Здравейте колеги! От скоро имам Пунто 1.2 v8 2002 г. което не престава да ме изненадва. Днес като подам малко газ от към парното се чува нещо като бълбукате
. Температурата си показва на 90 и не мърда. Няма намаляване на антифриза. Не забелязвам да бълбука в казанчето. Като я купувах накарах продавача да я обслужи и тогава са сменили антифриза. Чудя се дали не е останал въздух. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели. Как се обезвъздушава това чудо. Забелязах една пробка на маркуча дето влиза в купето от там ли и каква е последователността?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунтото започна да бълбука???
Collapse
X
-
Напълно е възможно да не е обезвуздушена. На студен двигател развиваш въпросната пробка, трябва да има още една на радиатора - на противоположната страна на капачката. Започваш да наливаш антифриз докато протече хубаво от тази на радиатора, завиваш и после продължаваш процедурата докато протече и от тази задната на маркуча за купето. След това може да се наложи да поизточиш малко антифриз, ако си минал максимума при наливането
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
-
Не става. Направих процедурата. От начало излезе малко въздух после само антифриз. Затегнах пробките и пак бълбука. По скоро като църцорене все едно е сложена малко вода в шише и се клати. Така се чува. Други варианти какво може да е. Иначе парно на 6. Забелязах че капе вода от ауспуха но не ми мирише на антифриз. В казанчето нивото е постоянно и не намалява.
Коментар
-
Абе хора какво му е нормалното на бълбукането. Не трябва да има никакъв въздух в системата! Ако е обезвъздушена както трябва и се появи бълвукане значи има проблем. При мен както и при колегата по-горе се оказа гарнитура след около 2 седмици и 1000 км. даже пусках тема тук. и доста народ позна. Пак имаше хора които казваха, че е нормално, но това не е вярно.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Колега, това бълбукане на ниски обороти ли го прави , или около и над средните.Ако е в ниските, пипни мъркучите на радиатора" този който отива към радиатора" ,и ако се твърдява, значи гарнитура на главата е тръгнала.Ако твърдяването е едва усезаемо спрямо при угасен двигател, то със сигурност не е гарнитура,проблема е другаде!?Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар