Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път

    здр. сутрунта ми пали колата на бензин от 3 или 4 пат първия път а да запали неще 2-рия път малко по добре и на третия път пали но с леко треперене на двигателя да подчертая и помпата бензиновата ми се е разсвирила та не знам дюзи ли са или бензинова помпа.Колата е фиат браво 98 година 1.6
    карай разумно

    #2
    Има една сачма играеща роля на възвратен клапан, явно доста често се разваля понеже има доста теми по въпроса.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      ами нензнам по принцип нетрябвали помпата да се изклучва като се прехварли на газ а и нямам маркуч за обратен бензин ако недаржи съчмата неправи достатъчно налягане такали.
      карай разумно

      Коментар


        #4
        къде е тази съчма

        Коментар


          #5
          В самата помпа е , вижда се едно като малка дупчица и като се разклати помпата се чува как чука сачмата вътре.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Това в самата помпа е предпазен клапан някакъв ,регулатора трябва да е отделно
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              янко написа:
              Това в самата помпа е предпазен клапан някакъв ,регулатора трябва да е отделно
              А хайде на бас че сачмата в помпата е възвратен клапан, регулатора за налягане на горивото е отпред на горивната рейка.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Колега, дай на контакт и изчакай малко преди да запалиш примерно 20-30 секунди да качи попмпата достатъчно гориво.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Нашите помпи при даване на контакт се подава напрежение за няколко секунди и след това няма докато не започне да върти стартера. Така че и да държи на контакт 5 минути няма да качи достатъчно гориво за да запали от първия път, единствено като се сложи външен клапан след помпата ще се реши проблема.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    от къде може да се купи такъв клапан

                    Коментар


                      #11
                      pi4_s_bravo написа:
                      янко написа:
                      Това в самата помпа е предпазен клапан някакъв ,регулатора трябва да е отделно
                      А хайде на бас че сачмата в помпата е възвратен клапан, регулатора за налягане на горивото е отпред на горивната рейка.
                      На пласмасовите колектори ,както е и при мен регулатора е в резервоара
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Е то на някои въобще няма регулатор , в случая говориме за браво 98-ма която регулатора за налягането е на рейката с дюзите .
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          6te me izvinete 4e pi6a na latinica to4no taka s plasmasovia kolektor mi e i daje namq i za obraten benzin marku4 kato gledam i mislq 4e regolatora e pri pompata vzeh druga pompa 6te q smenqm da vidq kakov 6te stane tazi mnogo sviri nestava vseki pat davam na kontakt da podka4i 3 -3 probvah pak nepali ot parviq pat
                          карай разумно

                          Коментар


                            #14
                            На полото на жената имах същия проблем,смених помпата и вече си пали от раз.Сега остава да сменя и полото
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #15
                              Щом е с пластмасов колектоор еку то ти е 49F най вероятно. Оправя се с ресет(не става с откачане на акумулатора). Не се занимавай с помпи. Ако е помпа ще го прави на всяко палене след по голям престой. А това което ти прави е само сутрин първото палене, и като успееш да я изфорсираш се оправя работата на двг то. Имам същия кошник вярвай ми. Пък и нищо не струва да опиташ. Преди да сменяш помпа можеш да си премериш налягането в рейката мисля че трябва да е 3 бара, става като закачиш манометър на десния край на рейката като застанеш срещу колата, има пробка.

                              Коментар

                              Working...
                              X