S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощността при фиат брава 1,6 1999г.
Collapse
X
-
Обещах да кажа какво свърших днес. Та резултата е следния. Предварително моля да ме извините за аматьорския начин на изразяване, но...
. По съвета на slonikon със сина ми и един приятел се насочихме към въпросната дроселова клапа. Махнахме скобите ,които държаха една пластмасова кутия, през която минава въздуха към дроселовата клапа и... се оказа, че тя е спукана по ръба почти изцяло. Дросела изглежда повече от перфектно, така че него не сме го пипали. Просто сина залепи със силикон по ръба кутията и след като стегна я върнахме обратно. Пробвах как е в движение и трябва да ви кажа, че ефекта е голям. После въртях градско и нито веднъж никъде не ми направи проблем. Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.Не мога да повярвам колко елементарно се разреши проблем, заради който колата е карана на няколко майстора безуспешно! Не можете да си представите колко съм благодарна на всички, които се включиха да ми помогнат със съвет или идея! Запазвам си правото пак да питам, когато нещо не ми е ясно
-
Дано да съм бил полезен, съветвам ви да си намерите здрави тръби и маркучи макар и втора употреба, температурата на двигателя ще разлепи скоро силиконите и лентата и резултата ще е същияКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да де видях, че си писал, аз също мисля като теб. Понякога малко набързо оглеждам къде има интересно
Става дума за смукателния колектор, това би било еднозначно на отворена дроселна клапа, с тази разлика че ТПС показва че не е отворена (поне толкова), това дали може да обърка компютъра аз не зная.
Коментар
-
Пробвах колата преди да облепим маркуча. И вече имаше ефект. След това не мога да кажа, че е настъпила по-голяма промяна. Факт обаче - днес колата върви както никога преди и не ми гасне. Само не мога да се откача още съвсем от навика да форсирам като тръгвам :Dwwalker написа:Кой точно е този маркуч, снимка? Другото дето сте го направили е ала-бала, щом и преди това дроселът е бил чист.givavoda написа:Случайно мернахме и един от маркучите, който точно до скобата, с която е вързан се е закъсал. Омотахме го с изолирбанд колкото да видим има ли ефект.
Коментар
-
Абсолютно нищо не сте направили с облепянето на тази резонаторна кутия и на маркуча за картерните газове. И двете са преди дросела и не играят, ама хич. Можеш за проба да махнеш въобще тази кутия, както и нацяло да разкачиш маркуча дето сте облепили - разлика няма да видиш. Друго е било. Да сте разкачали случайно акумулатора?
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар