Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

брава 1.6 16в. смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    брава 1.6 16в. смяна на двигател

    здравейте колеги,възможно ли е на фиат брава 1.6 16в. 1998г да бъде безпроблемно монтиран двг от фиат мултипла 1.6 16в. Дали те са взаимно заменяеми?Предварително Ви благодаря!
    FIat brava 1.6 16V 1999г.

    #2
    Кола

    Двигателите са еднакви ама електрониката е малко друга Мултиплата коя година е че двигателите са различни тук има един на Мултипла ама газ с допълненията другия е на Браво
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Най-добре търси двигател от същата кола, 1,6 мотора дефектира сравнително рядко, а коли на части бол. Предполагам няма да е проблем да си намериш читав двигател. Механично не би трябвало да има разлика в моторите.Най-добре е Мултиплата да е с мотор 182А4000. Това което става 1:1 от мултипла е 1581 к.см двигател с компютър IAW49F , при брава това е мотора с пластмасов колектор и се произвежда до 2000 г (за годината не съм на 100% сигурен)
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        И на мареа го има същия с пластамосите колектори и IAW49F ЕКУ от 1998 до 2000
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #5
          След 98 -Палио, Брава,Браво, Мултипла, Мареа.Ако не си с пластмасов колектор търси от Браво, Брава, Мареа, Ланчия делта 2 (преди 98 г произведени), там мотора пак е 182А4000, но компютъра е IAW1F.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Двигателя който гледах поне на пръв поглед прилича много на моя (моя е с пласмасови колектори 1.6 16в 98г), на мултипла също е с пласмасови колектори но сякаш са малко по друг дизаин. Вчера дори взех кабелите на свещите й и те паснаха на моя двг Доколкото разбирам номера на двг трябва да започва с 182А4000 и компютър IAW49F. Или компа изобщо няма значение защото сегашния си ми е в ред и не мисля да го сменям
            FIat brava 1.6 16V 1999г.

            Коментар


              #7
              На теб каква точно ти е целта, подмяна само на ДВГ или подмяна на двигателя с всички датчици агрегати, ако ще сменяш само двигателя няма да има проблем, но трябва да си ползваш твойте датчици. Двигателитте са съвместими.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                При мен проблема е в това че колата гори масло. В момента я карам с 20w50! Kогато я карам примерно градско светофари, ниски обороти, и след това форсорам зада засиля .... леле майко отпред слънце отзад мъгла. Компресията му е както следва 16, 8, 16, 16 което според мен говори че във всички цилиндри влиза масло а на един са прецакани и оплътнителни сегменти. При по-висока скорост пушене не се забелязва и колата е много пъргава (маслото в цилиндрите дава по-добра компресия). Не на последно място искам да отбележа че Април 2013 на фиата му беше сложен чисто нов съединител, накладки, носач, акумулатор. Освен това има ГИ на има няма 2 години Моята идея е да сменя двг, пък дали трябва да се сменят датчици и др. токова някой по-запознат от мен трябва да каже!
                FIat brava 1.6 16V 1999г.

                Коментар


                  #9
                  Абе какво е това масло дето я караш с него, отворете двигателя и сменете сегментите и си направи колата като хората, ако смениш двигателя каква е гаранцията че този след 200км няма да изгърми, двигателя с който ще подмуняш твоя също ще трябва да се ревизи, така че си отвори твоя и го оправи.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Въпроса ми е за смяна на двигател не за ремонт. С няколко майстори се консултирах и никой от тях не можеше да даде гаранция че след ремонта (евентуална смяна на сегменти) няма да се появи проблема отново. Какво става ако цилиндровите втулки са износени на елипси? ... "елипсовидни" сегменти може би или пък шлайфане, смяна на всички гарнитури, лагери на к в, и тн.
                    FIat brava 1.6 16V 1999г.

                    Коментар


                      #11
                      Ползваш си датчиците от твоя двигател и няма проблем.Не се налага да сменяш ЕКУ. Кото най добре е двигателя който ще взимаш да може да го запалиш преди да го купиш, да си му премериш компресияи т.н.

                      Коментар


                        #12
                        Ivan_Radev написа:
                        Въпроса ми е за смяна на двигател не за ремонт. С няколко майстори се консултирах и никой от тях не можеше да даде гаранция че след ремонта (евентуална смяна на сегменти) няма да се появи проблема отново. Какво става ако цилиндровите втулки са износени на елипси? ... "елипсовидни" сегменти може би или пък шлайфане, смяна на всички гарнитури, лагери на к в, и тн.
                        При това положение си точно за това, което ти предложих на лични - направо блок с бутала и сегменти от браво 1.6 16в , всичко останало е от твоя двигател, като може да се огледа състоянието на цилиндровите втулки и всичко, което се вижда отгоре. Аз като търсих глава се отказах от покупка на няколко двигателя, само заради това, което се виждаше външно.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #13
                          Ivan_Radev написа:
                          Какво става ако цилиндровите втулки са износени на елипси? ... "елипсовидни" сегменти може би или пък шлайфане, смяна на всички гарнитури, лагери на к в, и тн.
                          Ами отвори ДВГ, ако минеш тънко - супер. Ако не си заслужава ремонта - тогава търси друг ДВГ.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            майсторите ти са меко казано некомпетентни.почти няма мотори дето като го отвориш и да има елипси на цилиндрите.износват се сегменти и след повече километри евентуално бутала.цилиндри много-много рядко,особено на фиат.така че подкрепям Банков-направи си мотора и не се занимавай с глупости.имаш пълен ремонт на главата-160лв,сегменти пак толкова,хубав силикон-12лв,гарнитура -35-40,болтове около40лв и общо стават около 420 лв,но знаеш какво караш

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              майсторите ти са меко казано некомпетентни.почти няма мотори дето като го отвориш и да има елипси на цилиндрите.износват се сегменти и след повече километри евентуално бутала.цилиндри много-много рядко,особено на фиат.така че подкрепям Банков-направи си мотора и не се занимавай с глупости.имаш пълен ремонт на главата-160лв,сегменти пак толкова,хубав силикон-12лв,гарнитура -35-40,болтове около40лв и общо стават около 420 лв,но знаеш какво караш
                              Смяната на двг-то може би ще излезе по-скъпо от ремонта.Може би! Нека да опиша какво ме притеснява в сегашния мотор: - Гори масло, пуши доста на моменти - измерена компресия 16 8 16 16 - притеснява ме че в цилиндъра с 8 има счупен сегмент, който няй вероятно е понадрал цил. втулка, а другите май са за маслообирателни сегменти - преди 2г прегряван- шлайфана глава - чукат хидравлични повдигачи на клапаните- това не е от маслото с което я карам сега (mannol 20w50). Колата я имам от 5г и първите 2-3 съм я карал със Селения Голд а те са си почуквали винаги
                              FIat brava 1.6 16V 1999г.

                              Коментар

                              Working...
                              X