Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензинов инжектор и налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бензинов инжектор и налягане

    На входа на инжектора налягането е средно 3.5 бара.Въпроса ми е, вътре в инжектора, налягането редуцира ли се ? Колко е на изхода ?И ако може без малоумни постове ... а дано ама надали.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Винаги теоретичните въпроси са ми били интересни Значи налягане 3.5 бара значи 3.5 кг на кв. см. Ако имаш инжектор със входен отвор 1 кв. милиметър и налягане на бензина 3.5 бара. То ако отвора на ижектора след иглате е му е 0.2 кв. мм налягането на струята точно на изхода трябва да е 3.5/0.2 = 17.5 бара точно защото 3.5 кг сила отиват върху 0.2 кв.мм а не върху площта на входния отвор.Ето даже е повече от на входа макар и може би изненадващо донякъде... това важи при положение че прехода от входен отвор към изхода е конусовиден.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      slav4o_vt написа:
      Винаги теоретичните въпроси са ми били интересни Значи налягане 3.5 бара значи 3.5 кг на кв. см. Ако имаш инжектор със входен отвор 1 кв. милиметър и налягане на бензина 3.5 бара. То ако отвора на ижектора след иглате е му е 0.2 кв. мм налягането на струята точно на изхода трябва да е 3.5/0.2 = 17.5 бара точно защото 3.5 кг сила отиват върху 0.2 кв.мм а не върху площта на входния отвор.Ето даже е повече от на входа макар и може би изненадващо донякъде... това важи при положение че прехода от входен отвор към изхода е конусовиден.
      Налягането е еднакво, без значение сечението и площта.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        muns61 написа:
        Налягането е еднакво, без значение сечението и площта.
        А що си мисля че по физика са ни учили друго, Щом в единия край влиза в течно състояние а в другия в полверизирано/почти газообразно/, значи има промянан а налягането.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          muns61 написа:
          Налягането е еднакво, без значение сечението и площта.
          Ето малко от Уикипедия, за да не пишем ей тъй произволно:Налягането (с означение p) е физична величина, характеризираща големината на натиска (нормалната съставяща на силата), който действа върху единица площ. Налягането е скаларна величина. Съгласно определението в ISO 31 налягане наричаме отношението на силата към площта на повърхнината:P=F/Sкъдето е налягането,F е нормалната сила,S е площта.В нашия случай намаляме площта, т.е. знаменателя във формулата и какво ще се получи нататъка оставяме на математиците.
          Fiat Coupe 1.8

          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

          Коментар


            #6
            slav4o_vt написа:
            Винаги теоретичните въпроси са ми били интересни Значи налягане 3.5 бара значи 3.5 кг на кв. см. Ако имаш инжектор със входен отвор 1 кв. милиметър и налягане на бензина 3.5 бара. То ако отвора на ижектора след иглате е му е 0.2 кв. мм налягането на струята точно на изхода трябва да е 3.5/0.2 = 17.5 бара точно защото 3.5 кг сила отиват върху 0.2 кв.мм а не върху площта на входния отвор.Ето даже е повече от на входа макар и може би изненадващо донякъде... това важи при положение че прехода от входен отвор към изхода е конусовиден.
            Абсолютно вярно. Иначе кой ще пулверизира горивото. Точно така е, стесняваш отвора и увеличаваш налягането и скоростта.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Аз обаче не съм съвсем сигурен в това което съм написал. Натиска се разпределя и върху стените на конуса където е прехода. Мисля, че налягането зависи от ъгъла на скосяване което определя вектора на силата която действа на изхода на дюзата.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                Написал си го доста точно.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар

                Working...
                X