Здравейте, имам следния проблем. Колата е Браво 1.6 с обикновена газова уредба и от известно време бензина взе да изчезва мистериозно. Намерих подобна тема във форума и там се оказа,че проблема е бензинов регулатор. Смених този регулатор,но проблема остана.Карах и палих само на газ за да видя дали пак ще изчезва бензина и резултата е същия. Освен това колата не пали от първия път, а от второ или трето завъртане и на газ и на бензин и си работи перфектно и на двете горива.Някакви идеи какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на гориво Браво 1.6 16v
Collapse
X
-
Re: Кола
Колата няма емулатор и ключа не е настроен автоматично да превключва ами си е ръчно. Освен проблема да е в ключа за газта?kluchar написа:Колата гори газ и бензин едновременно ключа Газ/Бензин да провериш или ако има емулатор за дюзите да не включва когато минава на газДруго няма Регулатора е само на бензин на газ не играе роля.Аз съм изгасил бензиновата помпа и дюзите и карам само на газBravo 1.6 16v
Коментар
-
Спират се, но ако инжектора е износен той не затваря и бензина намаля. Принципно това е рядко срещано, добре е да се провери дали наистина намаля бензина. Показанието в уреда на таблото поне при мен хич не е точно и варира доста в зависимост от ситуацията, но предполагам колегата е 100% сигурен , че горивото му наистина намаля.Работата на двигателя нормална ли е? Разхода на газ как е? Вървенето как е? Как решихте да сменяте именно регулатор на налягането?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Загуба на бензин при каране на газ.
Колега същата работа е и при мен.С маката подробност,че като карам само на газ,като отвия капачката на резервоара и излиза въздух-има налягане.Обърнах форума и нета да търся от къде идва тая аномалия.Единственото правдоподобно обяснение беше вентилацията на резервоара.Сега -казват,че бнз.помпа върти бенца нонстоп,минава през оня филтър отпред в калника,оттам изпарения влизат в колектора и така малко по-малко се губи бензин. Проверка дали гори и газ и бенц е като на газ завърташ пробката на бутилката и би трябвало колата да си загасне като свърши газта в тръбите.Тая операция я правих по друга причина.Така че се убедих ,че не гори и двете едновременно. Ако все пак установиш къде ти е проблема бъди така добър да споделиш и тук.Аз ще следя и ще се отчета ,ако имам напредък.ЗА статистиката от около 35 литра съм паднал на около 25 за 6 месеца и 5хил само на газ.Минал съм няма и 50км на бенц до най-близките станции.Отскоро реших,че така и така чезне да си паля на бенц и да прехвърлям на оборот.До тези изводи съм стигнал аз и не твърдя за истинност
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Re: Загуба на бензин при каране на газ.
При мен изчезва много по-бързо от около 35-40 литра на 15.07 до сега стрелката е много под половината за около 1000-1300 км, което според мен е страшно много играх си с ключа и си превключва нормално. Иначе колата си върви и работи перфектно както на газ така и на бензин.pl4 8rp написа:Колега същата работа е и при мен.С маката подробност,че като карам само на газ,като отвия капачката на резервоара и излиза въздух-има налягане.Обърнах форума и нета да търся от къде идва тая аномалия.Единственото правдоподобно обяснение беше вентилацията на резервоара.Сега -казват,че бнз.помпа върти бенца нонстоп,минава през оня филтър отпред в калника,оттам изпарения влизат в колектора и така малко по-малко се губи бензин. Проверка дали гори и газ и бенц е като на газ завърташ пробката на бутилката и би трябвало колата да си загасне като свърши газта в тръбите.Тая операция я правих по друга причина.Така че се убедих ,че не гори и двете едновременно. Ако все пак установиш къде ти е проблема бъди така добър да споделиш и тук.Аз ще следя и ще се отчета ,ако имам напредък.ЗА статистиката от около 35 литра съм паднал на около 25 за 6 месеца и 5хил само на газ.Минал съм няма и 50км на бенц до най-близките станции.Отскоро реших,че така и така чезне да си паля на бенц и да прехвърлям на оборот.До тези изводи съм стигнал аз и не твърдя за истинност
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Това с регулатора го реших на своя глава след като четох една тема тук. Ставаше дума за същото и обяснението беше,че са заминали мембраните на този регулатор и той пропуска бензин. След като го смених имаше разлика във вървенето на бензин. Вървеше гладко без замисляне и придърпване. Разход на газ повече от 10/100 не е давала и си върви доста добре.Alex_RT написа:Спират се, но ако инжектора е износен той не затваря и бензина намаля. Принципно това е рядко срещано, добре е да се провери дали наистина намаля бензина. Показанието в уреда на таблото поне при мен хич не е точно и варира доста в зависимост от ситуацията, но предполагам колегата е 100% сигурен , че горивото му наистина намаля.Работата на двигателя нормална ли е? Разхода на газ как е? Вървенето как е? Как решихте да сменяте именно регулатор на налягането?Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Re: Кола
Ами за тези дни съм палил и карал само на газ за да видя наистина ли изчезва или само аз се заблуждавам. Не е нормално за около десетина дни да изчезнат около 15л. бензин при положение,че паля и карам само на газ.kluchar написа:Колко гори от бензина Ако палиш на бензини после прехвърляш на газ вярно се струва че гори и бензина намалява достаBravo 1.6 16v
Коментар
-
Такова нещо на 1.6 16V няма. Предпазителят е комбиниран и без него колата въобще не пали и на газ. Варият е да се разкачи захранването от кошницата. Често бутилката пречи. Друг вариянт е да го прекъсне от инерционния бутон.Разбира се, че при скъсана мембрана на бензиновия регулатор ще пропуска в колектора и ще го смесва с газта и съответно гори.muns61 написа:Свали предпазителя на бенз помпа и виж дали ще се промени работата на газ. Може и релето на помпата.
Коментар
-
Re: кола
На 1.6 16V с метални колектори регулаторът е на рейката и взима вакум от колектора. Когато мембраната е скъсана през нея бензинът отива във входящият колектор, смесва с газта и изгаря без да го интересува, че дюзите са затворени. На по-новият модел с пластмасов колектор регулаторът е в кошницата в резервоара и това не е възможно.kluchar написа:Нали уж дюзите се спирали ням от къде да се впръсква гориво нещо и колегата не е на ясно много
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар