biser_as написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нормално ли е това загряване на маслото?
Collapse
X
-
това упражнение и аз съм го играл само че с Хауди еми не мърда темп. еи тва е нормално за мен,а не да намалям или да сменям масла.Tornado написа:Пасат 6 или 7 беше в петък пътувах с такъв и при скорст 170 км/ч поддръжаше темп. на маслото 109 по целзии.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Никъде не говорим за легендата иноишес. И точно охладител и термостат мисля да сложа/под филтъра както каза колегата S.W.A.T./за да е всичко както при нормалните коли.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Покарах кола с датчици (всеки ден се придвижвам с неяAirfan написа:Не ме разбирай погрешно, но си съвсем в грешка. Вземи покарай една кола с датчици, примерно Пежо 407 ХДИ и ела пак да напишеш две думи тук.biser_as написа:Не ме разбирай погрешно, но това което си написал не е вярноnsn написа:колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
) и дойдох както ме посъветва, да напиша две думи......по-скоро да споделя няколко снимки, които може би ще са ти интересни (вляво е температурата на водата, а вдясно-горе е температурата на маслото).Колата е с топлообменник вода/масло.
Коментар
-
Сутрин при палене ми се струва, че няма как маслото да е по топло от антифриза, съдя по уреда за налягане на маслото - като запаля колата налягането е около 6 бара, водата след като стигне 90 градуса примерно след около 15 минути налягането на маслото да кажем пада към 4 бара, след като я покарам малко повечко и се даде малко газ /водата си стои на 90 градуса/, чак тогава маслото сгрява и отива към 2 бара на празен ход, тоест първите минути след палене няма как маслото да е по топло от антифриза, поне от гледането на уредите аз такива изводи си правяnsn написа:колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладителdidich написа:При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслото
, а и горе от снимките на Бисер се вижда като бял ден, че маслото може да бъде по студено от антифриза
punto HGT
Коментар
-
тука всички ОБИЧАТ да са прави(извъртат нещата в тяхна полза) :D мисля че темата е за продължително каране с висока скорост(тогава си снимайте уредите и се правете на интересни) същото важи и при:драг и дрифтdidich написа:Сутрин при палене ми се струва, че няма как маслото да е по топло от антифриза, съдя по уреда за налягане на маслото - като запаля колата налягането е около 6 бара, водата след като стигне 90 градуса примерно след около 15 минути налягането на маслото да кажем пада към 4 бара, след като я покарам малко повечко и се даде малко газ /водата си стои на 90 градуса/, чак тогава маслото сгрява и отива към 2 бара на празен ход, тоест първите минути след палене няма как маслото да е по топло от антифриза, поне от гледането на уредите аз такива изводи си правяnsn написа:колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладителdidich написа:При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслото
, а и горе от снимките на Бисер се вижда като бял ден, че маслото може да бъде по студено от антифриза 
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Аз никъде не съм и казал , че не е нормално при продължително каране, температурата на маслото да не е по-висока от тази на водата....и на колата , от която са снимките (турбо-бензин) при каране с 140-150 по магистрала температурата на маслото е около 105-110 градусаAirfan написа:на 2005 Пежо 407 2.0ХДИ при извънградско каране с 90 температурата на маслото е около 110 градуса, а на охладителната течност 88-90 градуса.
Просто не съм съгласен с твърдението на колегата nsn (затова и го цитирах), че маслото винаги е по-топло от антифриза и няма вариант антифриза да загрява маслото при наличие на топлообменник вода/масло, при положение, че това му е една от функциите, поради която е сложен там (както го описа didich).
Коментар
-
и според тебе защо му е на маслото да се загрява принудително с топлообменник вода/масло(иначе казано ОХЛАДИТЕЛ на маслото)-сигурно колкото по-топло е маслото толкова по-добре смазваbiser_as написа:Аз никъде не съм и казал , че не е нормално при продължително каране, температурата на маслото да не е по-висока от тази на водата....и на колата , от която са снимките (турбо-бензин) при каране с 140-150 по магистрала температурата на маслото е около 105-110 градусаAirfan написа:на 2005 Пежо 407 2.0ХДИ при извънградско каране с 90 температурата на маслото е около 110 градуса, а на охладителната течност 88-90 градуса.
Просто не съм съгласен с твърдението на колегата nsn (затова и го цитирах), че маслото винаги е по-топло от антифриза и няма вариант антифриза да загрява маслото при наличие на топлообменник вода/масло, при положение, че това му е една от функциите, поради която е сложен там (както го описа didich).
прочети първо какво пиша(и за какво е темата) пък после ако искаш се съгласявай
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Вие явно не искате да проумете това, който искам да кажа аз и Бисер.Много ясно, че когато колата се кара на яката газ, няма как маслото да е по студено от антифриза и е нормално в такъв момент когато мотора е натоварен антифриза да охлажда маслото, НО сутрин нещата са точно на обратно, антифриза сгрява маслото за да може по бързо да влезе в работна температура, тоест и триенето сутрин да е по малко, защото най голямото износване на мотора е точно при паленето когато мотора е студен
колега nsn, ти каза, че ВИНАГИ маслото е по топло от антифриза, което не е вярно, от там тръгна целия спор, на всички е пределно ясно, че когато мотора е под товар маслото ще е по-топло от антифриза.Спориме за глупости и много добре го знаете, но все някой трябва да се направи на философ
punto HGT
Коментар
-
Re: нормално ли е това загряване на маслото?
Това категорично не е добре и 100% си има причини за това. Края на повечето масла е 230гр и по-рядко 240гр. Говоря за стандартните вискозитети, които се използват а не за разни състезателни масла. При всички положения при тези температури маслата вече коксуват и дали спасяват мотора е много спорен въпрос. Някои по-некачествени на тези температури се палят и маслената молекула съвсем се раздробява. Топлообменника е нещо много хубаво и полезно, но наистина не се монтира винаги от производителите. Охлаждането на маслото е нож с две остриета. Трябва да се контролира, не просто да праснеш един маслен радиатор. Затова топлообменника е може би по-добър вариант. Той категорично не вреди. От него има само ползи.marea-ta написа:От няколко месеца имам монтирани уреди за налягане и температура на маслото обаче показанията на темп. ме притесняват.При магистрално каране в продължение на 25-40км. със скорост 140-150км/ч темп. отива на 120 градуса, нормално ли е това или да мисля някъв охладител за маслото.Темп. на охладителната течност не мърда от нормите.Допълнено заглавие.Модераторски екип.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар