар