Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с 1-ви цилиндър.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    А възможно ли е датчика да не е за твоята кола? Компа приема данни и от другите датчици...някъде има проблем с тях. Ламбда сондата също може да дава грешна информация...но на студен мотор ? едва ли е от нея

    Коментар


      Някъде срещах обява за прозрачни свещи. С тях виждаш какво се случва в цилиндъра(в общи линии). В зависимост от цвета на горене на сместа. Дали няма да ти е полезно? Другото за което се сещам е ендоскоп и гледаш в цилиндъра

      Коментар


        За датчика, избирах го по епер по номер на рама, както новия така и моя на колата са с еднакви номера и еднакви показания при различни темп. Така че не е тои. Тва с прозрачните свещи е готино ама де ли ще ги търся Аиде бе ся за 3 месеца зима чак пък толкова, важното е че пали и поработва на бензин докато вдигне малко градус да минана газ и аиде Ще я пробвам с по висок октан бензин
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          За свещитите питай гугъл

          Коментар


            Питах, ама те са по стари от него, и тои вдига рамене, имало ги едно време кога идвали руснаците тука да продават дрънкулки, помните тея времена от 92 ра ама сега никъде се не намират Ще пробваме с бензина 100 октана, още малко да намалее моя .
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              Прозрачните свещи можеш да потърсиш в някой сервиз...но единствената насока, която биха ти дали, е да търсиш нещо по центровката - с такава свещ се настройва подаването на искрата/ъгъл на изпреварване- предварение или закъснение - син пламък или червен/. Темата е дискутирана в един друг форум за автомобили дето не са толкова "народни" Това обаче пак би те върнало в изходна точка - правилно ли е зацепен ангренажния ремък?! При двигател с управление на подаването и изгарянето на горивото от компютър, всяка намеса в подаването на гориво/въздух дава лоша работа на мотора, а към това се прибавят и куп датчици...Имаш ли някакво ограничаване на входящия въздух заради газта?

              Коментар


                Slavi_Lancia написа:
                Прав си, събота сутрин като съм аиляк ще я мерна на студена кола в студа на 1 ви цилиндър да видим кво ща покаже И само да има късмет да няма компреси, направо ще я засиля в некоя морга и повече италианка и на картичка неща да видя.Хубуу де ама сега се сещам друго, ако нямам компресия то няма да я имам постоянно, защо след 2-3 минути работа вече е ок, върви перфектно не е като да и липсва цилиндър, на празен ход мърка и на газ и на бензин, зора е да минат некви там 5 мин да дигне малко градус, лятото също мърка като коте. Аз компресията така или иначе ще измеря ама мистерията остава. Да не ми задържа некои клапан да не ще да се затвори ама тогава ще препуква я в колектор я в гърнета и тва нема да е.
                Мерна ли компресията на студен двигател сега зимния период?Съмнявам се в заяждащ клапан от налепи които след като загрее малко главата и започва работа.Относно това ,че не го прави на газ го отдавам на другото октаново число и там по-не се усеща.Всъщност този проблем на кой от автомобилите от подписа ти се проявява?
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  Мернах я при - 5 градуса, аз бях сигурен в нея ама колегите все за нея споменаваха и викам аи да не кажат че не изпълнявам я мерих една сутрин 12 атм. Газта не я намесвам като фактор щото миналата зима нямаше газ колата и се държеше по същия начин. Ремъка съм го зацепвал лично и изключвам грешка в зъб да я бях давал на майстор да се съмнявам ама Но аиде ще го погледна и него за всеки случаи, макар че тва би било довело до обща неравномерна работа, а тои мотора си бачка перфекно и си върви и гори перфекно Инак Торнадо ме пита за коя кола става дума, естествено за Ланчата, аз за другата само питам кви крушки за плафона да и купя че са едни странно къси и не се намират
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    Ендоскоп на usb има с 5 или 10 м кабел за 59/69 лв ако искаш ще ти пиша на лично къде.(случайно попаднах) Мисля че е добър вариант преди да разцепиш двигателя.

                    Коментар

                    Working...
                    X