Поне спестих пари от демонтажа и монтажа - с един приятел ги сложихме :D От друга страна съм сигурен, че са чистени :D Май остава да проверя зацепването на ангренажа, да ресетна адаптацията и да набия газаджията :D Ако след това не пали, като хората - проблема е в метала
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване
Collapse
X
-
Напълно подкрепям. Има достатъчно клипове в нета как се прави почистването на дюзинеобходимо е само АБ, маркуч, спринцовка, и ацетонemzo написа:Пак да го напиша не си давайте парите за глупости.6-10 бара налягане, 1литър ацетон и стават като новиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Добре де, цилиндъра на спринцовката се ползва за мущук и там се набива дюзата,сега по ясно ли се изразихemzo написа:Спринцовка - не, компресор, иска нялагане.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
По принцип се кара само на бензин вече 10дни. Преди време спирах газта от бутилката, карах на бензин и палех на бензин - пак трудно палеше. Ще спра пак газта.Датчика на разпределителния вал влияе ли на паленето?Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
Колата запали. Въпроса е, че не знам защо. Свалих пак бензиновата помпа - маркучето беше ОК. Върнах я обратно. Спрях притока на газ от кранчето на бутилката. Свалих релето(битрон пише на него) и го напръсках с контактен спрей. Напръсках и конектора на бубината с контактен спрей. Колата запали от четвърт
Така не беше палила от май месец
Грешките обаче си седят. Този канистър е някакъв клапан(датчик) и се намира под десния преден подкалник??? Запушва му се тръбичката или датчика дава фира?Това са грешките при вече палеща кола. Трия ги и пак се набиват. Да разбирам, че проблема е хардуерен?
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
Проблема е локализиран. Решение няма
Когато колата не иска да запали - не стига гориво до свещите. Когато я вдигна на крик от към шофьорската страна пали без грижи
Проблема явно може да бъде решен само от някой полубог на Фиат
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар