Здравейте! Нов съм във форума, също така съм и новак със автомобилите. Надявам се, че ще си пусна на правилното място темата и ще се ми отговорите. Моля по-запознатите с автомобилите да не пишат съкратени думи, за да мога да разбера за какво става въпрос. Първо бих искал, да Ви запозная с проблема, който имам.Ако колата не е палена повече от 2-3 часа. Т.е. е изстинала се появява проблем при паленето. Първото и второто палене са с проблем, третото вече е безпроблемно.Първо палене - включвам на контакт. Светват светлинните индикатори на таблото за : масло, акомулатор, дюзите - в дясно, ключе в ляво. Изчаквам помпата да засмуче бензина, защото се чува, като мини турбинка. Индикатора на дюзата, маслото и ключа угасват, и по време на работата на стартера угасва и светлината за акомулатора. Завъртам ключа и стартера върти, но не пали. Не задържам повече от 3-4 секунди. Връщам от контакт в изходно положение.Второ палене - същото като първото, само че при първото завъртане на стартера колата пали, индикатора на ключето не угасва, всичко друго угасва. Вдига до 2000-2500 оборота, след което рязко пада до под 1000 и угасва. Пробвал съм дори и след запалването да подам газ, дори да я изцепя до 4-5к оборота, пробвал съм да я задържа на 2-3 оборота, но в момента в който си махна крака от педала тя рязко спада оборотите и угасва.Трето палене - при третото палене няма никакви проблеми. Не се усеща тормозене на двигателя, смисъл такъв все така пъргава си е когато вдигне температура.Автомобила е :Fiat Punto1,275 hpПълна инжекцияНяма газова уредба, кара се само и единствено на бензин.Горивен, въздушен филтър сменени заедно с маслото преди 4 месеца (5000км г/д)Акомулатора е чисто нов, 64/680Имам съмнения относно свещите, или евентуално кабели.Мога да предоставя видео, в случай че има нужда.Моля запознати с подобен проблем да пишат по темата. Нямам възможност да пробвам различни варианти и да влагам излишни пари, за това търся оптимален вариант.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещи на Фиат Пунто - смяна или не???
Collapse
X
-
Виж как са ти горяли свещите ,преди да смениш кабели или каквото и да е по запалителната система ,виж и динамото дали нямаш някоя извадена клема !Не знам дали знаеш как трябва да изглежда добре работила свещт ,най-често има керемиден цвят ,не трябва да е опушена ,мокра или и двете ,както става наи-често ако е от тях
Кара fiat Croma turbo i.e LPG, R Clio 1.8 16v
Коментар
-
Провери си акумолатора, почистии стегни клемите и масите. Закачи я на диагностика. Провери въздушния филтър да не е дал фира. Според мен колата се дави. Възможни причини са заминал термодатчик, скапан въздушен филтър/ по малко вероятно/горивен регулатор. Ако е от кабели и свещи, дори и 100 пъти да въртиш все тая.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не светят. Дори ми подсказаха да взема такова пръскало, като за прозорци и да пръскам докато колата работи в областа на кабелаците и свещите....нямаше пръщения и святкания...ivel написа:по-скоро си провери кабелите дали светят на тъмно като вдигнеш капака и работи мотора.според мен е от тяхЗа да ги снимам, трябва да разглобя помещението на въздушния филтър, а пък да ходя на сервиз за това и да снимам свещите... Иначе колата е купена 2010 май месец. Никакви проблеми не ми е създавала до сега. Обслужвал съм си я стриктно до сега. Колата и до сега е в много добро състояние от към двигател, ходова част и т.н. .... Само ей тоя проблем дето го създава тука от 1 седмица 2 ... от както паднаха рязко температуритеwwalker написа:На колко км са свещите и какви са? Снимай ги да видим как изглеждат.Акомулатора е чисто нов и слаган от акомулаторен център. Мериха и гледаха кабели. Слаган е това лято Юли месец.Въздушния филтър също е сменян Юли месец. Сега слязох и го погледнах, чист е, дори не си е сменил цвета.Колата се дави само при това палене, после е пушка и няма никакви проблеми.Термодатчика, как да разбера дали е заминал? Смисъл гледам колкото се може по-малко разходи да направя. Идва зима..криза еГоривен регулатор? Това как да го проверя?Ще я закача на диагностика, но сигурно след Нова Година, ако не се намери решение на проблема.S_BANKOV написа:Провери си акумолатора, почистии стегни клемите и масите. Закачи я на диагностика. Провери въздушния филтър да не е дал фира. Според мен колата се дави. Възможни причини са заминал термодатчик, скапан въздушен филтър/ по малко вероятно/горивен регулатор. Ако е от кабели и свещи, дори и 100 пъти да въртиш все тая.Днес си купих ключ за свещи, и понеже само една от тях е достъпна без да разглабям всичко, не можах да я отвия. Напънах ключа, но не потръгва въртенето. Достраша ме да го хвана на лост и да го завъртя, за да не счупя свеща....Други предложения? Събирам мнения за да намеря както казах и в първия пост оптимален вариант и като отида на сервиз направо да знам какво да им говоря на хората, че както знаете...сервизите си падат малко душмани като им падне един такъв "некадърник" и искат да му свалят кожата. Надявам се ме разбирате.Аз съм от Русе, и ако можете някой да препоръча къде да отида? Може и да е домашарка, само да се оправи проблема...cromaturbo написа:Виж как са ти горяли свещите ,преди да смениш кабели или каквото и да е по запалителната система ,виж и динамото дали нямаш някоя извадена клема !Не знам дали знаеш как трябва да изглежда добре работила свещт ,най-често има керемиден цвят ,не трябва да е опушена ,мокра или и двете ,както става наи-често ако е от тях
Коментар
-
кола
Маи не си си купил подходящия ключ за тази кола трябва ти рамо и удължение от гедоре ключ 16 удължен ако има гумичка вътре по хубаво да не падат свещите като се вядятиначе махащ въздушния филтър има 2 болта 10 и ги развиваш първо бавно докато тръгне после е лесноВиж да не се пълни с масло около леглото на свещите
Коментар
-
Първо си вземи подходящ ключ, ако твоя не е. Аз лично ползвам тръбен:RuthLess87 написа:Днес си купих ключ за свещи, и понеже само една от тях е достъпна без да разглабям всичко, не можах да я отвия. Напънах ключа, но не потръгва въртенето. Достраша ме да го хвана на лост и да го завъртя, за да не счупя свеща....
Изкарай кабела и напръскай свеща с WD40 (или подобно) обилно, дай му половин час да проникне и пробвай. Ако не стане на студен мотор пробвай на топъл, а след това на загрял.Много пъти са ми казвали, че не се развиват и винаги проблема се е оказвал в калпав ключ досега.
Коментар
-
Обзалагам се че е термодачика. Най вероятно вика че на вън е поне - 50градуса и буха гориво, а не трябва. пробвай с откачане на датчика да запалиш.Другото нещо, въртиш на стартер за 2-3 секунди гасиш и пак палиш трябва да е ок.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар