Видях снимката. С горно делко е колата и с една бобина. Колегите може и да са прави за тампона под карбуратора. Там не съм сигурен ама трябва да се провери. Може наистина да се пробва с намаляне на притока на въздух да се види дали ще дига повече обороти. За друго не се сещам сега. Ако не ти се отваря втората клапа на карбуратора няма да гасне просто е ще по мудна колата. Аз имах кола която съм карал много време с откачена втора клапа и на газ с един щуцер само на първа клапа. няма никакъв проблем само като ускоряваш няма вътък ама гореше малко. Ако клапата е заяла и остава частично отворена тогава пък на тихи обороти няма да работи нормално и стабилно . Даже може изобщо да не ги държи. Имам данните за този мотор - довечера ще погледам и ще помисля къде може да се дъни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем темпра
Collapse
X
-
Друг вариант за проба на тампона под карбуратора е със карбуратор спрей на запален двигател.Ако смуче въздух като напръскаш заради състава на спрея ще вдигне оборотите. А иначе за този карбуратор съм си купувал ремонтни комплекти за смешни пари, и в тях има разни платна за ускорителна помпа и т.н.Сега се сещам че моята правеше така при 2000 оборота но само за момент не гаснеше но като е на скорост прекъсваше все едно и спираш горивото за момент,оказа се тампона на карбуратора в задния край, беше се изпекъл и станал на бакелит.
Коментар
-
пичиве мислех че има тука майстори но явно само предполагачи има след всички предложения от вас и базикане от мене най после намерих ел. техник който каза донеси я ще я оправя утре ще я занеса и обещавам като я оправи дави пиша къв е бил проблема ако някой др дойде на моята да знае не да чете като мене вс ден да губе време след работа и да се нерви че нищо не е постигнал от тук благодаря само на калин555 че беше най разумен за вс др моля не пишете на др хора ако незнаете дане се мъчат те
Коментар
-
първо няма никъв прекъсвач ако си чел по на горе сичко е аут второ може да намирисва и на газ зависи на ко я палиш колата е газ бензин и трето не пиши като незнаеш!slav4o_vt написа:Абе тази кола има ли прекъсвач ? Да не е нещо центробежен и да се е олабил и да изключва по-рано
Ако прекъсва нещо по запалването ще намирисва на бензин отзад си мисля.
Коментар
-
То твойто е малко като да поискаш по телефона джипито да ти премери кръвното и да ти види гърлотоgringusta написа:пичиве мислех че има тука майстори но явно само предполагачи има след всички предложения от вас и базикане от мене най после намерих ел. техник който каза донеси я ще я оправя утре ще я занеса и обещавам като я оправи дави пиша къв е бил проблема ако някой др дойде на моята да знае не да чете като мене вс ден да губе време след работа и да се нерви че нищо не е постигнал от тук благодаря само на калин555 че беше най разумен за вс др моля не пишете на др хора ако незнаете дане се мъчат те
Малко е трудно да правиш диагностика на нещо по преразказ.
Коментар
-
да ама доктора поне няма да ме накара да си бръкна в ...... понеже незнае как да си измеря кръвното и само предполага!Зависи от доктора
може да е привърженик на нетрадиционната медицина
А сега сериозно, колегите са ти нахвърляли доста от вариантите за възможни причини да ти умира двигателя при дадени обороти, просто при теб може да е друга причината , или комбинация от няколко причини. Това дали ще ги вземеш в предвид или ще отидеш в сервиз е твой избор.Аз лично съм получил доста ценни съвети тук и доста от тях са ми свършили работа.
Коментар
-
На първо време си измерете разстоянието между електродите на свещите. Трябва да е 0.7 - 0.8 мм. Ако е по-голямо, може да прави такива проблеми. Ядох го този в началото на зимата, само дето моята е моноинжекция и с комп. Ама това едва ли има голямо значение. До 2500 оборота си работеше без грешка, как ги стигнеше и угасваше. Намалих просвета и нещата се оправиха. После сложих нови свещи, че проблемните не си знаеха километрите и нещата са си О’к. На новите просветът си им беше направен на 0.8 мм заводски, но ми се е случвало да продават и на 1мм.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Колега само да те попитам ,и аз карам моно темпра (газ /бензин и проблема е и на двете ) и дюзичката на таблото ту ми светне ,ту изгасне ..я премигне... проблема е че при премигване на празен ход колата гасне и после си пали без проблем , а като е в движение и премигне забива за момент ,а ако свети постоянно няма разлика в работата на мотора ,както и когато не свети също няма разлика ,смених стъпковия щото бавно се връщаше и ги държеше високи , в момента са екстра но това ме дразни ,веднъж я карах на диагностика и тоя каза че трил някаква грешка и лампата за 2 дни не светна (колкото да ми взема парите ) Извинявам се че ползвам темата на колегата !ivchotr написа:На първо време си измерете разстоянието между електродите на свещите. Трябва да е 0.7 - 0.8 мм. Ако е по-голямо, може да прави такива проблеми. Ядох го този в началото на зимата, само дето моята е моноинжекция и с комп. Ама това едва ли има голямо значение. До 2500 оборота си работеше без грешка, как ги стигнеше и угасваше. Намалих просвета и нещата се оправиха. После сложих нови свещи, че проблемните не си знаеха километрите и нещата са си О’к. На новите просветът си им беше направен на 0.8 мм заводски, но ми се е случвало да продават и на 1мм.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Карам Типо и до сега никога не ми е светвала подобна чек лампа. Даже не знам дали въобще имам такава :D Ако обаче лампата светва и при работа на бензин и при работа на газ, вероятно проблемът е някъде между дюзата и компа. Зависи как са връзвали газовата уредба. При бензин е ясно - ако дюзата се бъгва от време на време, нормално е да гасне, щото като не влиза бензин, двигателят няма да работи. При работата на газ обаче само мога да гадая и не е лошо да отидеш в сервиз, в който си разбират от работата.fuel injekcion написа:Колега само да те попитам ,и аз карам моно темпра (газ /бензин и проблема е и на двете ) и дюзичката на таблото ту ми светне ,ту изгасне ..я премигне... проблема е че при премигване на празен ход колата гасне и после си пали без проблем , а като е в движение и премигне забива за момент ,а ако свети постоянно няма разлика в работата на мотора ,както и когато не свети също няма разлика ,смених стъпковия щото бавно се връщаше и ги държеше високи , в момента са екстра но това ме дразни ,веднъж я карах на диагностика и тоя каза че трил някаква грешка и лампата за 2 дни не светна (колкото да ми взема парите ) Извинявам се че ползвам темата на колегата !ivchotr написа:На първо време си измерете разстоянието между електродите на свещите. Трябва да е 0.7 - 0.8 мм. Ако е по-голямо, може да прави такива проблеми. Ядох го този в началото на зимата, само дето моята е моноинжекция и с комп. Ама това едва ли има голямо значение. До 2500 оборота си работеше без грешка, как ги стигнеше и угасваше. Намалих просвета и нещата се оправиха. После сложих нови свещи, че проблемните не си знаеха километрите и нещата са си О’к. На новите просветът си им беше направен на 0.8 мм заводски, но ми се е случвало да продават и на 1мм.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
тя нека си светка това не ми е проблем ,проблема ми е че при премигване колата забива за момент и на газ и на бензин , затова се чудя какво е или от 3те релета който са ми сложени и са вързани с изпарителя със клапана на газта , от там и стъпковия нещо е хващан към релета.. или може да е от бобина или датчик к.вал ? само това ми идва на ум , скоро ще я карам пак на диагностика да я проверят и да видят как е навързано всичко с тия релето Много ще съм благодарен на някой колега ако ми прати снимка на неговия двигател с АГУ как е вързан изпарителя има ли релета и какво е прекъсвано ,защото мооже проблема да ми е че има сумати релета и излишни прекъсвания ,аз си мисля че само помпата е достатъчно да се прекъсва . Другото което се сетих колеги е че клапана за газта ми е вързан за един бушон под волана пише FUEL или нещо подобно , като го махна тоя бушон с кабелчето което е вързано за него колата пали директно на бензин и при контакт даже не свети на таблото , и не ми прави проблеми..обаче дали от там е проблема с прекъсването и къде другате да си хвана клапана ?viktorsterev написа:10год карам Типото на газ и винаги ми е присветвала или светела постоянно според зависи какво е качеството на газта и няма никакви ядове колата.Ако светка и на бензин значи ти отчита някакъв проблемFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар