Помпите обикновенно се стопяват от липса на охлаждане. Миналата година на срещата някой колеги видяха помпата която смених точно преди да тръгна. Мисля че и Емо беше там.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ФИАТ БРАВА - ТРУДНО ПАЛИ И ЗАГЛЪХВА
Collapse
X
-
И с това съм съгласен , но не помагаме в темата много. Та след като колата продължава да не върви след смяна на помпа може би проблема е в това което съм писал по рано -горивен филтър. Можа да съм прав може и да греша, ама една проверка ще е от полза, а и в крайна сметка ако не е сменян никога може да му е време.
Коментар
-
Странното е,че започна да го прави това след като сложих релето и после като го махнах се очакваше да се оправи,но не......и когато беше 35 градуса преди 2-3 седмици и точно след като махнах релето палеше 2-3 дни от раз и после паднаха малко температурите и край. но честно казано най-много ме притеснява това пукане отпред - не е всеки път, но понякога и от какво е незнам. Другата седмица пътувам за морето - това проблем ли е според вас....???kiriluz1 написа:Хитачито е слънце в сравнение с 49ф но принципа е същия тримовете са до определен процент след това не може да се справи.Иначе ми се е случвало да ми изгори помпа заради калпав бензин който направи един тампон на прах и това запуши бензиновия филтър. Симптомите бяха същите ,почна да прекъсва колата после гръмна бушон(30 а) и като го смених мина 1км и помпата гръмна. Това всичкото преди време ,на Темпрата на брат ми 1,8 пълен инж. ,като за съжаление я бях взел да си свърша работа и затова го обзаведох с нова помпаS_BANKOV написа:Утре е денят, причината е разкрита и ще пусна снимки, стига днес да ми доставят о-пръстените. Средния о-пръстен е сцепен по дължината на окръжноста. Кире, Ф49 няма нищо общо с въпросното Хитачи, но за горивния филтър си прав че може да не достига дебит на гориво след него но той не е причината за проблема, иначе помпата на колежката е изгоряла от най баналната причина "Караме на газ и забравяме за резервоара"
.
Коментар
-
Най вероятно от спряната бензинова помпа, температурата на двигателя и липсата на гориво до ругелатора са прецакали о- пръстените като при мен. Ако новата помпа дето си я сложила е хофер може и тя да е причината за ниското налягане на горивото, пукането е от детонация на гориво дали е от газта или е от бензина трябва да си провери, възможно е да меси двете гориваКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз бях със спряна пома не повече от месец,така, че надали за този период нещо се е прецакало. Интересувам се мога ли да карам така и това пролем ли е ако тръгна на дълъг път? Все пак като запаля вече няма проблеми, само при паленето и докато тръгна 2-3 минути докато загрее. Горивния филтър на резвоара ли е - защото ако е там го смених и него!S_BANKOV написа:Най вероятно от спряната бензинова помпа, температурата на двигателя и липсата на гориво до ругелатора са прецакали о- пръстените като при мен. Ако новата помпа дето си я сложила е хофер може и тя да е причината за ниското налягане на горивото, пукането е от детонация на гориво дали е от газта или е от бензина трябва да си провери, възможно е да меси двете горива
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар