Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукане в двигателя на Пунто мк2 1.2 60 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чукане в двигателя на Пунто мк2 1.2 60 коня

    Здравейне от две седмици имам въпросната кола. Смених ремъци и масло веднага, свещи също и на 4 цилиндър свещта беше леко черна. Преди ден смених и антифриза и дочух едно леко чукане в главата най силно чуващо се до 4 цилиндър, по точно върху корпусът на бобините. Двигателя работи без никакво прекъсване. Чукането на студено не се чува, но след минута започва. Като загрее даже шума не е постоянен,а усилващ и намалящ, смисъл като графиката на синусоида, ако може така да се изразя.За самото чукане се надявам са иска реглаж на клапаните. Дайте и вие мнения. За черната свещ незнам може би пикаеща дюза или от клапаните. Дайте някакви идеи, ще съм благодарен.На първо време ще премеря луфтовете и компресията и ще пиша пак.

    #2
    Re: Чукане в двигателя на Пунто мк2 1.2 60 коня

    kolumba83 написа:
    Здравейне от две седмици имам въпросната кола. Смених ремъци и масло веднага, свещи също и на 4 цилиндър свещта беше леко черна. Преди ден смених и антифриза и дочух едно леко чукане в главата най силно чуващо се до 4 цилиндър, по точно върху корпусът на бобините. Двигателя работи без никакво прекъсване. Чукането на студено не се чува, но след минута започва. Като загрее даже шума не е постоянен,а усилващ и намалящ, смисъл като графиката на синусоида, ако може така да се изразя.За самото чукане се надявам са иска реглаж на клапаните. Дайте и вие мнения. За черната свещ незнам може би пикаеща дюза или от клапаните. Дайте някакви идеи, ще съм благодарен.На първо време ще премеря луфтовете и компресията и ще пиша пак.
    такова ? http://www.youtube.com/watch?v=gC8Ap...ature=youtu.be ли е ?
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      без да съм чул чукането не мога точно да кажа но може да са износени опорите на разпределителния вал,а може да има и хлабина в клапаните.регулировката е малко специфична

      Коментар


        #4
        Чукането е подобно като на клипа само че е много по слабо и като подам леко газ и изчезва. Днес премерих хлабините на клапаните и всичките са в норма.

        Коментар


          #5
          кола

          Правилно ли е зацепен ремъка Кабели и свещи наред ли са
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Я виж маслената помпа дали ти прави достатъчно голямо налягане, или ти суши повдигачите, на студено не го чуваш понеже тя си е дръпнала смукача има по високи обороти и качва повече масло. Щом при подаване на газ, чезне нищо чудно да е от маслената помпа. Със старото масло правила ли го е ? Ако имаш желание свали картера и го почисти + цедката на маслената помпа. Чувал съм за подобен проблем с едно пунто внос от Италия и това му е бил проблема, понеже не му е било сменявано маслото дълго време. Другия вариант както спомена колегата IVEL може опорите на вала да са ти износени, и да не ти отваря по тази причина до край клапаните и за това да ти е черна свещта .
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              Ремъка е зацепен правилно смених и свещите когато правих обслужването. Кабелите не съм ги сменял, не светят на тъмно, не бият и ток като ги опипвам. Със старото масло не го правеше, но и аз го купих в четвъртък и направих обслужването в събота, тъй като за тези два дена не ми е направило впечатление да чука.Най-новото което установих-тази вечер ходих до лукойл да заредя бенц и след 10 минутно каране чукането го нямаше, което направо ме шокира. За налягането на маслото не съм го мерил, но лампата гасне веднага след паленето на колата. Та така с проблема. Ще меря компресия тия дни да видя какво е състоянието вътре и ще пиша. За опорите на разпределителния вал да кажа, че като сменях ремъците семеринга на вала беше кенеф и до смених и свалях първата пета на вала и нищо притеснително нямаше.Благодаря все пак за отговорите Ви. Надявам се да има още вариянти.

              Коментар


                #8
                а какво масло сложи, може да се окаже повдигач, но все пак си виж налягането на маслото, и погледни да нямаш запушване по тръбите на маслените пътища.От мерене на компресия, едва ли ще откриеш проблема с чукането, но ще си спокоен за направената от теб покупка .Желая ти успех и дано да е нещо незначително.
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  AthlonXP написа:
                  а какво масло сложи, може да се окаже повдигач, но все пак си виж налягането на маслото, и погледни да нямаш запушване по тръбите на маслените пътища.От мерене на компресия, едва ли ще откриеш проблема с чукането, но ще си спокоен за направената от теб покупка .Желая ти успех и дано да е нещо незначително.
                  Тази кола няма хидравлични повдигачи. Според мен причуква разпределителния вал, но дай клип да чуем.

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    AthlonXP написа:
                    а какво масло сложи, може да се окаже повдигач, но все пак си виж налягането на маслото, и погледни да нямаш запушване по тръбите на маслените пътища.От мерене на компресия, едва ли ще откриеш проблема с чукането, но ще си спокоен за направената от теб покупка .Желая ти успех и дано да е нещо незначително.
                    Тази кола няма хидравлични повдигачи. Според мен причуква разпределителния вал, но дай клип да чуем.
                    дори да не е хидравличен повдигача пак може да чука ако е износен и има луфт.
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте отново. Значи днес свалих разпределителния вал за по-обстоен оглед. Не забелязах абсолютно никакъв повод за притеснение. Свалих и повдигачите заедно с пуловете и отново сложих вала за проверка на някакви луфтове. Нямаше никакви радиални луфтове, но забелязах че има много малък аксиален луфт ограничаващ го лагерната пета на която с хванати бобините. Нали в края на вала, не този кадето се захваща ангранажното колело а от другия край , има едно като шайба, дано ме разбрахте, което влиза в канал изработен в споменатата пета. Та точно там има малък аксиален луфт, и точно от този луфт мисля че идва това тракане. А за да се движи вала мисля че е виновен ангренажния ремък, който може би не съм натегнал достатъчно. Достигам до този извод защото когато сленях ремъка го бях натегнал май много и тракането го нямаше, и реших да го охлабя малко защото се появи някакво виене, което изчезна след охлабването и след това се появи това чукане. Дано ме разбрахте какво имам предвид. След сглобяването ако има промяна ще пиша пак.

                      Коментар


                        #12
                        Кво става бе хора. Пишете нещо за идеи. Нали за това сте тука.

                        Коментар

                        Working...
                        X