Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Уно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Уно

    Здравейте значи проблема е следния:на чиче ми уното още от миналата година септември месец почна да пали много трудно.Щом стане студено-под+10+15 градуса няма палене. След като запали веднъж после пали цял ден от раз и няма проблем, така и на гас така и на бензин!сменени:Акумwлатор- чисто новвтулки на стартера и не отдавна преди да излезе проблема мерена компресия.Може би малко мой впечатленя ви издиктувах но с това разполагам чичо ми повече се чопка в ней с надежда да я оправи но нещо нещата не ни се получават.Моля помагайте в темата.

    #2
    Не знам какво е но кажи сегаАко е 5 градуса навън и ти я запалиш за първи път днес и поработи 15-20 секунди, угасиш, после как ще запали.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      ами после лесно запалва да. Вапроса е само да избрамне дали чрез теглене,подаване на ток или дърпане.след това си пали.така ми казва чиче нели.веднъж пред мен я запали стояла няколко часа на януарскиа студ тая година(2012) и ми се стори че пак запали по трудничко от колкото ако я завартиш веднага след като си я загасилНо общо взето за 2-ри път в деня не е правила проблема по горе забравих да кажа че и чисто ново делко им слагахме и друга бобина но без резултат.

      Коментар


        #4
        Сякаш не може да изхвърли бендикса нещо. Пробвай така с почукване с нещо дървено по стартера.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          не не е това тя си варти ама по тромаво между другото, мен ми се струва че като гориво й не достига вапреки че и смукача е драпнат за да намали притока на въздух.както и да е ако не открием проблема най вероятно ще се обарнем кам сервиз.

          Коментар


            #6
            А туй Уно на Чичати, кво е? Бяло или черно? с две или с четири врати? и сега основното къв модел и двигател е? Усещам че е бензиново, щом сте сменили дистрибутор, ама все пак.И щом с бутане и подаване на ток стават нещата, а АБ е нова, предлагам да почистите клемите и масите и да ударите една товарна вилка на АБ.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              А туй Уно на Чичати, кво е? Бяло или черно? с две или с четири врати? и сега основното къв модел и двигател е? Усещам че е бензиново, щом сте сменили дистрибутор, ама все пак.И щом с бутане и подаване на ток стават нещата, а АБ е нова, предлагам да почистите клемите и масите и да ударите една товарна вилка на АБ.
              ами на чичами уното е синьо :D :D :D :D :D тва в крага на шегата, а сега по същество уното се води три врати, мотора ако не ме лаже паметта е 1.1, а мк1-мк2 ли е незнам: С по голямата решетка е на която и самата емблема(/////) е по голямата. Майче ги водат мк1.

              Коментар


                #8
                май проблема е открит но все още не решен:при премерване на компресятапрез този месец се оказало че студена колата има следната компреся:1-ви цилиндър 82-ри цилиндър 63-ти цилиндър 64-ти цилиндър-не е намерено любопитство да се премери.При загрял двигател компресята утива на 11.мисля че именно от тук се появява и проблема. Според вас това ли е и ако е това, как да разбера дали са клапани или сегменти преди да го разглобим или няма начин разглобва се и тогава се разбира.???

                Коментар


                  #9
                  Ами в такъв случай ми мирише на неприпаснат клапан. И да сваля се и се проверява.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    работата отива на сегменти,а иначе не слабата компресия е причина да не пали.до 4 бара всички бензинови мотори палят,ако всичко друго им е наред разбира се

                    Коментар


                      #11
                      ако е от компресята ако сипем добавка кам маслото за повишаване на компресята, дали ще я дигне до нужнотои ако го дигнена какво да се спреме мисля да е и тази която действа и след 5-6 смяни на маслото а не на тази която сас смяната на маслото и ефекта да изтечечудя се между руската-мотогард, която я рекламират на есенния панаир в пловдив почти сяка година. Или политрона. Другите майче ми се струват бош лав работаа?

                      Коментар

                      Working...
                      X