Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Виене при натискане на съединителя
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Виене при натискане на съединителя
 
 Ми най вероятно смяна на съединителnai7 написа:Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е. Най вероятно е аксиалния лагер, но те съветвам да е целия комплект. Проверете състоянието на претискателя и диска и преценявайте на място.
							
						Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС Най вероятно е аксиалния лагер, но те съветвам да е целия комплект. Проверете състоянието на претискателя и диска и преценявайте на място.
							
						Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Виене при натискане на съединителя
 
 Ужасно.S_BANKOV написа:Ми най вероятно смяна на съединителnai7 написа:Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е. Най вероятно е аксиалния лагер, но те съветвам да е целия комплект. Проверете състоянието на претискателя и диска и преценявайте на място. Най вероятно е аксиалния лагер, но те съветвам да е целия комплект. Проверете състоянието на претискателя и диска и преценявайте на място. Както казваш най-добре ще е да се смени всичко че да не се налага пак да се прави нещо по него. Както казваш най-добре ще е да се смени всичко че да не се налага пак да се прави нещо по него.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 [quote="ivel"]е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение[/quoteАз съм третия собственик на колата,втория освен носачи и ангренаж не е сменял друго,ако се вярва на документи и италианеца също не е барал нищо по съединителя.Колата я взех на 150 000 сега показва 232 Само се чудя дали да я карам докато издаде багажа или да си спестя главоболието да се ядосвам някъде по пътя че съм идиот и не съм го сменил при всичките знаци които ми дава.  
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И моя съвет е да сменяш всичко.Както каза колегата по-горе ще смениш само лагер и след някой груг километър ще се разглоби пак я за феродо я за притискател.На въпроса,който си задал,по-добре смени при първа възможност да не те остави някъде на пътя.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И да останеш някъде по пътя, примерно по средата на накоя магистрала, та после да се набиеш и по 2лв. на км за рапатракMupo написа:Ако не ти се занимава, не сменяй. Аз съм така вече 30000км. вие и толкова. Е сигурно вече, ще трябва да се смени комплект съединител, но още се чудя дали да набивам още пари в това железо . Та, ако се чудиш или пък нямаш финансови средства, може да изчакаш. . Та, ако се чудиш или пък нямаш финансови средства, може да изчакаш. Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 .И аз бях като теб до май месец 2012год. Много силно вярвах че винаги ще ме пребере до вкъщи и кво от това, дадох едни 300лв. за рапатрак при пребирането от пролетната среща на форумаMupo написа:И това е така, но всеки си пресмята рисковете. Аз и вярвам на моята кучка, и никога не ме е предавала . . Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 То е ясно, ама искам още малко да устиска, приготвил съм и доста неща за смяна. Идеята ми беше да по-добре го направи, но събери всичко което е за смяна, и сменяш накуп. Защо го казвам. Заради едни тампони на стабилизиращата щанга, трябва да се свали, няма да ти казвам колко неща, даже скоростите се откачат, и изместват. Повечето майстори ми искат за работа почти колкото за смяна на съединител. Естествено, първо ще събера всичко, което е за смяна отпред, и се сменя наведнъж. Следващ път няма да има  
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 [quote="nai7"]Колега, сменяй че моята така 2-3 дни пови и после на буксир до сервиза. 2 часа съм висял на улицатаivel написа:е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение[/quoteАз съм третия собственик на колата,втория освен носачи и ангренаж не е сменял друго,ако се вярва на документи и италианеца също не е барал нищо по съединителя.Колата я взех на 150 000 сега показва 232 Само се чудя дали да я карам докато издаде багажа или да си спестя главоболието да се ядосвам някъде по пътя че съм идиот и не съм го сменил при всичките знаци които ми дава.  Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар