Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене на Фиат Стило 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при палене на Фиат Стило 1.6

    Здравейте колеги,Пробелма е, че колата не пали от раз. Налага се да се правят поне три, четири опита, а понякога и пет доката двигателя запали. При въртенето изобщо не дава индикация, че ще запали колкото и дълго да се държи на стартер. Все едно няма бензин. Няма значение дали колата е топла или студена. След като запали няма никакви проблеми, колата върви доволно, на празен ход работи нормално и спокойно. Грешки не записва, а и нямаше записани. Колата има газов инжекцион, но не е правен опит за палене директно на газ. Самоадаптацията на ЕКУ е нулирана, но подобрение няма. При свързването с ФЕС не ми направи впечетление да има ненормални стойности на параметрите с изключение на това, че показва температура на входящия въздух между 80-90 градуса. Това ми се стори ненормално. При изключване на датчика нямаше промяна в поведението на колата. Моля за идеи какво да погледна.
    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
    Chevrolet Aveo

    #2
    Налягане на бензиновата помпа, докато върти.Всяко палене ли е трудно ? Или само първото ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Налягане на бензиновата помпа, докато върти.Всяко палене ли е трудно ? Или само първото ?
      Емо, става въпрос за Стилото на Румен. Налягане на бензиновата помпа не съм мерил-нямам с какво и освен това като видях къде е завряна рейката на 1.6 ми стана лошо .Всяко палене е трудно без значение първо, второ, и т.н., топла, студена. След като я угася, пробвам да стартирам веднага, еми неще, пак иска три, четири или повече опита.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #4
        Пробвайте да я запалите директно на газ и проверете горивния регулатор и помпата
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          За проба разкачи и датчика на термостата, трябва да палне с 1200+ рпм.Ама ако на газ запали аварийно и то добре, проблема ще е я в ижектори, я в помпа.Да загрее двигателя и тогава да я пали аварийно на газ. Ама с това 1.6 съмнявам, се че му е като хората настроен ГИ.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Пробвайте да я запалите директно на газ и проверете горивния регулатор и помпата
            Как да проверя горивния регулатор?
            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
            Chevrolet Aveo

            Коментар


              #7
              Закачете и манометър, трябва да показва точно 3 бара. Огледайте и помпата за механични причини, боклуци, тампон.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Температурата на входящия въздух има значение и щом показва такива стойности и не се променя с откачване на датчика ,аз бих започнал от там. Тя е важна за смесообразуването т.е. сега сместа ти е ненормална. Този датчик мисля че е комбиниран с мапа и определя количеството въздух което е влезнало в двг и от там гони сместа да е добра . Като за начало пробвай да го поизчистиш внимателно, моят се омаслява заради картерната вентилация ако не стане , с друг ако имаш възможност.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за насоките, всяко мнение ми е от полза. Всичко това ще се пробва, но чак в събота.
                  Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                  Chevrolet Aveo

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е решен.В общи линии направихме всичко, което ни посъветвахте и каквото и на нас ни дойде на ум.Оказа се, че при предишната смяна на ангренажния ремък са счупили стойката на коляновия вал, след което са я побългарили. С течение на времето датчика и стойката са се разклатили и затова не пали от раз. След като са оправили стойката и датчика колата е перфектна.
                    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                    Chevrolet Aveo

                    Коментар

                    Working...
                    X