Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на агренажен ремък 1,6 16v (Multipla)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nedialko- написа:
    Колега, сега видях, премести смукателния вал с 1 зъб напред, докато под налягането в смукателния колектор спадне на празен ход под 360 ммхг и колата ти ще стане чук докато не падне под 360, компа ти не възприема сигнала от някои други датчици за смесообразуването
    4EF e компа.Предлагате да преместя вала на всмукателния колектор един зъб напред по посока на часовниковата , или обратно на часовниковата.Според мен имам подбит клапан(и) на всмукателния който стой винаги отворен и от там дърпа въздух.Днес ми направи впечетление ,че като пускам по наклон на скорост и ползвам двигателя като спирачка , колата не спира а ускорява.Това на трета скорост.
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

    Коментар


      #17
      янко написа:
      Моите времена са READ PARAMETERS:Engine Speed: 793 об.Manifold Pressure: 283 mBarEngine Load: 7,500 кг/чBaro Pressure: 994 mBarThrottle Position: 0,1 град.Idle Actuator: 52 стъпкиInjection Time: 2,614 мсCoil 1 charge: мсCoil 2 charge: 2,184 мТова е на газ,на бензин са 2,8 - 3,1
      283милибара в смукателния е много добър показател !!!
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        #18
        Nikolow написа:
        nedialko- написа:
        Колега, сега видях, премести смукателния вал с 1 зъб напред, докато под налягането в смукателния колектор спадне на празен ход под 360 ммхг и колата ти ще стане чук докато не падне под 360, компа ти не възприема сигнала от някои други датчици за смесообразуването
        4EF e компа.Предлагате да преместя вала на всмукателния колектор един зъб напред по посока на часовниковата , или обратно на часовниковата.Според мен имам подбит клапан(и) на всмукателния който стой винаги отворен и от там дърпа въздух.Днес ми направи впечетление ,че като пускам по наклон на скорост и ползвам двигателя като спирачка , колата не спира а ускорява.Това на трета скорост.
        Да, премести вала 1 зъб напред по посока на часовниковата стрелка, запали колата и дай пак стойностите да видим, МАП-а трябва да стане под 360 Янко, на теб са ти перфектни стойностите
        Брава 1.6

        Коментар


          #19
          Технически може да охлабя гайката на вала и от там имам луфт три зъба , понеже като зацепвах го поставих в крайно дясно положение.Тоест ако до сега клапана е отварял в ГМТ да го направя да отваря 5 градуса /един зъб след ГМТ ?Ще се пробва довечера метода.
          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

          Коментар


            #20
            Аз съм с 49 ф и налягането ми е над 300 мбар винаги времената са ми от 3,2 мс до 3,6 мс мареа 1,6 . На бензин прави ли ти проблеми? Дали нямаш проблем по метана само?

            Коментар


              #21
              Nikolow написа:
              Технически може да охлабя гайката на вала и от там имам луфт три зъба , понеже като зацепвах го поставих в крайно дясно положение.Тоест ако до сега клапана е отварял в ГМТ да го направя да отваря 5 градуса /един зъб след ГМТ ?Ще се пробва довечера метода.
              чакай, чакай, вместо обратно на часовниковата, в бързината съм написал по посока на часовниковата, трябва ти предварение, тоест наобратно ще го мръднеш трябва да отваря преди ГМТ
              Брава 1.6

              Коментар


                #22
                nedialko- написа:
                да, няма да развали, гарантирам ти, днес го проверих с вакуум помпа, и при мен МАП-а е с завишени стойности, и бензиновите ми времена са около 4.2, 4.3 секудни, с един колега от форума, който по принцип е диагностик, с вакуум помпа зададохме на МАП под налягане под 360ммхг и колата веднага смъкна времената на по 3 мили секунди и празния ход беше просто перфектен, веднага си бутна и сама предварението, като намеря време ще завъртя моя вал, той я е правил тази процедура на мултипла и палио със същото ДВГ блокирай коляновия вал с фиксатора, обаче гледай да нямаш цилиндър в комперсия, за да може ремъка да е по хлабав, блокирваш долу вала с фиксатора, слагаш една белязка на ремъка и на някой зъб на изпускателния вал, след това издърпваш ремъка, местиш смукателя 1 зъб напред и пак връщаш ремъка (малко е трудно, но става )
                Що вкарваш човека във филми. Има си точно определен метод за зацепване на двигателя.И когато се завърти смукателния вал по часовниковата стрелка тогава ще отвори по рано смук. кл. а не обратно както го съветваш.Двигателя да не е лявовъртяж се.Има си белег на маховика има си пети за валовете.какво трябва да върти наляво,надясно и да шибне накрая бутала с клапани.И какви са тия метални пръти дето го караш да мушка в цилиндрите за да гледа кога буталата са на едно ниво.Те са на едно ниво на всеки 90гр. от белега за ГМТ.Що за методи са това и кой те е учил на тях.И как ще има цилиндър в компресия като си отвил свещите или ти не ги отвиваш предварително.Или пък другия въпрос как няма да има цилиндър в компресия когато блокираш вала по белег.На Мултиплата мисля,че са 2 белега на шайбата на коляновия вал но не съм много сигурен.Единия е за кодиращия ринг а другия е за ГМТ.На първата снимка липсва островръховото болче което е навито в блока за двойката белези за ГМТ.Ако се навие този винт ще се види,че вала се разминава поне с един зъб.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  янко написа:
                  Моите времена са READ PARAMETERS:Engine Speed: 793 об.Manifold Pressure: 283 mBarEngine Load: 7,500 кг/чBaro Pressure: 994 mBarThrottle Position: 0,1 град.Idle Actuator: 52 стъпкиInjection Time: 2,614 мсCoil 1 charge: мсCoil 2 charge: 2,184 мТова е на газ,на бензин са 2,8 - 3,1
                  Това не значи ли,че на газ сместа ти е леко богата поне на ниски обороти?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #24
                    Що вкарваш човека във филми. Има си точно определен метод за зацепване на двигателя.И когато се завърти смукателния вал по часовниковата стрелка тогава ще отвори по рано смук. кл. а не обратно както го съветваш.Двигателя да не е лявовъртяж се.Има си белег на маховика има си пети за валовете.какво трябва да върти наляво,надясно и да шибне накрая бутала с клапани.И какви са тия метални пръти дето го караш да мушка в цилиндрите за да гледа кога буталата са на едно ниво.Те са на едно ниво на всеки 90гр. от белега за ГМТ.Що за методи са това и кой те е учил на тях.И как ще има цилиндър в компресия като си отвил свещите или ти не ги отвиваш предварително.Или пък другия въпрос как няма да има цилиндър в компресия когато блокираш вала по белег.На Мултиплата мисля,че са 2 белега на шайбата на коляновия вал но не съм много сигурен.Единия е за кодиращия ринг а другия е за ГМТ.На първата снимка липсва островръховото болче което е навито в блока за двойката белези за ГМТ.Ако се навие този винт ще се види,че вала се разминава поне с един зъб.[/quote]не 1, 4 зъба да мръднеш който и да е от валовете, нищо няма да шибнеш така е да трябва напред, за да отваря по-рано смукателните клапани, тоест като си срещу ангренажното колело, трябва да се завърти на дясно, ние с колегата се разбрахме на лично какво трябва да се направи колегата ще каже после дали е имало ефект ПС : става и с пластмасови или с дървени пръчки :D
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #25
                      И на бензин трудно държи ниските когато е студена.На метан не иска.Тази вечер заваля във Варна и не стана презацепването.И от други места дойде информация , че трябва да се зацепи с 4-5 градуса предварение за да работи добре.Има и нещо друго , на А4 и В6 двигатяля 1,6 16 разпределителните валове са различни , а се продават все едни и същи пети , аз обаче съм виждал пети които са само за стило и мултипла след 01г , явно са само за В6 двигателя.
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        #26
                        Nikolow написа:
                        И на бензин трудно държи ниските когато е студена.На метан не иска.Тази вечер заваля във Варна и не стана презацепването.И от други места дойде информация , че трябва да се зацепи с 4-5 градуса предварение за да работи добре.Има и нещо друго , на А4 и В6 двигатяля 1,6 16 разпределителните валове са различни , а се продават все едни и същи пети , аз обаче съм виждал пети които са само за стило и мултипла след 01г , явно са само за В6 двигателя.
                        .Що не я зацепиш по белезите колега.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          FGRC написа:
                          Nikolow написа:
                          И на бензин трудно държи ниските когато е студена.На метан не иска.Тази вечер заваля във Варна и не стана презацепването.И от други места дойде информация , че трябва да се зацепи с 4-5 градуса предварение за да работи добре.Има и нещо друго , на А4 и В6 двигатяля 1,6 16 разпределителните валове са различни , а се продават все едни и същи пети , аз обаче съм виждал пети които са само за стило и мултипла след 01г , явно са само за В6 двигателя.
                          .Що не я зацепиш по белезите колега.
                          Има белези на разпределителните валове , но не отговарят нито на ГМТ нито на ДМТ .Белег на коляновия няма , явно са включили на скорост да не мърда лесно , и са белязали само разпределителните в случай че мръднат.
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                          Коментар


                            #28
                            dudulia написа:
                            янко написа:
                            Моите времена са READ PARAMETERS:Engine Speed: 793 об.Manifold Pressure: 283 mBarEngine Load: 7,500 кг/чBaro Pressure: 994 mBarThrottle Position: 0,1 град.Idle Actuator: 52 стъпкиInjection Time: 2,614 мсCoil 1 charge: мсCoil 2 charge: 2,184 мТова е на газ,на бензин са 2,8 - 3,1
                            Това не значи ли,че на газ сместа ти е леко богата поне на ниски обороти?
                            На газ действително е леко богата ,иначе не работи хубаво.Утре ще снимам моите пети.На бравата с комп 1AF минимално мръдване на всмукателния вал разваляше празния ход
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #29
                              На Мареата 1,6 16в пластмасов колектор карах 1,5 година с валове с един зъб предварение и тихите обороти си бяха перфектни времената си бяха същите като с правилно зацепен ремък ,само дето между 2000 и 3000 оборота беше слаба колата и гореше като змей.

                              Коментар


                                #30
                                Аз имах един зъб на изпускателния,и ми се видя странно че в италия като са сменяли ремъка са добавили по малък допълнителен белег,но не знам дали от там или аз като пръснах колектора прехвърлих зъб(прибрах колата без колектор).Преди колектора гореше по малко и ми се струва че вървеше повече.Взех да се замислям да си поиграя с ангренажа,само да не беше тая скапана ролка че е мъка с нея.Може петите ми да са фалшиви
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X