Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощността на Фиат Типо 1,6 - 1994 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мощността на Фиат Типо 1,6 - 1994 година

    Здравейте, момчета! Съвсем нов потребител съм във форума и очаквам наистина голяма помощ от вас. Преди всичко искам да ви пожелая: "На добър път". Проблемът с моя Фиат Типо е следния. Преди около две седмици смених водна помпа и тръбата, която излиза от водната помпа и стига до блока на двигателя. Водната помпа беше развалена, а тръбата имаше дупка и всичко изтичаше от нея. Добре де, но след като я взех от сервиза, забелязах проблем - колата няма мощност - нито на газ, нито на бензин! Освободена от скорост държи малко над 1000 оборота, но тресе. Освен това, индикаторът показва, че харчи много повече гориво, отколкото преди да се случи всичко това. Ако натисна рязко газта - се дави и чак след около 2-3 секунди "зацепва" и вдига оборотите. В движение пък повече от 80 трудно вдига и изобщо не набира, а преди това беше толкова бърза и пъргава, че чак да не и се надяваш. Искам само да ви споделя, че откакто съм я взел директно от Италия ми светеше червената крушка за инжекцията (една помпичка, която пръска струя), но никога не ми е правила проблем - само ме дразнеше, че свети, а колата лети ли лети. Когато ми направи този проблем за първи път, тази лампичка изгасна... Не знам, дали има нещо общо, но май и термостатът ми е за смяна - няма никакво топло и температурата на водата не се вдига повече от 70-80 при положение, че винаги е била около 90. Всичко това настъпи с проблемите с водната помпа, тръбата и термостата (трябва ли да го сменя). Свързано ли е всичко, или е нещо друго? Много ви благодаря!

    #2
    Леле - над 30 прочитания и нито един коментар или съвет... Толкова ли е зле положението?

    Коментар


      #3
      Индикатора за разход на гориво е на вакумен принцип,Виж при ремонта който са ти правили в задната част на двигателя всички маркучи. Те са тънки и с оплетка отгоре и често изглежгат здрави а вътре са скъсани.Имах темпра 1,6 карбуратор и това си беше почти постоянен проблем. Термостата е хубаво да го смениш, аз си го взимах за 19 лв,но от него не би трябвало да ти идва проблема, най-много малко по завишен разход.

      Коментар


        #4
        Това дето го описваш много прилича на пренадуване на смукателния колектор - За лампичката говоря - Да имаш газ случайно- Ако да то изпарителя ти е с прецакан клапан за високо налягане - евентуално.Това с оборотите и липсата на мошност много прилича на скъсани вакумни маркучи или въздуховоди, заради тяхното скъсване ти е огаснала и индикаторната лампа.Оправи си маркуча за вакума на бензиновия индикатор. Оправи си термостата.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Провери вакумите както ти е казал колегите по-горе.Прегледай и нещо да не би да е откачено защото въпросната тръба е точно под моното/карба и може при ремонта да е откачено нещо.
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Много ви благодаря, момчета! Еднаквите мнения показват, че по всяка вероятност това е проблемът. Първо ще проверя точно това, което ме съветвате.

            Коментар


              #7
              Момчета, днес най-накрая отидох при един майстор и реших да споделя с вас, какъв бил целият проблем. Оказа се, че бубината ми на двигателя е работила на три, вместо на четири цилиндъра. Поради това, мощността и на газ и на бензин е драстично спаднала, а разхода на гориво се е покачил. Бубината е изгоряла, след като колата ми леко е прегряла - нали ми се получи теч от тръбата на водната помпа в движение и антифриза ми изтече. Започна да загрява и това е ударило бубината. Единият цилиндър е заминал и е останала с три. Решението - 90 лева за нова бубина и сега отново е като пушка...

              Коментар

              Working...
              X