Здравейте,някои знае ли какъв карбуратор може да се монтира на мястото на моното с най малко преправяне.Целта на занятоето е повреден комп.Искам да направя тази кола с най малко електроника.Успях да монтирам делко и бубина от панда.На мястото на бензиновата помпа монтирах сонда и карбуратора ще се захранва с електрическа бензинова помпа от парно на заз.Инересуваме само захващането между всмукателният колектор и карбуратора,с другото ще се оправя. P.S.Колата е пунто 1.2 моно 98година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карбуратор за пунто мк1
Collapse
X
-
Тук можем да поспорим.Монтирал съм такава помпа на ауди 80 карбуратор 1.8 75 коня и колата си вървеше с 160км/h без да се замисли.Явно помпата ви не е била в ред.Но не това беше въпроса ми.iliyan написа:Помпата от "ЗАЗ" няма нужния дебит и като стигнеш някакви обороти,двигателя ще гасне,поради липса на бензин.Пробвано е на "Кадет" 1,3 карбуратор,и по спомен повече от 80-90 км/ч неможеше да вдигне-гаснеше.
Коментар
-
Мисля че ще се наложи да смениш всмукателния колектор, с такъв от карбураторно Уно примерно.Иначе няма как без преправяне.Знам че колектора за моно и карбуратор е различен на тоя мотор.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Tipo 1.1 FIRE Карборатор мотора е същия колекторите пасват, после е подобряван с инжекцион и качен на ланчиа епсилон и пунто . И незнам закво са вкараваш в филми за едни 50 лева от друга кола ЕКУ ... Карбуратоа си е мъка гори много и е капризен от към палене бензин /газ трябва подкчаваща помпа преди паленето и бла бла . Друго си е инжекцията пали от раз. Изобщо ще вкараш едни 200 лева в колата то целия и мотор струва толкова. Не са вкарвай в глупости търси кола донор земай и емобито и единия ключ и ЕКуто 50-70 лева откачай закачай и дим да те няма. Или се свържи с ключар да ти излекува новото ЕКУ да е без емобилайзер и направо го закачай и да те няма. Кви карбуратори кви делка , кви 5 лева ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
http://m.netinfo.bg/media/images/496...t-tipo-1-1.jpg http://m.netinfo.bg/media/images/496...t-tipo-1-1.jpg Нямам си на йдея какъв е но в каталога на AXM гледам че има електрически жиглиор ... Изобщо що са вкарваш в филми иначе е тоя чаркалък сичкия пасва на твоя мотор. Ма сигорен ли си че компа ти е прецакан ?Вярваш ли изобщо на тез хора дето ти казват това ? То и моя е прецакан ама си карам губи управляваща маса към краче 7 (подал съм маса от купето) на релето за бенз помпата. При тебе какъв е проблема искра ли няма ? Бензин ли няма ? Що си решил да се връщаш към нещо старо ? Мислиш че по евтино ще ти излезе ? Праскай една газова уредба и кажи какво няма колата (искра или гориво) и не са занимавай с глупости.dzola написа:Какъв е карбуратора на Tipo 1.1 fire>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Компа не иска да управлява бобината за 1и4 цилиндър,както и да е колата вече е готова монтирах всмукателен колектор и карбуратор от уно 1.1 firе.Сега колата работи и върви много добре само на газ.На бензи не съм я палил защото помпата за бензин не работи.Ако на някой му се намира ел,бензинова помпа за карбуратор да пише.Благодаря на всички за съветите който ми дадохте.Всичко стана много лесно без почти никакво преправяне.За частите делко с кабели и бобина 15лв колектор с карбуратора 45лв.Само бензинова помпа ми остана,механична не става защото на разспределителният вал на пунтото няма гърбица за нея.затова търся електрическа.Моното и инжекционната помпа от пунтото продадох за 90лв на приятел с уговорката ако имат проблем да му върна парите.
Коментар
-
Човека към този момент е на печалба, къде са 200-те лева които щеше вкара? Доста неверни неща за карбуратора си написал. Винаги бих предпочел карбуратор пред моноинжекция.Fiat_Punto11 написа:Tipo 1.1 FIRE Карборатор мотора е същия колекторите пасват, после е подобряван с инжекцион и качен на ланчиа епсилон и пунто . И незнам закво са вкараваш в филми за едни 50 лева от друга кола ЕКУ ... Карбуратоа си е мъка гори много и е капризен от към палене бензин /газ трябва подкчаваща помпа преди паленето и бла бла . Друго си е инжекцията пали от раз. Изобщо ще вкараш едни 200 лева в колата то целия и мотор струва толкова. Не са вкарвай в глупости търси кола донор земай и емобито и единия ключ и ЕКуто 50-70 лева откачай закачай и дим да те няма. Или се свържи с ключар да ти излекува новото ЕКУ да е без емобилайзер и направо го закачай и да те няма. Кви карбуратори кви делка , кви 5 лева ...1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Колега как ще стане номера с електрическа помпа ? Смисъл какво ще следи оборотите и броя пулсации спрямо тях да надува повече или по малко ? То за газ дали е карбо дали моноинжкецион се е един дол дренки. Са отделно ако дросела дето е сложен е малко по голям и ако си въртял делкото да измениш ъгала на запалване с предверие за газта. Бе не ми харесват тея карбото карах лада с вакумен карбо с 2 камери. При палене на бенз след газ винаги имаше проблеми , щото докато подкачи малко зор или пукаше маркуча за бенза ... Отделно че си имаше и чалъм за палене първо опаниш смукача завъртиш с газ закашля се мотора. После махниш смукача и пак с газ и тогава пали
иначе нямаше палене.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Вземете и малко прочетете как работи ел бензинова помпа от заз има и доста други на този принципFiat_Punto11 написа:Колега как ще стане номера с електрическа помпа ? Смисъл какво ще следи оборотите и броя пулсации спрямо тях да надува повече или по малко ? То за газ дали е карбо дали моноинжкецион се е един дол дренки. Са отделно ако дросела дето е сложен е малко по голям и ако си въртял делкото да измениш ъгала на запалване с предверие за газта. Бе не ми харесват тея карбото карах лада с вакумен карбо с 2 камери. При палене на бенз след газ винаги имаше проблеми , щото докато подкачи малко зор или пукаше маркуча за бенза ... Отделно че си имаше и чалъм за палене първо опаниш смукача завъртиш с газ закашля се мотора. После махниш смукача и пак с газ и тогава пали
иначе нямаше палене.
Коментар
-
За работа на бензин може да се ползва електрическата помпа която си е в резервоара. Ако колата е моноинжекция най-вероятно помпата е за около 1 бар. С една тетка се пуска бензина направо да се връща обратно в резервоара. От тетката се взима и бензин за карбуратора и си работи перфектно. Няма нужда от редуциране. В този случай налягането остава около 0.2 бара, което е идеално за карбуратора. Пробвано е -няма грижи. Ако вече помпата е за пълна инжекция ( 3 бара)не знам дали тетката ще свари да връща. Карбуратора става приказка- даваш на контакт и вече пълен. Сутрин няма въртене пали си от ряз. И си мисля , че с карб е по- добре от моното. И аз скоро ще хвана тоя път.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар