Сменях ангренажен + ролки, пистов + ролки, а звука не се променя стои си същия като преди, такова ВУУУУУУУ и дразни. Къде може да е проблема и на какво се дължи, вече стана повече от 2-3 седмици.. А и звука, който компютъра вади при даване на контакт не спира и при запалване, постояно се чува, а преди не беше така. И това на какво се дължи, може ли да е някаква грешка в компютъра..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6, 16в - проблем
Collapse
X
-
Re: Фиат Браво 1.6, 16в - проблем
При даване на контакт се чуват бензиновата помпа и ако си с полуавтоматичен климатик какъвто е на Мареата има едно малко вентилаторче, което засмуква вътрешния въздух в купето, за да може да се измери температурата. Аз поне друго не се сещам да се чува като се подаде контакт, особено компютъра. Ролките и ремъците щом са сменени остават 3 възела, които се задвижват от тях- водна помпа, алтернатор и хидравлична помпа. Склонен съм да мисля,че по скоро чуваш хидравличната помпа да вие. Друг евентуален проблем може да бъде гайката на шайбата на коляновия вал- преди години сменях ремъците на Мареа с мотор като твоя и "майстора" вместо да ми каже да купя нова такава гайка опитал да прави побългарявания със старата...Резултатът беше,че тази ремъчна шайба се разхлаби още в деня на смяната след има няма 20км пробег. След смяната на гайката с нова и донатягане всичко заспа. С две думи- трудно е да се определи точно къде е проблема при теб без оглед на място.toshito написа:Сменях ангренажен + ролки, пистов + ролки, а звука не се променя стои си същия като преди, такова ВУУУУУУУ и дразни. Къде може да е проблема и на какво се дължи, вече стана повече от 2-3 седмици.. А и звука, който компютъра вади при даване на контакт не спира и при запалване, постояно се чува, а преди не беше така. И това на какво се дължи, може ли да е някаква грешка в компютъра..ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
-
Re: Фиат Браво 1.6, 16в - проблем
Като ми смениха пистовия ремък, ми затегнаха и някаква друга гайка, която уж опирала на ремъка.. Това ли е гайката на шайбата на коляновия вал?А това малко вентилаторче, постоянно ли ще смуче да измерва въздуха, защото не спира ?packo84 написа:При даване на контакт се чуват бензиновата помпа и ако си с полуавтоматичен климатик какъвто е на Мареата има едно малко вентилаторче, което засмуква вътрешния въздух в купето, за да може да се измери температурата. Аз поне друго не се сещам да се чува като се подаде контакт, особено компютъра. Ролките и ремъците щом са сменени остават 3 възела, които се задвижват от тях- водна помпа, алтернатор и хидравлична помпа. Склонен съм да мисля,че по скоро чуваш хидравличната помпа да вие. Друг евентуален проблем може да бъде гайката на шайбата на коляновия вал- преди години сменях ремъците на Мареа с мотор като твоя и "майстора" вместо да ми каже да купя нова такава гайка опитал да прави побългарявания със старата...Резултатът беше,че тази ремъчна шайба се разхлаби още в деня на смяната след има няма 20км пробег. След смяната на гайката с нова и донатягане всичко заспа. С две думи- трудно е да се определи точно къде е проблема при теб без оглед на място.toshito написа:Сменях ангренажен + ролки, пистов + ролки, а звука не се променя стои си същия като преди, такова ВУУУУУУУ и дразни. Къде може да е проблема и на какво се дължи, вече стана повече от 2-3 седмици.. А и звука, който компютъра вади при даване на контакт не спира и при запалване, постояно се чува, а преди не беше така. И това на какво се дължи, може ли да е някаква грешка в компютъра..Fiat Bravo 1.6, 16V, 120hp, 2000 year
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=ha65aCz_l2Y Ето тук на запис може да се чуе кое Вие и трака..Fiat Bravo 1.6, 16V, 120hp, 2000 year
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар