Здравейте,Какво ви е мението за PUNTO GT 1.4 130 Коня.Като здравина как е. Какви проблеми да търся и да се оглеждам. Никога не съм имал фиат и просто нямам напредстава какво се гледа при покупката му.Ламарините корозират ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за покупка на Punto GT
Collapse
X
-
Колега на това купенце и 130 коня са му много. Между другото преди да ги импрегнират с кит повечето минават точно през процедурата която си описал.Погледни в Тунинг раздела, там има доста проекти, някой успешни, а доста други не до там.deluxa написа:А двигателите здрави ли са имат ли дефекти нещо? Държат ли на тунинг? Идеята е да се направи бегачка на около 200+ коня с хибридно турбо, дюзи, помпа и кулер+ керамика....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, аз ги гледах, но въпрса е да не е да има някакви дефекти при самия двигател. Общо взето с пари винаги може да оправиш и на големия гробник(е има и случаи дето не става,но вече може да са виновни и майсторите), но тука целта е да се направи нещо.Т.е да се инвестират пари примерно 2000 лв и да я направя стабилна за някой гонка драгче и такива неща(любителско)маховика нали е обикновен не е демферен? Че с тия демфери ми дотегна :@
Коментар
-
Маховика е нормален.deluxa написа:маховика нали е обикновен не е демферен? Че с тия демфери ми дотегна :@Зависи много от състоянието на колата, която ще вземеш :D Дебитомера на пунто ГТ е с много "болезнена" цена като се прецака, ако малко е изпусната и прегрята поради няква причина - главата със сигурност е понацепена, повечето поради каране със смотани масла и нередовен реглаж на клапани са с износен разпределителен вал (за вала имат вина и самите италянци щот материала дет са ползвали е доста "кашкавален")......общо взето е капризна кола според мен и ако не полагаш редовни грижи с хубави части и консумативи.... мое ти скъса нервите доволно :Ddeluxa написа:Колега, аз ги гледах, но въпрса е да не е да има някакви дефекти при самия двигател.С тия пари според мен малко трудно ще я напраиш 200+ "здрави" коня, 90% са в такова състояние, че първо ще вложиш доста пари за да се доближи до фабричното си състояние, а и имай в предвид, че при тунинг на тая кола и неправилни настройки е почти сигурно, че мотора ше се предадеdeluxa написа:Т.е да се инвестират пари примерно 2000 лв и да я направя стабилна за някой гонка драгче и такива неща(любителско)
Ако нещо друго те интересува....питай :D
Коментар
-
а вала вижда ли се като се отвори капачката за масло???Виждал съм доста изядени валове от там, които на около се виждат даже. Ми аз направих бърза сметка:Турбо 2ра ръка 600генерация с интеркулер 600чип 400Дюзи 2ра ръка 400Помпа 300Регулатор 200Общо взето така излизат нещата. около 2500лв.МАП/Ф сенсор??? нз цена. Не съм сигурен дали електрониката ще може да командва дюзи 330-400 кубикови.Ако се наложат сигменти и лагери на вала какви пари са? Също тоя дебитомер колко стурва имаш ли представа?Най вероятно постепенто ще се прави тунинга. Ще се почне с кулер,генерация дюзи помпа регулатор, чип. После ще добавим хибридно турбо.А иначе скоростната кутия държи ли и съединителя има ли смисъл от керамика примерно на 180 коня?
Коментар
-
През капачката се виждат гърбиците на 1-ви цилиндър само.deluxa написа:а вала вижда ли се като се отвори капачката за масло???Виждал съм доста изядени валове от там, които на около се виждат даже.Електрониката може да управлява дюзи с по-голям дебит, само трябва някой да я калибрира да работи с тях :Ddeluxa написа:Не съм сигурен дали електрониката ще може да командва дюзи 330-400 кубикови.Дебитомера нов е с цена над 1000 лв. ако успееш да го намеришdeluxa написа:Също тоя дебитомер колко стурва имаш ли представа?
Скоростната кутия, ако е в добро състояние е държелива.Съединителите по принцип се оразмеряват по въртящ момент, но за 180-200 коня от тоя мотор, ако е качествен и горе-доле нов и оригинален съединител, не би трябвало да имаш проблем.deluxa написа:А иначе скоростната кутия държи ли и съединителя има ли смисъл от керамика примерно на 180 коня?Тва е хубаво като замисъл, но препрограмирането на ЕКУ-то се прави след като са сложени всичките железа, включително и т.нар. "хибридно" турбо - не знам какво разбираш под това понятиеdeluxa написа:Най вероятно постепенто ще се прави тунинга. Ще се почне с кулер,генерация дюзи помпа регулатор, чип. После ще добавим хибридно турбо.
Коментар
-
Има топла и студена частbiser_as написа:Тва е хубаво като замисъл, но препрограмирането на ЕКУ-то се прави след като са сложени всичките железа, включително и т.нар. "хибридно" турбо - не знам какво разбираш под това понятие
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Хехе....и турбинна и компресорна перка, кат всеки турбокомпресор :DS_BANKOV написа:Има топла и студена частbiser_as написа:Тва е хубаво като замисъл, но препрограмирането на ЕКУ-то се прави след като са сложени всичките железа, включително и т.нар. "хибридно" турбо - не знам какво разбираш под това понятие

Коментар
-
След турбото пак ще има чип... идеята да покара така 5-6 месеца и после дуригте работи.Хибридно турбо имам превид, смяна на перката входяща и изходяща, запазваме тялото и разширяваме топлата част, за да може с по бърза скорост да излизат газовете, а студената част или заменяме с по голяма или се шлайфа и поставме по голямата перка.
Коментар
-
Няма проблем , казал съм на вискчи първо стеидж 1 демек 170 коня мотор , кулер генерация и чипосване ( ремапване ) ..а после нататъка забрави а хибридна турбина , това дето го пишеш на теория е лесно а на практика струва по скъпо от нова турбинаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25060ето ти как трябва да се прави ако има други въпроси питайdeluxa написа:След турбото пак ще има чип... идеята да покара така 5-6 месеца и после дуригте работи.Хибридно турбо имам превид, смяна на перката входяща и изходяща, запазваме тялото и разширяваме топлата част, за да може с по бърза скорост да излизат газовете, а студената част или заменяме с по голяма или се шлайфа и поставме по голямата перка.Power Under Pressure
Коментар
-
turbo -1200генерация 600 ф63 неръждавейа в центата е и даунпайпачип 250 дюзи 150помпа 230регулатор не ти трябва Колена ...кулер 200 Колена 120 до 180 всичко това без ревизия на главата което е препоръчително всичко останало държи до 250 коняdeluxa написа:а вала вижда ли се като се отвори капачката за масло???Виждал съм доста изядени валове от там, които на около се виждат даже. Ми аз направих бърза сметка:Турбо 2ра ръка 600генерация с интеркулер 600чип 400Дюзи 2ра ръка 400Помпа 300Регулатор 200Общо взето така излизат нещата. около 2500лв.МАП/Ф сенсор??? нз цена. Не съм сигурен дали електрониката ще може да командва дюзи 330-400 кубикови.Ако се наложат сигменти и лагери на вала какви пари са? Също тоя дебитомер колко стурва имаш ли представа?Най вероятно постепенто ще се прави тунинга. Ще се почне с кулер,генерация дюзи помпа регулатор, чип. После ще добавим хибридно турбо.А иначе скоростната кутия държи ли и съединителя има ли смисъл от керамика примерно на 180 коня?Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар