Колеги снощо както си карах зе да ми тресе много волана и след около 20 30 км взе да румоли нещо спрях изгасих колата струваше ми се че ромоли от лявото колело нещо но после като я запалих и неискаше да потегли като сложих 1ва предавка и като натисна съединителя ромоли и неиска да превключи.Нямам си на идея какво е станало ако можете помогнете ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със съединителя на пунто 1.2 16 в 80 коня
Collapse
X
-
Не, маншона е само една гума която пази от вода и боклуци. Сигурно е аксиалния лагер.joreto1405 написа:колеги и излезна маншона на карето че е скъсано но ми е интересно само заради този маншон ли колата не искаше да тръгне като и включвах първа ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
я кажи кой точно маншон смениха. На полуоската или някъде по жилата на съединителя.joreto1405 написа:но след като смениха маншона колата си тръгна колегаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
.Не вярвам че от един маншон колата не може да тръгне на скорост, а и няма сила която да ме накара да повярвам в това. Или карето или лагера на главината са блокирали и нещо ги е раздвижило при ремонта, което означава само че пак ще береш ядове с това.joreto1405 написа:на карето колегаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар