Сега от къде да знам дали е шлайфана като съм я дал на приятел майстор - връчи ми ключовете и карам(не съм разпитвал просто му дадох новите сегменти и каза, че е готова).Добре де как не ви е яд да ДОЛИВАТЕ масло.Масло се точи и се сипва ново, никога не се долива в старото ново.Не карам сандък на 30 години да доливам масло или трабант да си возя тубата в багажника.Конкретно моя автомобил с този двигател не трябва и грам масло да гори и това ме вбесява адски много.В края на седмицата ще се сменят гумички, така че ще пиша какво е положението и евентуално решение на проблема надявам се.Благодаря на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто МК2 1.2 8 клапана пипа маслото.
Collapse
X
-
Не мога да разбера кеф ли ти прави да се заяждаш с всички ни. НЯМА КОЛА КОЯТО ДА НЕ ПИПА МАСЛОТО ЗА 10К КИЛОМЕТРИ. Ако ще колата да ти е 2013г. пак за 10.000 километра ще пипне поне 400гр. масло .Ние тука си блъскаме главите да разберем кво и е на колата ти, а ти ни отсичаш. Ми щом разбираш повече от всички които са писали в темата прави си колата сам и не питай повече . Yellow_Flash_Colorz_PDT_29Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Така както го пишеш в един момент оставаш без масло и хвърляш мотора. Мойто масло едва ли не си го гледам на всяко палене и си ми е станало навик. Както каза по горе колегата няма кола, която да не пипа масло, то е нормално да харчи определени грамове в рамките на интервала за смяна, ако харчи повече тогава трябва да ти светне лампата, че има някъде проблем, но задължително докато намериш решение на проблема единствения вариант за да си запазиш мотора от блокиране е да си следиш нивото на маслото и да доливаш, ако не караш и чакаш да ти светне една хубава червена лампа на таблото и след това се приготвяш за основен ремонтalexk написа:Масло се точи и се сипва ново, никога не се долива в старото ново.
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар