Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

изхърква при включване на 3-та

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    изхърква при включване на 3-та

    Привет, от скоро забелязах проблема с включване на 3-та . Не го прави винаги само когато превключа по рязко от втора на трета. Ако сменям плавно предавките и забавя малко на нулева между втора и трета влиза без проблем. Няма никакъв проблем с всички останали скорости влизат си нормално, съединителя също е относително нов -1,5 години 15к километра, не се чуват никакви паразитни(странни)шумове. Ако имате идея какво да прегледам, ако не то е ясно че ще я карам на гинеколог за диагноза.
    weekend hlx 2.0 20v

    #2
    Е, точно пък от гинеколок най-малко се нуждае колата. :D Тръгнал е, и си заминава синхронизатора в скоростната кутия на 3-та скорост. Това е нещото, което изравнява оборотите на въртене на двата вала, за да се зацепят зъбните колела. Преценяваш сам, дали си заслужава отваряне и ремонт на скоростната кутия, или да си караш така, като се съобразяваш. С междинна газ влиза по-лесно. :D Сещаш се, нали? Скоро го писах пак в някоя тема. Ако искаш, дай повече инфо за колата, на колко километра е, откога я караш, колко си и(Ѝ) навъртял, цялостното техн. състояние как го оценяваш? Щото, така да караш си е..., малко дразнещо. А, ще почне така да става и с втора скорост. Предполагам.
    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

    Коментар


      #3
      lhristov написа:
      Е, точно пък от гинеколок най-малко се нуждае колата. :D Тръгнал е, и си заминава синхронизатора в скоростната кутия на 3-та скорост. Това е нещото, което изравнява оборотите на въртене на двата вала, за да се зацепят зъбните колела. Преценяваш сам, дали си заслужава отваряне и ремонт на скоростната кутия, или да си караш така, като се съобразяваш. С междинна газ влиза по-лесно. :D Сещаш се, нали? Скоро го писах пак в някоя тема. Ако искаш, дай повече инфо за колата, на колко километра е, откога я караш, колко си и(Ѝ) навъртял, цялостното техн. състояние как го оценяваш? Щото, така да караш си е..., малко дразнещо. А, ще почне така да става и с втора скорост. Предполагам.
      ами от 5 години я имам не я карам често щото имам служебна , нея я кара предимно жена ми по 20-на километра на ден. Нямам идея какво имаш впредвид като техническо състояние - нямам проблеми засега сменям си консумативите редовно навреме и това е . колата я взех на 124000 сега е на 195000 . Това се сещам за момента ако трябва нещо още питай. А да забравих да спомена - имам задран преден дясен калник ма незнам как това се отразява на скоростите -шегувам се разбира се.
      weekend hlx 2.0 20v

      Коментар


        #4
        Шегаджия си ти, колега killah_baby. Надявам се, един ден да се запознаем лично.Точно това имах предвид, като казах общо техн. състояние: "имам задран преден дясен калник". Как са ламарините, и дали си заслужава един такъв ремонт. Щото, сваляне, качване на скоростната кутия, ремонта започва от 100 лв., пък може и повече вече. Но щом съпругата я кара... Ще и е проблем това, предполагам. Мисля, вече си наясно каква е причината за хъркането?
        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

        Коментар


          #5
          [quote="lhristov"]Шегаджия си ти, колега killah_baby. Надявам се, един ден да се запознаем лично.Точно това имах предвид, като казах общо техн. състояние: "имам задран преден дясен калник". Как са ламарините, и дали си заслужава един такъв ремонт.Надявам се в добрия смисъл на думите го казваш ?Но малко несериозно ми звучи "заради един задран калник" да не си оправя колата Надали има човек в този форум който ще си остави колата за скрап само щото не му влизат скоростите .Относно ремонта -свалял съм скорости за смяна на съединител и имам обща представа за цената горе долу и не мисля че бих си позволил да карам 2.0 ако не бих отделял средства за подържането и. Можеби аз погрешно съм се изказал или ти погрешно си ме разбрал като казах че по колата не е пипано освен консумативите , просто до момента не ми се е налагало(нямало е проблем) а не че е оставена колата да си доизживее дните. За виждането лично и чувството ми за хумор - прозвуча ми "саркастично" ,но надали това си имал впредвид. Нямам нищо против да се видим , и да се посмеем на шегите ми , макари вече съжалявам че го написах по този начин. Ако съм те обидил с мойте шегички то намерението ми никога не е било това, просто така се изразявам.
          weekend hlx 2.0 20v

          Коментар


            #6
            На твое място колега , свалям кутията и ремонт .
            LANCIA THEMA 2.0 8V '89
            ALFA ROMEO 155 1.8 8V SILVERSTONE '93
            ALFA ROMEO 155 1.9 TD '96

            Коментар


              #7
              Аз вече 2-ра година я карам с хъркаща 3-та.Кофти е,но като я вкарвам по-леко няма проблеми и мисля да я карам така още време.Ако и свикнеш да я вкарваш без да изхърква,по-добре според мене я карай още така.

              Коментар


                #8
                replayko написа:
                Аз вече 2-ра година я карам с хъркаща 3-та.Кофти е,но като я вкарвам по-леко няма проблеми и мисля да я карам така още време.Ако и свикнеш да я вкарваш без да изхърква,по-добре според мене я карай още така.
                и аз така мисля да направя, още повече че сега си поиграх събота и неделя и за два дена нямах изхъркване, като разбира се имах 1 наум внимавах.Усетя ли някякво влошаване направо ги свалям и ги правя нови.Мерси на всички за съветите
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар

                Working...
                X