Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене и МПХ браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    slav4o_vt написа:
    То това ще да е възвратен клапан един вид. Ама чак налягане да държи, е може би задържа. Иначе налягането на рейката се стабилизира с друг клапан, върху нея. И е на 3 бара.
    Това е така при теб, но при колегата няма регулатор на рейката, а си е баш в резервоара.В случая най-вероятно трябва ресет на адаптацията с диагностичен софтуер.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      тръгнах да свалям бензиновата помпа но не успях, разкачих маркучите, но неможах да я завъртя да излезе.премерих и напрежението:на празен ход без никакви консуматори 13.8на празен ход с всички възможни консуматори - къси дълги халогени подгряване на заднос стъкло парно сиди апсолютно всичко 13.1 и пада надоло, при подаване на газ и задържане на около 2000 оборота го заковава на 13.2 и не мърда, нещо не съм доволен обаче преди да премеря тези неща си чистех колата и около 2 часа сидито беше пуснато, без да я паля без нищо. чудя се да ровя ли по нея или да не се занимавам

      Коментар


        #18
        след старателно почистване на клемите на акумулатора на празен ход без консуматори 14в. с всичките кунсуматори на ПХ - 13.3в и почти не спада, при подаване на газ и задържане отива до към 13.4 и пак не мърда.

        Коментар


          #19
          misho_ написа:
          тръгнах да свалям бензиновата помпа но не успях, разкачих маркучите, но неможах да я завъртя да излезе.
          Има си ’чалъм’ тази работа. Намери си помощник да натисне кошницата надолу, поддава, като пружина е. Дакато е натисната ще развиеш в пъти по-лесно. Между шайбата и кошницата има гумен пръстен, които законтря ако не натиснеш надолу. Дълго дървено трупче и чук - поддава веднага.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            обаче нормално ли е така да ми е изместена настрани, няма ли да е трудно изваждането след като я развия?

            Коментар


              #21
              слязох да направя клип как пали след 12 часа без палене, тя пък взе че запали перфектно :D http://vbox7.com/play:56a4f3d49c

              Коментар


                #22
                misho_ написа:
                обаче нормално ли е така да ми е изместена настрани, няма ли да е трудно изваждането след като я развия?
                Нормално е, така са, да ти е гадно е идеята Излиза с лек пиниз първият път, после вече като знаеш как дет се вика сама излиза вече.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  ужъс, поне ме успокой че си помислих да нее удряна и майсторите да са си оставили ръцете. засега няма да се занимавам повече ще му направя ресет само да си взема кабел. невиждам смисъл да ровя по колата при положение че върви както си трябва, и дори повече отколкото очаквах за 100коня

                  Коментар


                    #24
                    Колега ти нетрябва да държиш толкова да ти пада бензина защото ще изгориш помпата много бързо. Гледай да не ти пада под 10 литра
                    Фиат Брава 1.6 16V 1996г

                    Коментар


                      #25
                      знам, че е така но съм ученик и нямам тази възможност, всеки ден му сипвам по 10лв и ми идва в доста, иначе карал съм го и с още по малко бензин сега на клипа има към 6-7 кила, което от декември не беше виждала толко :Д

                      Коментар


                        #26
                        колеги, как мислите с ресет на компа дали ще се оправи лошото палене? освен него няма нито повишен разход нито спад в мощността, тазвечерното ми излизане 150км смесено, като в софия го настъпвах до 6500 3-4 пъти на 1ва и 2ра и един на 3та, извънградското беше по междуселски път с много завой където 3та, на много малко места 4та, бяхме 5 човека и по околовръсното си държах 100 даде разход ~7/100 направо не ми се поверва, мислех че поне 9 ще даде.

                        Коментар


                          #27
                          Остави колата на контакт. И махни плюсовата клема за 12 часа. След това запали без да бараш педала на газта и остави колата да работи на место поне 15 минути. Пробвано е и действа
                          Фиат Брава 1.6 16V 1996г

                          Коментар


                            #28
                            Действа при теб, щото си с метален колектор. При колегата само със закачане на компютър.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              сутринта отново запали без да се замисля, и днес през деня седя 6 часа на студа и отново запали перфектно.

                              Коментар


                                #30
                                явно всичко идва от лошо гориво или вода в горивото понеже вече започна да си пали нормално без въобще да се замисля

                                Коментар

                                Working...
                                X