Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за обслужване на Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за обслужване на Фиат Браво

    Здравейте , понеже преди няколко месеца си купих фиат браво 1.6 а не съм го обслужвал , се замислих и подпитах къде има механизма за заключването на валовете до колкото знам трябва , повечето майстори на около започнаха да ми обясняват че не бил нужен само при смяна на ремъци и ролки ? Там за това търся по компетентно мнение , трябва ли или може без ? ( механизма за заключването на валовете )
    Не би мирно стояло , не би чудо видяло .....

    #2
    Re: Въпрос за обслужване на Фиат Браво

    моето е 1.8 и го правихме без пети нямам проблеми правиш си хубави белези и няма проблем ако преди това е бил зацепен правилно

    Коментар


      #3
      кола

      На Браво/а не знам да има нещо за спиране освен пети и фиксатори но има белези http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32421на Пунто МК2 има 2 дупки и там се навива 2болта за фиксиране на валовете
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        На 1.6 има тапи на главата и там се слагат фиксаторите(пети) да фиксират валовете.Моето мнение е да се зацепи с тях,понеже не се знае дали е бил зацепен правилно преди това.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          той и да е бил ремъка се разтяга около половин зъб, и на втората смяна вече има 1 зъб разлика
          Брава 1.6

          Коментар


            #6
            Пети до сега не са ползвани при мен откакто карам колата.Три пъти сменям ремък вече, като последния път ремъка беше прескочил 3 зъба !!! Макарона беше като шевна машина. Сложихме нов ремък и колата си върви повече от добре, разхода и също е добре 7/100 газ с 90 км/ч. На колата на майка ми която е сутиен С4 1,4 също няма белези и човека си го смени ремъка дори без да успее да определи ГМТ тъй като свещите са с малка резба. Аз съм на мнение, че ако майстора знае какво прави без пети ще се оправиш пак.Поздрави!
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              nedialko- написа:
              той и да е бил ремъка се разтяга около половин зъб, и на втората смяна вече има 1 зъб разлика
              Самота истина
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Alex_RT написа:
                Пети до сега не са ползвани при мен откакто карам колата.Три пъти сменям ремък вече, като последния път ремъка беше прескочил 3 зъба !!! Макарона беше като шевна машина. Сложихме нов ремък и колата си върви повече от добре, разхода и също е добре 7/100 газ с 90 км/ч. На колата на майка ми която е сутиен С4 1,4 също няма белези и човека си го смени ремъка дори без да успее да определи ГМТ тъй като свещите са с малка резба. Аз съм на мнение, че ако майстора знае какво прави без пети ще се оправиш пак.Поздрави!
                ами за какво да я определя гмт, след като не използва специален инструмент - слагаш по едни белези с маркера и готово, просто гледаш да не се разместят, не те интересува двг-то в каква фаза е. а относно твоя мотор ти гарантирам, че има някъде 1 зъб разминаване, но 1 зъб не се усеща, но принципно ако искаш да е перфектно синхронизиран без петите няма как да стане твоя майстор просто си е поставил някакви белези с маркер примерно или с центърче и по тях е определил колко ти е прескочил ремъка, когато е попаднала пластмаса от капака при него
                Брава 1.6

                Коментар

                Working...
                X