Провери дали ходи масло на разпределителния вал, ама като те чета, няма да успееш... Поне кажи от къде си, да те насочим някъде.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гадно Тракане нa двигателя Пунто 1.1 (към майсторите)
Collapse
X
-
а масло гори за световно , 1 литар на 1000 км ... утре ще пробвам да видим ...и си е горяла преди да я купя още като гледам ... То ще стане ясно като земат да се сменят сегменти. Незнам кво и трака ама я карам близо 4 години с тракане .Иначе си върви и бая тормоз и указвам ... Доста пъти влиза в 8000 rpm ...staho написа:Ако досега нито един "майстор" не го е пробвал този метод за диагностициране на проблема,по-добре не ходи повече там.Казваш че като си е прегрял се е случило така след това.Сигурен ли си че, маслото не е прегряло и то тогава.Като ти свалиха главата провериха ли хлабините на клапаните?Провериха ли разпределителния вал лагерните му тела?Провериха ли маслената магистрала на главата.Казваш че и с другата глава пак е така.Насочи се надолу бутало-колянната група.Предполагам че центровката е правилна на ангрежнания ремък.Провери на двете ангренажни колела на коляновия вал и на разпределителния шпонките да не са превъртяли.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Никакава разлика колега , трака си и тва е , откачах ги един по един в запалено положение ...staho написа:Вземи и пробвай като махаш кабелите на свещите един по един при работещ мотор, и виж дали ще изчезне това тракане при липсата на работа на някой цилиндър.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
свали свещите и виж дали има масло по тяхPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Мисля че и аз имам същия проблем, и така карам вече 130 000км, и стигнах до извода че шума идва от коляновия вал, след много опита реглажи по главата. Обаче при мен лошото е че правих основен ремонт преди 90-100 хил и "масторите" нищо не направихаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Колега несъм ИДИОТ ... и несъм толкова утрепан свалях капака преди време на главата омаслен си е и качва масло ... при клапаните.Казвай за ХАСКОВО да видим кой е мастора на фиатките. Според мене (несъм сигорен тея май не са затегнали болтовете по описания ред )... или незнам.Някой ден ще изпуша и ше я запаля със свален капак на главата :Д Чува се от клапните да е чукането ,ама къде,защо ,как , явно е нещо хлабаво в ниските затихва и напрао не се чува (понякога) особено на студен двигател, като луфт е, и като подам газ и се разтропва от центробежната сила ....muns61 написа:Провери дали ходи масло на разпределителния вал, ама като те чета, няма да успееш... Поне кажи от къде си, да те насочим някъде.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
незнам , даже незнам коло трябв да са , тея хлабини един колега ми обесняваше че ги пишело в менюал. Интересно ми е защо чука и на 2те глави ? А преди да я прегрея си беше наред. Гори ми масло , сутрин като запаля изкарва син пушак (паля на газ) изфорисвам 2-3 хубаво така да сабудя комшшите :Д и синия пушек изчезва ... Та навяваме ако са издухани гумичките които 100 % са издухани дали не трака от тях да има хлабина ... Видях горе доли как се сменят (тряат специалните клещи) , но си признавам ,че не е за мен тая работа, иначе съм ги наговил новите гумички... Четох и за номера дето да се сменят без да сваля главата. В началото преди да си имам понятие от коли а я имах вече попаднах при кофти майстори .... и такаstaho написа:Хлабините на клапаните проверени ли са?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
В последните ти думи от горния пост колега се крие проблема за твоята кола "..............кофти майстори попаднах......"Според мен няма какво да се гадае,всичко каквото е казано до тук е трябвало да се провери и отстрани от някой който разбира и иска да си свърши работата.За жалост не си намерил такъв.
Коментар
-
Намирисва ми на неработещ цилиндър.stem написа:При мен се появи същия проблем днес,същото тракане и ме побърква.Проблема при мен май е по особен,защото колата просто няма никаква мощ,а вибрациите са убийствени усещам ги дори в педала на газта...Довечера ще я гледа майстор и дано да се оправи
Коментар
-
е да ама тракането ? пък и няма чак толкоз гадни вибрации карал сам и и на 2 и на 3 цлиндара , разликата е 4е трудно набира (то се знае) максимална скоросто 100 км със зор ... и неравномените тактове но тракане несам усещал. А й оня ден ги вадих каблите на свещите една по една и палих , но си трака ... Тряа да направя клипче като ги вадя ...achov написа:Намирисва ми на неработещ цилиндър.stem написа:При мен се появи същия проблем днес,същото тракане и ме побърква.Проблема при мен май е по особен,защото колата просто няма никаква мощ,а вибрациите са убийствени усещам ги дори в педала на газта...Довечера ще я гледа майстор и дано да се оправи>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
едно момче със същия мотор, имаше такова тракане... беше ми казал че е от втулки или лагери на коляновия вал... НЕ ПОМНЯ точно....но така си я караше.... Запали я без капак на клапаните... не вярвам да хвърля много масло... и като махнеш капака го провери за луфтове... виж добре ли са кобилиците на вала да няма износване.... огледай го за луфтове!
ама щом ти пипа масло... трябва да се видят клапаните... сигурно и маслените сегменти ще са ти за смяна, ще ти избяга някой друг лев.. Върви на майстор най-добре
Ето ме вече с Фиат
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар